1. leht 1-st
Üks tobe küsimus!!!!
Postitatud: T Nov 06, 2007 6:49 pm
Postitas marxkoll
Kuidas oleks võimalik valmistada "keevitatud lukk" tagasilda mis jääks ka pidama??? ja kas see on mõistlik mõte?? oleks mõte valmistada selline asi 4runnerile ja sõita ka vahel asfaldil. On see võimalik???

Postitatud: T Nov 06, 2007 10:04 pm
Postitas jr
Keevitad kõik hammasrattad omavahel kokku ja siis ka veel difri korpuse külge kinni ning võid ka metallist tükid välja lõigata ja omakorda hammakate vahele keevitada, nii et jääks järgi üks suur monoliitne tervik. Jääb pidama küll. Samas võid ka Spooli tellida kusagilt ja selle hammasrataste asemele difrisse visata, saad vajadusel difri töövõime taastada. Spoolid peaks ka odavad olema ja ehk neid ka Toyota sillale tehakse.
Postitatud: T Nov 06, 2007 11:22 pm
Postitas rommi
vabalt on saada, varuosa kood ka:
Toyota V6 4130 Heat Treat - 30 Spline
1500-024-30-TV6
Postitatud: K Nov 07, 2007 11:51 am
Postitas marxkoll
aga kui liiklen asfaldil kas see suurte rehvidega sõites midagi pooleks ei murra????

Postitatud: K Nov 07, 2007 12:27 pm
Postitas rommi
marxkoll kirjutas:aga kui liiklen asfaldil kas see suurte rehvidega sõites midagi pooleks ei murra????

üle 33" seda ei kasutaks ja üldiselt linnamasinale jäika silda ei teeks.
Miinused:
- kohapeal manööverdamine on ebamugavam
- kulutab rohkem rehve, pöörates lohistab sisemist ratast ringi
- suureneb võimalus murda pooltelgi
- asfaltil sõites saavad tagasilla kinnitused ja puksid märksa suurema stressi
Plussid:
+ parem läbitavus maastikul, kraaviületusted jmt
+ tagasillast kaob rapsimine (ehk siis ei teki olukorda, kus haakuvad kordamööda kumbki ratas)
Postitatud: K Nov 07, 2007 1:31 pm
Postitas Madis
Kui arb`i raha ei taha välja käia pane lockright ja saad igal juhul talutavama tulemuse kui händmeid lukk. Mina nii kindel pooltelgede tugevuses ei oleks, et julgeks kogu pasaga kokku keevitada, eeldades et liikled sellega ka asfaldil. Ja nagu eelpool mainitud siis rehvikulu saab küllalt suur olema. Usun et ca 1000km asfalti ja tagarehve sul enam pole.
Postitatud: K Nov 07, 2007 3:46 pm
Postitas urmas
Mats kirjutas:Kui arb`i raha ei taha välja käia pane lockright ja saad igal juhul talutavama tulemuse kui händmeid lukk. Mina nii kindel pooltelgede tugevuses ei oleks, et julgeks kogu pasaga kokku keevitada, eeldades et liikled sellega ka asfaldil. Ja nagu eelpool mainitud siis rehvikulu saab küllalt suur olema. Usun et ca 1000km asfalti ja tagarehve sul enam pole.
Mul lukku keevitatud ja kasutan ka igapäevaautona pooled ajad, sest kolhoosi auto mõnikord meeste käes ja naine enda oma ei anna

.
Ei kulu need rehvid hullusti midagi. Kurve tuleb kiiresti võtta, tõstab ratta maast õhku, siis koormus väiksem
Aga
korras difrit ma keevitama ei hakkaks. See siiski pöördumatu samm. Mul olid sateliidid purud ja sild ulus. Mõtlesin - persse, keevitan kinni. Väga hää sai. Kuid sild ise kulub mu arust päris jõudsalt. Metallipuru tuleb sillast koos veega ikka rohkem kui ennem. Ja hääl muutub järjest koledamaks.
Postitatud: K Nov 07, 2007 5:44 pm
Postitas marxkoll
Aga kas seda 4runneri originaal lsd diffrit saab kuidagi jäigemaks muuta (mul jaksab seda käega ringi ajada) või ongi see sihuke suht vedel???? Aga veel, et kust võiksin saada selle " jubina" mille koodi Rommi andis??

Postitatud: K Nov 07, 2007 6:29 pm
Postitas jr
Absoluutselt pole hullu iga päev sõita kui sild lukus 100%.
Omasin sellist autot Bronco näol üks vahe. Ei kulu see rehv midagi hullusti, powerslide oli alati kontrolli all ja parklas manööverdades oli alati kerge rehvivilin taga mis pälvis alati rahva tähelepanu
