Üks tobe küsimus!!!!

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Üks tobe küsimus!!!!

Postitus Postitas marxkoll »

Kuidas oleks võimalik valmistada "keevitatud lukk" tagasilda mis jääks ka pidama??? ja kas see on mõistlik mõte?? oleks mõte valmistada selline asi 4runnerile ja sõita ka vahel asfaldil. On see võimalik??? :oops:
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Keevitad kõik hammasrattad omavahel kokku ja siis ka veel difri korpuse külge kinni ning võid ka metallist tükid välja lõigata ja omakorda hammakate vahele keevitada, nii et jääks järgi üks suur monoliitne tervik. Jääb pidama küll. Samas võid ka Spooli tellida kusagilt ja selle hammasrataste asemele difrisse visata, saad vajadusel difri töövõime taastada. Spoolid peaks ka odavad olema ja ehk neid ka Toyota sillale tehakse.
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

vabalt on saada, varuosa kood ka:

Toyota V6 4130 Heat Treat - 30 Spline
1500-024-30-TV6
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

aga kui liiklen asfaldil kas see suurte rehvidega sõites midagi pooleks ei murra???? :roll:
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

marxkoll kirjutas:aga kui liiklen asfaldil kas see suurte rehvidega sõites midagi pooleks ei murra???? :roll:
üle 33" seda ei kasutaks ja üldiselt linnamasinale jäika silda ei teeks.

Miinused:
- kohapeal manööverdamine on ebamugavam
- kulutab rohkem rehve, pöörates lohistab sisemist ratast ringi
- suureneb võimalus murda pooltelgi
- asfaltil sõites saavad tagasilla kinnitused ja puksid märksa suurema stressi

Plussid:
+ parem läbitavus maastikul, kraaviületusted jmt
+ tagasillast kaob rapsimine (ehk siis ei teki olukorda, kus haakuvad kordamööda kumbki ratas)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Kui arb`i raha ei taha välja käia pane lockright ja saad igal juhul talutavama tulemuse kui händmeid lukk. Mina nii kindel pooltelgede tugevuses ei oleks, et julgeks kogu pasaga kokku keevitada, eeldades et liikled sellega ka asfaldil. Ja nagu eelpool mainitud siis rehvikulu saab küllalt suur olema. Usun et ca 1000km asfalti ja tagarehve sul enam pole.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Mats kirjutas:Kui arb`i raha ei taha välja käia pane lockright ja saad igal juhul talutavama tulemuse kui händmeid lukk. Mina nii kindel pooltelgede tugevuses ei oleks, et julgeks kogu pasaga kokku keevitada, eeldades et liikled sellega ka asfaldil. Ja nagu eelpool mainitud siis rehvikulu saab küllalt suur olema. Usun et ca 1000km asfalti ja tagarehve sul enam pole.
Mul lukku keevitatud ja kasutan ka igapäevaautona pooled ajad, sest kolhoosi auto mõnikord meeste käes ja naine enda oma ei anna :cry: .
Ei kulu need rehvid hullusti midagi. Kurve tuleb kiiresti võtta, tõstab ratta maast õhku, siis koormus väiksem :D
Aga korras difrit ma keevitama ei hakkaks. See siiski pöördumatu samm. Mul olid sateliidid purud ja sild ulus. Mõtlesin - persse, keevitan kinni. Väga hää sai. Kuid sild ise kulub mu arust päris jõudsalt. Metallipuru tuleb sillast koos veega ikka rohkem kui ennem. Ja hääl muutub järjest koledamaks.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 984
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Aga kas seda 4runneri originaal lsd diffrit saab kuidagi jäigemaks muuta (mul jaksab seda käega ringi ajada) või ongi see sihuke suht vedel???? Aga veel, et kust võiksin saada selle " jubina" mille koodi Rommi andis?? :argue
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Absoluutselt pole hullu iga päev sõita kui sild lukus 100%.
Omasin sellist autot Bronco näol üks vahe. Ei kulu see rehv midagi hullusti, powerslide oli alati kontrolli all ja parklas manööverdades oli alati kerge rehvivilin taga mis pälvis alati rahva tähelepanu :twisted:
+372 5028488
Vasta

Mine “Toyota”