mootori lukksepp
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
mootori lukksepp
Ahoi
otsin siis meest kes "kurkide" eest on nõus 3'st 53 mootorist 1 kokku panema .
asukoht harjumaa
2tk on veel autodel peal, 1 on maas
Best
Tony
otsin siis meest kes "kurkide" eest on nõus 3'st 53 mootorist 1 kokku panema .
asukoht harjumaa
2tk on veel autodel peal, 1 on maas
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Mis sul täpselt vaja on.
Kolmest sitast mootorist EI SAA ühte normaalset mootorit.
Asjad, millega pead arvestama, et saada normaalne, mitte hea, ega väga hea tulemus:
1. Kõik asjad peavad käima pesus
2. Kõik kulumaterjalid tuleb vahetada
3. Kaaned (See oli vist v8 ) peavad käima lihvis, klapid vajavad uuesti sooveldamist.
4. Kõik tihendid tuleb vahetada.
Kui sa nüüd lisad siia, et sul on 1 mootor olemas, siis on lihtne ju. Lased selle ära pesta kuskil KUUMA VEE pesus, võtad lahti, pesed veel korra, viid tükid meistritele, ostad volga poest uued rõnagad, saaled ja tihendikomplekitid, ning siis istud laupa hommikul piisava koguse õlledega maha, ning vaikselt hakkad lappama.
Õhtuks on asi ilusti koos, ise rahul ning tuju hea.
Hinnast aga rääkides, olen ma nõus sulle selle töö tegema 5k tööraha pluss kulunud kulumaterjalid.
Kristjan,
5056023.
Kolmest sitast mootorist EI SAA ühte normaalset mootorit.
Asjad, millega pead arvestama, et saada normaalne, mitte hea, ega väga hea tulemus:
1. Kõik asjad peavad käima pesus
2. Kõik kulumaterjalid tuleb vahetada
3. Kaaned (See oli vist v8 ) peavad käima lihvis, klapid vajavad uuesti sooveldamist.
4. Kõik tihendid tuleb vahetada.
Kui sa nüüd lisad siia, et sul on 1 mootor olemas, siis on lihtne ju. Lased selle ära pesta kuskil KUUMA VEE pesus, võtad lahti, pesed veel korra, viid tükid meistritele, ostad volga poest uued rõnagad, saaled ja tihendikomplekitid, ning siis istud laupa hommikul piisava koguse õlledega maha, ning vaikselt hakkad lappama.
Õhtuks on asi ilusti koos, ise rahul ning tuju hea.
Hinnast aga rääkides, olen ma nõus sulle selle töö tegema 5k tööraha pluss kulunud kulumaterjalid.
Kristjan,
5056023.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Mis mul siis vaja on 
on 1x multilift 53 millel mootor bees ( vänt pooleks)
samas on olemas 3 muud mootorit mille seisukorda ei tea. Väidetavalt töötasid nad kõik enne kui seisma jäid. Seisma jäid anad VÄGA ammu.
Seega ei tahtnutki väita, et panen 1 mootorti ploki, teise rõngad ja kolmanda vända etc etc etc
Vaid, kuna endal aega VÄGA napib otsin lihtsalt meest kes need 3 mootorit üle vaatab, oma hinnangu annab, vajadusel siis "parima" välja valib, maha ja kaasa võtab, teostab vajalikud toimingud, annab nimekirja mida vaja osta/muretseda (võui muretseb ise) ja siis viimaste saabumisel mootori ilusti kokku ja peale paneb ja AUTO mulle üle annab.
vajadus on NORMAALSE mootori järgi. Rallit sõitma ei hakka sellega, offroadi samuti mitte. Lihtsalt multilift kastiga masin millega maja ehitamise tarvis oma liiva ja kruusa saan ise ära tuua mitte ei pea transat otsima ja LOLLIKS selle eest maksma.
muideks kotkas nüüd on sul minu juurde tuleksuks mõlemat silda vaja, ühega enam ei pääse

Best
Tony

on 1x multilift 53 millel mootor bees ( vänt pooleks)
samas on olemas 3 muud mootorit mille seisukorda ei tea. Väidetavalt töötasid nad kõik enne kui seisma jäid. Seisma jäid anad VÄGA ammu.
Seega ei tahtnutki väita, et panen 1 mootorti ploki, teise rõngad ja kolmanda vända etc etc etc
Vaid, kuna endal aega VÄGA napib otsin lihtsalt meest kes need 3 mootorit üle vaatab, oma hinnangu annab, vajadusel siis "parima" välja valib, maha ja kaasa võtab, teostab vajalikud toimingud, annab nimekirja mida vaja osta/muretseda (võui muretseb ise) ja siis viimaste saabumisel mootori ilusti kokku ja peale paneb ja AUTO mulle üle annab.
vajadus on NORMAALSE mootori järgi. Rallit sõitma ei hakka sellega, offroadi samuti mitte. Lihtsalt multilift kastiga masin millega maja ehitamise tarvis oma liiva ja kruusa saan ise ära tuua mitte ei pea transat otsima ja LOLLIKS selle eest maksma.
muideks kotkas nüüd on sul minu juurde tuleksuks mõlemat silda vaja, ühega enam ei pääse


Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kui Sul nüüd lähedal garaazi vm katusealust ei ole, siis on väga kahtlane, et keegi praegu tahab lageda taeva all, selle asja ette võtta. 53 mootori eemaldamiseks kulub vähemalt päev. paigaldamine rohkem.Tony kirjutas:...
Vaid, kuna endal aega VÄGA napib otsin lihtsalt meest kes need 3 mootorit üle vaatab, oma hinnangu annab, vajadusel siis "parima" välja valib, maha ja kaasa võtab, teostab vajalikud toimingud, annab nimekirja mida vaja osta/muretseda (võui muretseb ise) ja siis viimaste saabumisel mootori ilusti kokku ja peale paneb ja AUTO mulle üle annab...
Vanadest mootoritest ei pruugi Sa töökõlbulikku vänta ilma lihvimata saada, lisaks haiget saanud kepsud jms. suhteliselt suure eelarvega ettevõtmine.
mootori mahavõtt ja paigaldamine on võimalik katuseall, tõsi ilma küttetaal kirjutas:Kui Sul nüüd lähedal garaazi vm katusealust ei ole, siis on väga kahtlane, et keegi praegu tahab lageda taeva all, selle asja ette võtta.
TEOORIAS isegi ka küttega kuid 100% pead ei anna.
Nõus, kui lihvida vaja siis ON VAJA ja kõik.al kirjutas: Vanadest mootoritest ei pruugi Sa töökõlbulikku vänta ilma lihvimata saada, lisaks haiget saanud kepsud jms. suhteliselt suure eelarvega ettevõtmine.
Lihtsalt point ongi selles, et omal pole aega tegeleda asjaga

"kapitud" mootori eest tahetakse tänapäeval VÄGA PALJU raha saada.
ütleme siis nii et 3-4x rohkem kui ma selle auto eest maksin.
Kohati on tunne et ODAVAM on osta mingi suvaline 53 millel mootor terve, siis mootori swap ja "jäänuk" emexsisse

Tegelikult loodan, et leian norm mehe kellega teeme vajalikud toimingud ja saab normaalne mootor normaalse $$ eest.
best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Jaa, on võimalik. Töö mahukuses lepime kokku, kui põhjalikult sa tahad remonti teha. A'la kas tuleb läbi puurida ka vändakäik, pöörlev mass tasakaalustada, ära mõõta iga põlemiskambri ja silindri mahutavus ning need võrdseks ajada. Ehk kui peeneks me lähme? Kas ka kaaned pordime kollektoritega kokku täpselt sobivaks jne. Ma olen paindlik ja teen nii nagu härral vaja on. Paljudele asjadele saab vastuse alles peale mootori seisundi hindamist, seega on see osa vältimatu.Otokas kirjutas:jr, kas nii ka võib, et mina toon sinu juurde lisaks oma GAZ 66 mootori, mis küll käib, kuid pilv taga, ning hiljem võin $$ või muu raha eest saada tagasi mootori, mis käib ilma sinise pilveta?
+372 5028488
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Mõtleks äkki variandile need 3 mootorit järjepanu pukkide peal käima ajada ja parim valida?? Peale õlirõhu ülesajamist ja kompressiooni mõõtmist loomulikult. Sellisel majapidamisautol ei tule ilmselt lähiaastatel sadu tuhandeid läbida. Ja kui tuleb on igati mõistlik leida sinna vahele sobiv diiselmootor koos kastiga.
Tehtud, mõeldud.
Nu ma olen siin igast varjante mõelnud, et kuidas ja mis moodi teha.totu kirjutas:Mõtleks äkki variandile need 3 mootorit järjepanu pukkide peal käima ajada ja parim valida?? Peale õlirõhu ülesajamist ja kompressiooni mõõtmist loomulikult. Sellisel majapidamisautol ei tule ilmselt lähiaastatel sadu tuhandeid läbida. Ja kui tuleb on igati mõistlik leida sinna vahele sobiv diiselmootor koos kastiga.
Ja tõenäoliselt on otstarbekaim lahendus see, et ma uurin puurin natuke nende mootorite ajalugu ja siis väidetavalt võtan "parima" maha ning viin JR või Kotka kätte.
Tõsi auto ül saab olema ainult isiklikus majapidamises vajalike tööde täitmisega.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Mootori remondi osas OT, aga igaks juhuks küsin, et kas oled läbi kalkuleerinud mis sul remont ja igaaastane hooldus, et TÜV läbida maksma läheb? Lisaks bensiin - kui ikka bensumootor ja kõrge kindlustus. Lihtsalt meie firmas oli ka kunagi 53 kraanaga lisaks lääne masinatele ja vaatasime, et omahind nii kõrge, et teenust ei kannatagi teha. Ehk tuleb ikkagi odavam tellida transport, sest nii palju kui mina GAZ-i mehi tean - no ikka tean küll, on nende puhul tegu pideva hooldusega, et mitte tee äärde jääda. Ja no see meie tuttav rahamees, kes hooldust ei tee, ta on näiteks ka stabiilselt tee ääres hädas, mis siis et auto näeb ilus välja. Veel kord vabandan et risustan, aga tahaks ikke hoiatada mis sind ees ootab või no äkki oled sellega juba arvestanud. Igal juhul vene tehnika lääne oma vastu ei saa kui tahad liigelda legaalselt ja avalikel teedel. 

OT:
53 on majapidamises oma tarbeks
masin.
Vahetus lääne oma vastu või diisli aretus on pointless.
Järgmiseks TÜV-ks vaatad üle tuled, puhastad ja reguleerid pidurid ja kiikad tulekust ja aapteki sisu kuupäeva. Ongi kõik, kui su omatarbeks aastane läbisõit on mõned tuhanded. Teed korra korda, edaspid keerad rooli, lased vilet ja kuulad mõnusat V8 müdinat.
Jutt selle masina ulmelisest lagunemisest on BS
Pealegi on varuosad tõeliselt taskukohased.
Ehitasime umbes 15a tagasi koos papsiga ülesse ühe 52 porte, mis sai tehtud nii hästi kui oskused lubasid. Siiani pole mingit olulist remonti vajanud, aastane läbisõit ka olematu muidugi.
Aga pagana hea on võtta ja kasutada kui korraks vaid ja kohe on tarvis.
53 on majapidamises oma tarbeks

Vahetus lääne oma vastu või diisli aretus on pointless.
Järgmiseks TÜV-ks vaatad üle tuled, puhastad ja reguleerid pidurid ja kiikad tulekust ja aapteki sisu kuupäeva. Ongi kõik, kui su omatarbeks aastane läbisõit on mõned tuhanded. Teed korra korda, edaspid keerad rooli, lased vilet ja kuulad mõnusat V8 müdinat.
Jutt selle masina ulmelisest lagunemisest on BS
Pealegi on varuosad tõeliselt taskukohased.
Ehitasime umbes 15a tagasi koos papsiga ülesse ühe 52 porte, mis sai tehtud nii hästi kui oskused lubasid. Siiani pole mingit olulist remonti vajanud, aastane läbisõit ka olematu muidugi.
Aga pagana hea on võtta ja kasutada kui korraks vaid ja kohe on tarvis.
1 Hobujõud
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Just, kui korras või kui endal aega remontida. Kui remont teenusena sisse osta, kisub kalliks kätte. Kuldsete kätega papid, kes pudeli vms. eest korralikku tööd teevad, on otsa saamas. Tänapäeval saad seda, mille eest maksad või vähem. Kui mootori tööraha, osad ja arvestatav bensukulu kokku liita ja samasse summasse otsida korras autot, millele lift peale tõsta või diiselmootorit koos kastiga võib leida üritusest majandusliku mõtte. Elu näitab et sellise majapidamisauto aastane läbisõit võib kujuneda üle 10 000km, oma kogemus.
Tehtud, mõeldud.
viimastel mestel õigus
kuna masin AINUT ja veel kord AINULT omatarbeks käima läheb ( ok ok vahest sõbrapoissi ja naabrit ka aitan ) siis ei karda minagi seda, et tema hooldus kuigi kalliks minna võib.
Nõus, praegu on jamasid, kuna antud isendil mootor katki, kuid seisma jäi ta nn "sõidupealt" on koos kehtiva ÜV.
Auto on multilift ja sain ka 2 kasti, kallutab 3 külge. See milleks minul teda vaja on, on temast rohkem kui küll. Nõus, janune ta võib olla natuke on kuid ma usun et selle 2000-3000 mis ma MAX aasta jooksul temaga sõidan, siis selle bensu jõuan ma talle sisse küll ja veel osta.
Kokku hoian ma aga AJA pealt, et kui mul on NÜÜD JA KOHE vaja siis ma lähen ja võtan ja toon/teen. Mitte ei hakka helistama ja otsima KUST saab, siis millal on TEMAL vaba auk et see "teenus" ära teha ja siis veel maksa talle ränka raha ka et asi ültse teoks saab.
kuidas see nyyd oli
Tahan joon kisselli tahan kuulan transistorit
Best
Tony
kuna masin AINUT ja veel kord AINULT omatarbeks käima läheb ( ok ok vahest sõbrapoissi ja naabrit ka aitan ) siis ei karda minagi seda, et tema hooldus kuigi kalliks minna võib.
Nõus, praegu on jamasid, kuna antud isendil mootor katki, kuid seisma jäi ta nn "sõidupealt" on koos kehtiva ÜV.
Auto on multilift ja sain ka 2 kasti, kallutab 3 külge. See milleks minul teda vaja on, on temast rohkem kui küll. Nõus, janune ta võib olla natuke on kuid ma usun et selle 2000-3000 mis ma MAX aasta jooksul temaga sõidan, siis selle bensu jõuan ma talle sisse küll ja veel osta.
Kokku hoian ma aga AJA pealt, et kui mul on NÜÜD JA KOHE vaja siis ma lähen ja võtan ja toon/teen. Mitte ei hakka helistama ja otsima KUST saab, siis millal on TEMAL vaba auk et see "teenus" ära teha ja siis veel maksa talle ränka raha ka et asi ültse teoks saab.
kuidas see nyyd oli
Tahan joon kisselli tahan kuulan transistorit

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3