1. leht 2-st
Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.
Postitatud: L Nov 03, 2007 2:20 pm
Postitas tegelinsky
Tervist!
Paluksin teadjamatelt meestelt abi sellise isendi ostu puhul...kas tasub üldse jne...millega peaksin arvestama ja kõik muu selline...plaanis rohkem metsas turnimiseks mitte linnasõiduks

Jutt siis just sellisest isendist :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.
Postitatud: P Nov 04, 2007 12:36 pm
Postitas metsakoll
Postitatud: E Nov 05, 2007 9:16 am
Postitas nohik
Cherokeed, nii palju kui ma nendega kokku puutunud olen, on väga tublid ja töökindlad aparaadid. Mina muretseks pigem auto tõste pärast, nimelt peaks uurima kuidas, millest ja kus see tõste tehtud on. Pühapäeval RMK liivakastis korraldatud üritusel pälvisid Jeebid topeltvõidu.
P.S. Jeebikute jupid on suht taskukohase hinnaga ja ka järelturul suht laialdaselt levinud ning igasuguste probleemide puhul peaks sa siit foorumist abi saama.
Madis
Postitatud: E Nov 05, 2007 5:26 pm
Postitas tegelinsky
selge siis ja tänud...järelikult jääb valik cherokeele

Re: Jeep Cherokee Limited 4.0 136kW 1992 a.
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:26 am
Postitas 4x4 sõber
tegelinsky kirjutas:Tervist!
Paluksin teadjamatelt meestelt abi sellise isendi ostu puhul...kas tasub üldse jne...millega peaksin arvestama ja kõik muu selline...plaanis rohkem metsas turnimiseks mitte linnasõiduks

Jutt siis just sellisest isendist :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Käisin seda isendit vaatamas. Mootor igaltpoolt õline. Väitis, et kuskil 1000 km-i peale 1 L või nats rohkem õli kulu, tagasild õline ja tilgub, esimese otsa tõste on ka kuidagi imelikult tehtud. Mingid transportööri lintist välja lõigatud kummi tükid on vedru ja kere vahele topitud. Vaata seda isendit hoolikalt. Minu arvan, et hind on sellise isendi kohta nats kirves.
Postitatud: T Nov 06, 2007 4:18 pm
Postitas tegelinsky
tuhat tänu sulle...mul ongi mure et olen ise hetkel välismaal ja polnud endal aega seda vaatama minna...huvitav jah et müüa ise väidab et auto väga heas korras...sellega selge siis...aga Chero tuleb sellegi poolest omale soetada

Postitatud: T Nov 06, 2007 4:19 pm
Postitas indreq
Ma ei hakka uut teemat tegema, küsin siinsamas:
tahaks omale teiseks autoks grand cherokeed osta, aastatest 94-98. Nagu ma siit juba aru saandu olen, siis metsakõlbulik variant oleks 242 kastiga ehk siis miskit sellist
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võistlustel ma käima ei hakka, küll aga tegelen paari looduslähedase hobiga mis nõuavad aegajalt teedeta kohta pääsemist, nii et tõsteid/vintse ehk esialgu ei vaja, lukustatavat vahekasti aga küll.
Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:51 pm
Postitas Stupiduser
Metsakõlbulikku Grand Cherokeed ei ole olemas (kuigi 242 mõne teise masina peal on väga hea).
Aga kui Grand siis kindlasti R6 4.0 ja 242 vahekast. Sa ei taha teada, mis huvitavaid asju hakkab 5.2 vau tegema kui igasugused mõttetud elektroonilised vidinad perse hakkavad üksteise järgi minema...
"Kõik lisad" tähendab muuhulgas seda, et Sul on metsas mitusada kilo mõttetut vaske kaasas.
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:58 pm
Postitas Stupiduser
Ühe mõttekese lisaksin veel: müüa näol on tegemist ilmselgelt petisega, kuna maanteel ei ole usutav 10 l/100km.
Minul ei ole õnnestunud igatahes 4.0 Cheroga (mis on märgatavalt Grandist kergem) nii olematut kulu saavutada... Liiter-paar tuli rohkem.
Postitatud: T Nov 06, 2007 11:39 pm
Postitas zum
Stupiduser kirjutas:Ühe mõttekese lisaksin veel: müüa näol on tegemist ilmselgelt petisega, kuna maanteel ei ole usutav 10 l/100km.
Minul ei ole õnnestunud igatahes 4.0 Cheroga (mis on märgatavalt Grandist kergem) nii olematut kulu saavutada... Liiter-paar tuli rohkem.
On küll tehtav Cheroga 10 (+/- 1) sajale maanteel. Vähemalt suvel ja ainult tagasillaga sõites, aga pikem (umbes 50+ km) sõit peab olema selleks.
Minul igatahes ühel korral õnnestus Tapa-Tartu ots teha sedasi (rohkem pole vaja olnud nii palju korraga liikuda maanteed mööda).
Seda siis legaalsete kiiruste korral muidugi

Ja muidu normaalselt ilma tõmblemata sõites.
See nüüd puhtalt oletus, aga miks ei võiks Grand ka hakkama saada? V8= vääne= madalamad pöörded sama kiiruse korral
zum
Postitatud: K Nov 07, 2007 7:47 am
Postitas Stupiduser
Sellisel juhul võtan sõnad tagasi. Kui see tõele vastab siis on hoopis tegemist väga hea peremehega, sest minu test-Cherokeede näol on tegemist olnud parajate saanidega (ilmselt seal ongi peidus +2 l/100km).
Mis puutub madalatesse pööretesse siis 4.0 Cherol on 100 km/h kiiruse korral 1500-2000 pööret, mis piisavalt madal.

Postitatud: K Nov 07, 2007 9:03 am
Postitas reimo
zum kirjutas:See nüüd puhtalt oletus, aga miks ei võiks Grand ka hakkama saada? V8= vääne= madalamad pöörded sama kiiruse korral
Tegelikult Grandil selline huvitav asi, et V8 on tehasest aeglasema ülekandega kui R6. Olid vist 3,55 R6 ja 3,73 V8. R6 standardrehv 215/75-R15, V8 oma 235/75-R15 ehk siis ülekanne kompenseerib rehvi kõrgust, seega peaks pöörded olema samad. Kui ma õieti mäletan, siis oli orig. rehviga (pole mitu aastat nii väikest all olnud

) ca 1750p 90 km/h
Ja kui sõita tagaveoga ühtlaselt ca 70-80 km/h, saab kuluks 10-11 l/100 4 liitrise mootori puhul küll.
Postitatud: K Nov 07, 2007 9:10 pm
Postitas virgo
Stupiduser kirjutas:Metsakõlbulikku Grand Cherokeed ei ole olemas (kuigi 242 mõne teise masina peal on väga hea).
Aga kui Grand siis kindlasti R6 4.0 ja 242 vahekast. Sa ei taha teada, mis huvitavaid asju hakkab 5.2 vau tegema kui igasugused mõttetud elektroonilised vidinad perse hakkavad üksteise järgi minema...
"Kõik lisad" tähendab muuhulgas seda, et Sul on metsas mitusada kilo mõttetut vaske kaasas.
Aga sa ei taha teada kuhu poole hakkavad suunurgad liikuma v8-ga liigeldes.Linnas või metsas...enam ei taha oma vana 4-liitrist nähagi
Virgo @ 1x 4.0 & 1x 5.2
Postitatud: K Nov 07, 2007 11:00 pm
Postitas ennukas
5.2 tagaveolist naljalt ei leia, ning 4WD 90kmh kruisis alla 13L ei saa...
Postitatud: L Nov 10, 2007 10:02 pm
Postitas indreq
indreq kirjutas:Minu küsimus: kui hästi sihuke isend vastu peab? Mehhaanik ma ei ole, üle lambipirni vahetuse on minu jaoks juba teeninduse töö. Seega ootaks autolt esmajoones muretut kulgemist. Senised kogemused on mul sõiduautodest toyota avensise ja ford mondeo ning 4x4'dest ford rangeriga - need ei ole mind tihedamini kui õlivahetuseks teenindusse sundinud...
Jagage siis keegi oma kogemusi. Kui kalliks sihukese auto omamine (peale kütusekulu ja kallimate rehvide) tavalise pereautoga võrreldes läheb?