1. leht 2-st
X link
Postitatud: P Okt 28, 2007 7:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Lollus on üks jube asi

- mitte ei jõua selle asja mõte ja eesmärk ja tööpõhimõte kohale

- palun selgitage
http://www.downunder4x4.net/forum/showthread.php?t=6693
Postitatud: P Okt 28, 2007 7:59 pm
Postitas erik
Annab lääba otstele lisa liikuvust, tänu sellele liigub sild rohkem.
Postitatud: P Okt 28, 2007 8:10 pm
Postitas jr
Et ikka rohkem flexi saada. Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud. Ja kuna hujaarik ise on keskelt puksi otsas, siis flexib pinge all lihtsalt natuke rohkem läbi. Aga maastikul võib iga lisasentimeeter oluline olla, nii et tehakse igast imeasju.
EDIT: näh, Erik jõudis ette, samal ajal kui ma vastust tippisin

Postitatud: P Okt 28, 2007 8:24 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas: Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud.
Panhardi ? ega sa midagi segi ei ajanud ?
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:02 pm
Postitas rommi
MahviaDeTyrk kirjutas:jr kirjutas: Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud.
Panhardi ? ega sa midagi segi ei ajanud ?
ajas küll segamini... modifitseeriti radius arm bracket'it, ehk siis diaga kinnitust.
pmst võetakse ära diaga esimestelt poltidelt stress ja annab diagadele kõvasti liikuvust juurde. Ilmselt kestavad ka puksid kauem.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:03 pm
Postitas erik
Nüüd ajas ka Rommi sassi.
Panhard = diagonaalvarras = ehk varras, mis hoiab silda kere suhtes risti.
Lääba = reaktiivvarras = varras, mis hoiab silda kere suhtes rööbiti.
Tava maasturi sild on kahe reaktiivvardaga ja diagonaalvardaga e. kaks link.
Sigulli tagasild on nelja reaktiivvardaga ja diagonaalvardaga e. neli link
jne.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:06 pm
Postitas reimo
Seal jutus minu arudsaamist mööda ka segadus sees - räägitakse radius arm braketi ehk siis pikiõõtsa kinnituse mahalõikamisest aga pilt on panhardi kinnitusest
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:10 pm
Postitas MahviaDeTyrk
reimo kirjutas:Seal jutus minu arudsaamist mööda ka segadus sees - räägitakse radius arm braketi ehk siis pikiõõtsa kinnituse mahalõikamisest aga pilt on panhardi kinnitusest
Mina ei leidnud seal küll pilti kus Panhardi kinnitus maha lõigataks

Postitatud: P Okt 28, 2007 9:17 pm
Postitas reimo
Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus

Kuigi, nüüd seda pilti vaadates on augud panhardi jaoks valet pidi jah.
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida

Postitatud: P Okt 28, 2007 9:19 pm
Postitas jr
MahviaDeTyrk kirjutas:jr kirjutas: Esimesed panhardi kinnitused on silla küljest lahti lastud ja selle X hujaariku külge aetud.
Panhardi ? ega sa midagi segi ei ajanud ?
Ikka ajasin jah. Radius arm ehk maakeeli diaga tahtsin öelda. Diaga ja diagonnalvarras on kaks täiesti erinevat mõistet, vähemalt sealkandis kus mina tegutsen. Seega Rommi ei ajanud nagu midagi sassi.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:21 pm
Postitas jr
reimo kirjutas:Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus

Kuigi, nüüd seda pilti vaadates on augud panhardi jaoks valet pidi jah.
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida

Ikka eespool silda olev kinnitus lõigatakse maha. Tegemist esimese sillaga ja difri munak jääb sõidusuunda oma kinnise kaanega.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:21 pm
Postitas MahviaDeTyrk
reimo kirjutas:Ma pole küll muude maasturite kui Grand Cherokee sildasid ligidalt vaadanud, aga seal õõtsade kinnitused eespool tagasilda ja panhard tagapool. Sellele pildil lõigatakse maha tagapool silda olev kinnitus
Ei tasu ilmselt peale saunajärgsete õllede joomist palju kommenteerida

Miks sa arvad et see tagasild on ?
Minu meelest on see parempoolse rooliga masina esisild - ja seega peaks Panhardi kinnitus olema teisel pool difrit
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:22 pm
Postitas Beast
Põhimõtteliselt see vidin on siis diagonaal varda täiendus? Kas ideelt midagi sarnast nagu siin näha?
http://www.album.ee/node/11275541/50074673
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:24 pm
Postitas jr
Jah, aga mitte diagoonalvarda täiendus vaid Diaga täiendus.
EDIT: Tegelikult on see absoluutselt teine asi sinu pildil. Olin jälle liiga tormakas. Tegemist on aktiivse stabilisaatorvardaga.
Postitatud: P Okt 28, 2007 9:26 pm
Postitas reimo
MahviaDeTyrk kirjutas:Miks sa arvad et see tagasild on ?
Minu meelest on see parempoolse rooliga masina esisild - ja seega peaks Panhardi kinnitus olema teisel pool difrit
OK, esisilla puhul on vähemalt Grandil õõtsad tagapool ehk siis samal pool kus kardaan, see kinnitus on aga teisel pool, siit tuli ka minu esimene kommentaar. Loomulikult ei saa see olla panhardi kinnitus, kuna augud on kronsteinis vale pidi.