1. leht 7-st

Naelrehviteema

Postitatud: L Okt 13, 2007 10:08 am
Postitas JAN007
Talv päevakorral ja vaja ühele uuele 3 ukseliele Grand Vitarale talverehve. Tingimused: uued, naelad, mõõt 225/70R16 ja saadavus Lõuna-Eestis. Hetkel on valikus 3 rehvi: Nokian HKPL SUV, Continental 4x4 Ice Contact OD ja Cooper DISCOVERER M+S.
Ise kasutan oma Vitaral Nokiani ja igati rahul aga mida teised arvavad ja soovitavad?

Postitatud: L Okt 13, 2007 7:09 pm
Postitas d22
Annan hääle nokiani poolt

Postitatud: P Okt 14, 2007 10:04 am
Postitas tarmo
Olen praegu umbes sarnase valiku ees...
Kas keegi oskab kosta mis omaduste poolest erinevad Nokian HKPL SUV, HKPL SUV 5, ja HKPL LT?

Postitatud: P Okt 14, 2007 10:36 am
Postitas trc
tarmo kirjutas:Olen praegu umbes sarnase valiku ees...
Kas keegi oskab kosta mis omaduste poolest erinevad Nokian HKPL SUV, HKPL SUV 5, ja HKPL LT?
Küsimusele jään vastuse võlgu, küll aga oli viimase TM testi võitja HKPL5

Endal on Mastercraft Courser nimelised naelad ning siiamaani ei oska kah miskit halba öelda. Mastercraft siis pmst. Cooper corporation'i teine brandname.

Postitatud: P Okt 14, 2007 11:32 am
Postitas tarmo
Veel rehviteema jätkuks - kas keegi siit on maasturirehve ReifenDirekt.de kaudu tellinud? Tundub, et valik on maasturitele (eriti talverehvide osas) üsna ahtakene, kuid hinnad on see-eest üsna meeldivad. Nt Cooper Discoverer M+S hinnavahe tuleb Eesti jaehindadega võrreldes ligi 5k (12k vs 7k). Ok, Eesti jaehinnast saab reeglina midagi alla, aga et hind samaväärne tuleks, siis peaks allahindlus olema vähemalt 40%. Ei ole vist kuigi reaalne?
Naastrehve nad paraku ei paku, aga alati ju võimalus naastud Eestis sisse lasta. Mida arvate?

Postitatud: P Okt 14, 2007 11:39 am
Postitas trc
tarmo kirjutas:Veel rehviteema jätkuks - kas keegi siit on maasturirehve ReifenDirekt.de kaudu tellinud? Tundub, et valik on maasturitele (eriti talverehvide osas) üsna ahtakene, kuid hinnad on see-eest üsna meeldivad. Nt Cooper Discoverer M+S hinnavahe tuleb Eesti jaehindadega võrreldes ligi 5k (12k vs 7k). Ok, Eesti jaehinnast saab reeglina midagi alla, aga et hind samaväärne tuleks, siis peaks allahindlus olema vähemalt 40%. Ei ole vist kuigi reaalne?
Naastrehve nad paraku ei paku, aga alati ju võimalus naastud Eestis sisse lasta. Mida arvate?
do the search

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=587 ... vid+netist

Postitatud: P Okt 14, 2007 11:56 am
Postitas jr
Palun ärge kasutage naastrehve! Kevadel on jube mõnus küll naastude poolt ära söödud teede peal sõita. Saagem eurooplasteks ja kasutage lamelle ning lihvige parem oma sõidukogemusi. Mõtetud mürategijad ja küttekulu tõstjad. Seda enam, et suurtel kiirustel nad nii kui nii ei tööta ja pigem vähendavad kontakti teepinnaga.

:evil:

Postitatud: P Okt 14, 2007 12:30 pm
Postitas freeloader
to jr: mina olen sinu poolt, ja ise kevadel vingume, krt teed on s.-.-.-.d, jne...
korralik lamell alla, korralik tihend rooli-istme vahele ja sõit võibki alata!!

Postitatud: P Okt 14, 2007 12:54 pm
Postitas tarmo
Olengi seni lamelliusku olnud ja viimased 4-5 talve sõitnud nii lamellidega kui ka suisa all-season rehvidega (mitte lamell!), aga olgem ausad - kiilaka jää ja kinnitambitud lume peal on ikka veidi nutune mõlemaga.
Kuigi jah - tavaliselt on lamell vs naast sõnasõjad seotud sellega, et võrreldakse võrreldamatuid. A'la - tembeldatakse protitud M+S märgisega rehv "lamelliks", kuigi lamellidest pole rehvil haisugi, ja öeldakse siis, et lamell ei kõlba kuskile.
Korralik lamellrehv peab tõesti mitu korda paremini kui tavaline naastudeta talverehv, aga siin jõuame jälle algusesse tagasi - kiilasjää :evil:

Postitatud: P Okt 14, 2007 1:28 pm
Postitas 4x4garage
Kui meie linnavälised teed saavad euroopaliku talvise hoolduse ,kaalun ka mina naastrehvidega hüvasti jätmist,seni isegi ei mõtle lamelli peale.

Postitatud: P Okt 14, 2007 3:11 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Palun ärge kasutage naastrehve! Kevadel on jube mõnus küll naastude poolt ära söödud teede peal sõita. Saagem eurooplasteks ja kasutage lamelle ning lihvige parem oma sõidukogemusi. Mõtetud mürategijad ja küttekulu tõstjad. Seda enam, et suurtel kiirustel nad nii kui nii ei tööta ja pigem vähendavad kontakti teepinnaga.

:evil:
jr kirjutas:Palun ärge kasutage naastrehve! Kevadel on jube mõnus küll naastude poolt ära söödud teede peal sõita. Saagem eurooplasteks ja kasutage lamelle ning lihvige parem oma sõidukogemusi. Mõtetud mürategijad ja küttekulu tõstjad. Seda enam, et suurtel kiirustel nad nii kui nii ei tööta ja pigem vähendavad kontakti teepinnaga.

:evil:
Totaalselt OT praeguseks juba kuna küsiti naastrehve. Nüüdseks kipub juba aga olema naast vs. lamell - mis on iga sügisene, tundub.

Olen sõitnud nii lamelliga kui naastuga ja seda ühe ja sama auto all - ei mõtle kah enam lamellile.

jr. palun vaata kaarti :) - kas me oleme selle järgi rohkem skandinaavias või L-euroopas? Miks ei ole rootsis/soomes/norras naelad keelatud?

Pigem tuleks see kuradi teede soolamine lõpetada - see teeb samamoodi teedele liiga kui naast. Samas ma ei ole täheldanud, et rootsis või norras kus kildu teedele visatakse, need teed niiväga renni oleks sõidetud.

Minuarust on siin naastu keelamine sama ajuvaba kui lisatuledele miski limiidi määramine.

Postitatud: P Okt 14, 2007 5:22 pm
Postitas d22
Naastu ja lamelli kasutamine sõltub ikka kõvasti elukohast ja teedest, kus sinu igapäeva sõidud aset leiavad. Tagaveolistega kohe kindalsti ilma naelata ei liikleks,esiveoega võibolla küll.

Postitatud: P Okt 14, 2007 6:03 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas:Palun ärge kasutage naastrehve! :evil:
Kui Te mind kunagi Riigikokku valite, siis luban, et kehtestatakse naastumaks. Sellest saab vabastuse juhul, kui kodanik suudab tõestada, et ei pääse elu-, töö-, vm. vajalikku kohta ilma naastrehvideta. Ja ka sellisel juhul ei jää maks maksmata - selle tasub linn või vald, kes ei suuda antud teid piisavalt hooldada :wink: .

Postitatud: P Okt 14, 2007 6:09 pm
Postitas jr
Põhimõtteliselt ei poolda naastrehve. Soomlased las teevad mis tahavad koos rootslastega. Kui nüüd juba lahmimiseks läks, siis täiega. 4 vedu on? Mida sa siis veel naelaga teed? Ise olen viimased 4-5 aastat nii öelda liha-kala (all terrain tüüpi) rehvidega aasta läbi sõitnud. Ei ütleks, et kusagil nüüd just käimata oleks jäänud. Vahest läheb rohkem kannatust vaja, aga saab hakkama. Kui igaüks säästaks natuke, oleks kõigil parem. Teen seda ju Teie, kaassõitjate jaoks, et Teil oleks kevadel natuke parem minu arvelt teedel sõita. :wink:

Postitatud: P Okt 14, 2007 6:30 pm
Postitas 414 AVM
jr kirjutas:Põhimõtteliselt ei poolda naastrehve. Soomlased las teevad mis tahavad koos rootslastega. Kui nüüd juba lahmimiseks läks, siis täiega. 4 vedu on? Mida sa siis veel naelaga teed? Ise olen viimased 4-5 aastat nii öelda liha-kala (all terrain tüüpi) rehvidega aasta läbi sõitnud. Ei ütleks, et kusagil nüüd just käimata oleks jäänud. Vahest läheb rohkem kannatust vaja, aga saab hakkama. Kui igaüks säästaks natuke, oleks kõigil parem. Teen seda ju Teie, kaassõitjate jaoks, et Teil oleks kevadel natuke parem minu arvelt teedel sõita. :wink:
Postisime suht ühel ajal (vt. mu eelmist posti). Kahe aasta jooksul on mul olnud üks ohtlik olukord, kus ma lamellidega Nõmme kõrvaltänava jäätunud ja veega kaetud "rennides" peateele välja sõitsin. Ja see on ka mu autojuhtimiskarjääri ainuke.
To TRC:
Mul on kokku tosinast autost vaid ühel naelad all olnud (lehmasilmadega Scorpiol). Ja sellelgi olid 2/3 naelu puudu. Nagu näha olen elus. Minu kogemused Soomest on küll mõne aasta vanused, kuid Lõuna Soomes kasutatakse küll valdavalt lamelle.