Kas 99 aasta, manuaal LC 100 jal võib hüdro vedrustuse kogu süsteemi küljest ära võtta või peaks mingeid andureid või midagi külge jätma?
Kui roolialt juht moodulilt pistikud kõik lahti võtta siis ei tohiks kuuldavasti armatuuris tulukesi tekitama?
Asi see selles, et eelmine omanik on taga vedrustuse tavalise vastu vahetand, esimene ots veel töötab, kuid taha jooksvad torud on väga halvas seisus ja üks hakkas lekkima ja terve süsteem jooksis tühaks.

Nüüd dilemma ees, et kas saab ainult tagaosa "pimedaks" teha ja esiotsa veel töös hoida või siis esi amordid ka tavalised panna ja kogu süsteem maha võtta.

Plaanis on lähi tulevikus kasutada seda vedrustuse versiooni, kus ees amordi ümber ka vedrud tulevad aga ma veel ei tea kas jään tava kõrguse ja 33" juurde või 2" tõste ja 35" ratas. Ei oska valida kuna ei ole veel aru saanud kuidas või kas 100 ja sild 35" rattale vastu peab.
hetkel on 1" keretõste
