1. leht 2-st
Genekas veest välja voi veekindlaks?
Postitatud: R Aug 24, 2007 4:58 pm
Postitas chiniqua
Mure siis selline, et tahaks oma vana pajeroga vahest monest sügavamast lombikesest voi joest läbi soita, aga hirm on, et genekas tahab seepeale saba anda , kuna päris all madalal ta asetseb. Niisis , et kas kuskile kondi asemele voi kuskile üles annab tosta seda genekat? voi on kuidagi koduste vahenditega voimalik ta veekindlaks teha?
Ja ehk on veel mingeid suuremaid takistusi kapoti all vaja likvideerida, enne kui suplema saab minna?
Postitatud: R Aug 24, 2007 5:33 pm
Postitas tont
Vesi ei tee sellele mittemidagi.
Ära tee midagi suurt seal. kui ei lähe just võistlema.
Oman XJ millel genekas väga madalal. Kestis vabalt mingi 30 safarit/mudarallit. Seal oli liiva muda kruusa jne. Lõppes sest sai kivi kuskilt sinna vahele ja lõpetas harjade juhtmed ära.
kui siis... tee seda et paigalda midagi mis kaitseks otsese liiva ja muda eest. Ära veekindlaks tee. Vesi mis välja ei pääse keerab selle 1 kuuga pekki
see on
minu arvamus genekatest ja starteritest.
kohe panen ka lingi mis äkki abiks
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=542 ... eekindlaks
Postitatud: L Aug 25, 2007 11:23 pm
Postitas jazz777
Genel on veest savi
Postitatud: P Aug 26, 2007 8:27 pm
Postitas chiniqua
okei , suured tänud, ei hakka näppima genekat.
Postitatud: E Aug 27, 2007 12:12 am
Postitas Landy
Küll ei ole mõnede geneka harjadel veest savi... Vähemasti Lada/Niva omadel. Külma veega kokkupuutel kippuseid need väga kähku purunema.
Postitatud: E Aug 27, 2007 12:25 am
Postitas virx2
Hooldusest nagunii ei pääse, seega põruta samamoodi edasi ja aegajalt viska pilk peale

Postitatud: E Aug 27, 2007 8:40 pm
Postitas Servicemobil
Väikseks vihjeks, et uuel seitsmesel bmw-l on vesijahutusega generaator, (st genekat jahutatakse mootoriblokis ringleva jahutusvedelikuga). Mis tähendab, et ta korpus on täiesti veekindel. Hullu pauku annab ka. Niiet kui viitsimist ja vahendeid on, siis jääb üle soovida vaid jõudu ja jaksu
Postitatud: T Aug 28, 2007 8:02 am
Postitas v6sa
Palju see "hull pauk" siis ka on? 110 A?
Generaatoril võiks veest tõesti savi olla, kuid kõvemast materjalist asjad võivad puhtmehaaniliselt viga teha nii liugrõngastele kui harjadele. No, ja ega laagridki pikemaajalise vesiteraapia üle rõõmusta.
Kuid elektriosa ise võiks küll veekindel olla juba tootmisest...
Generaator on niikuinii kulumaterjal, lihtsalt vees kulub neid palju

Postitatud: T Aug 28, 2007 3:59 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Servicemobil kirjutas:Hullu pauku annab ka.
v6sa kirjutas:Palju see "hull pauk" siis ka on? 110 A?
Bemaritel mõõdetakse geneka võimsust selle järgi kui kõva tümakat kannatab lasta - ehk siis Db'ides ikka mitte A
Postitatud: T Aug 28, 2007 4:57 pm
Postitas xcv
v6sa kirjutas:Palju see "hull pauk" siis ka on? 110 A?
Ei teagi palju see on, neil on neid erinevaid, osad on miski 90A, osad on 110A, osad 120A.
Sellised andmed sain vähemalt e-bay lehelt.
Postitatud: T Aug 28, 2007 6:23 pm
Postitas Veiko
BMW genekal on ainult üks viga.Selle ergutust juhitakse mootori ajust PMS signaaliga.Ilma selleta ta tööle ei hakka.
Veiko
Postitatud: K Okt 31, 2007 9:19 am
Postitas Rtuning
Kuna geneka mure on siis panen siia lisaks
Mis genekas võiks olla paras 9000-sele vintsile ja samas peaks pärast vintsimist ka tuled ja muu kola ära toitma? Aku on 100A
Postitatud: K Okt 31, 2007 10:18 am
Postitas Veiko
Luigel on 88Ah aku ja 140A genekas ja täitsa piisab kahe vintsi jaoks.
Veiko
Postitatud: K Okt 31, 2007 10:31 am
Postitas totu
Kui geneka tagaosa ühendada voolikuga, mille teine ots veest väljas, peaks generaator oma ventilaatoriga sisu suhteliselt veevabana hoidma (niikaua kui mootor käib), iseasi on otstarbekus. Umbselt hermetiseerida ei tohi, põleb maha.
Postitatud: K Okt 31, 2007 3:21 pm
Postitas Rtuning
Veiko kirjutas:Luigel on 88Ah aku ja 140A genekas ja täitsa piisab kahe vintsi jaoks.
Veiko
JA mille genakas on`?