Kuna mandaadi läbisime viimasena, siis saime rajapuhastaja rolli endale. Kõige väiksema ja nõrgema mootoriga oli see põhimõtteliselt läbi kulgemine. Tagumistel on juba väga palju kergem ja kiirem sõita.
Esimesel katsel suretasime auto enne kraavi välja ja tükk aega seda käima ei saanud. Kui käima saime, olid TR3 juba ammu kadunud. Aga see oli mõnes mõttes hea, enam ei pidanud järgnevatel katsetel rada puhastama. Ja saime täitsa heas tempos liikuda. Reedese päeva lõpetasime 3ndal kohal.
Laupäeval liikusime siis reedeseid katseid vastupidises suunas. Arvasin, et katsed täpselt samad aga hui olidki. Esimene katse oli sama. Teisel (SS6) tuli mingi paun juude aga ma ei pannud seda tähele. Olin mugavaks muutunud ja tiksusin lihtsalt rõõmsalt kõrval. No lõpus saime paar km nagunii rada jälle puhastada ning tulemust poleks tulnud. Järgmisel katsel tuli 2 korda turbolõdvik lahti, Sinna läks oma 5min ehk kaotsi. Siis orienteerumisel läks päris hästi. Kuskil oleme 1 punkti maha maganud (või siis GPS ei registreerinud ära) aga sellegipoolest sealt 2 katse aeg - selle katse lõpetasime ühe tühja rehviga. Kuidas see juhtus või kuna, pole aimugi. Sõites ei tundnud, et maas oleks. Pumpasime täis ja sõit jätkus. Kuna seal katsel läks Mulklandil kehvasti ja lõhkus auto ning kontrollaega ei mahtunud, siis teadsime, et poodiumile jõudmine on päris reaalne. Tuleb normaalses tempos kõik katsed läbi sõita ning vähemalt HotSteelTeam-ist kiirem olla. Arvasime, et Silverbeast liigub meist palju kiiremas tempos ja neid me püüda ei saa. Mingi hetk siis kuulsime, et SB3.0 oli turboga koostöö lõpetanud ning samuti audis. Seega esikolmik oli kindel. Aga nüüd tahtsime ikka 2. koha kätte saada. Seega plaan oli endiselt sama. Kõik katsed tuleb lõpetada. Ega see nii lihtne ülesanne polnudki. Sõit väristas ikka korralikult erinevate sõlmede polte lahti. Tulid vedrustuse varraste poldid lahti. Roolisilinder irdus (see sai koormarihmaga tagasi külge pandud ) jne. Peale finishit siis saime teada, et järgnevad konkurendid ei läbinud kõiki katseid ikkagi (GPS-id olid välja lülitatud) ning olimegi 2 kohal. Hardole vastu ei saanud, ta paneb liiga hullu. Aga teistega sai rajal täitsa samalaadset tempot hoitud.
Sõit ise oli keeruline. Ilmaolud olid muutlikud ning paks lumi ei teinud sõitu kergemaks. Rajad olid päris kiired ja kui päris eesotsas neid sõitma ei pidanud, oli täitsa mõnus kihutada.
Eks nüüd tuleb kõvasti stopper seibe osta ning poldid kinni keerata ja Naistepäeva sõidule minna.