1. leht 3-st
Y61 stabikas
Postitatud: E Juul 23, 2007 11:28 pm
Postitas fagott
Autole kõhu alla vaadates jäi esmapilgul mulje,et seesamunegi lukustusmehhanism ei tööta.Lülitit tallates küll elektrimootor uriseb,aga lukku lahti ei lase.Asja idee on vist selline,et elektrimootor peab trossiga sealt mingi lukusti eemale tõmbama ja pärast tagasi lükkama.Viga võib olla ilmselt trossis või ka ajamis?
Kargas pähe kaks varianti:
1.Asjandus lahti võtta ja vaadata,äkki annab midagi teha.
2.Tagasilla stabikas üldse ära võtta,kuna üle 110km/h ei kavatse nagunii sõita.
Auto mõeldud siis rohkem vaba aja veetmiseks,kui igapäevaselt asfaldi mõõtmiseks...
Postitatud: T Juul 24, 2007 8:23 am
Postitas jr
Kas see mitte miskise tiguajamiga pole hoopiski?
Ja võid küll stabika ära võtta, ei juhtu hullu midagi.
Postitatud: T Juul 24, 2007 3:12 pm
Postitas fagott
Ma usun kah,et on tiguajamiga,aga see asub eraldi karbi sees(samune urisebki),kust läheb tross sellise tillukese amordi moodi vidina juurde,mis on stabika ja kere vahel.Kuna see tross sellesse vidinasse külje pealt risti siseneb,siis usun,et ta liigutab mingit lukukeelt siis vastavasse sälku,mis lukustabki.
P.S.Järeldusele jõutud põgusa pealiskaudse vaatluse teel ja ei pruugi olla sugugi absoluutne tõde.
Postitatud: R Aug 17, 2007 3:15 pm
Postitas STG44
tegelikult käivad asjad nii, et elektrimootor mida sa kuuled, ajab ringi vaakumpumpa, mis hõrenduse ja survega vastavalt toimetab. Kui tahad loobuda pumbast (katki), siis osta Nissanist samasugune stab ots nagu teisel pool 700.- kr vist oli. Selline vahetushetk peaks juba kõigil y61 kuni 2000.a. käes olema
Postitatud: R Aug 31, 2007 4:01 pm
Postitas fagott
See viimane pakutud variant ei sobi mitte kuidagi,kuna tarvis just suurt sillakäiku(offroadil eeliseks).Väikese sillakäiguga autosid on mul veel ja siledal teel võib nendega kah sõita

Postitatud: R Aug 31, 2007 4:58 pm
Postitas xcv
Kui sa stabika vardad ära võtad, siis soovitaks sul panna nende asemel trossid.
Jaak teab millest ma räägin ja ehk lisab mõne pildi.
Postitatud: R Aug 31, 2007 6:29 pm
Postitas jr
xcv kirjutas:Kui sa stabika vardad ära võtad, siis soovitaks sul panna nende asemel trossid.
Jaak teab millest ma räägin ja ehk lisab mõne pildi.
Trossid!?
Minu Patrolil olid trossid, kuna mul oli vaja garaazist vahepeal õlle järgi sõita, enne kui ma kardaani tarvis risttalasse sisselõike tegin. Trossid olid selleks petteks, kui sild liiga alla kukub oleks kardaan talasse jooksnud.
Postitatud: R Aug 31, 2007 8:21 pm
Postitas fagott
Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Postitatud: R Aug 31, 2007 8:34 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Eeldatavasti ei lase - aga kas see on siis normaalne kui miski ei piira silla käiku enne kui amordid põhja jõuavad ?
Postitatud: R Aug 31, 2007 9:09 pm
Postitas inseneer
Jah, see on normaalne, et amort piirab üritust.
Postitatud: R Aug 31, 2007 9:20 pm
Postitas Beast
muidugi, amordid võivad sellises olukorras puruneda (endal sõiduautol väga palju juhtunud). nt ralli autodel paigaldatakse selleks rihmad, mis säästavad amorte. pinzgaueril on ka kusjuures sellised rihmad.
Postitatud: L Sept 01, 2007 1:38 pm
Postitas fagott
Ma võin eksida,aga minu arust sõidame rallit LC70-ga,millel pole tagasillal ei stabikat,ega ka rihmasid selle all.Tõsi küll,amordid Koni Heavy Truck.
Postitatud: L Sept 01, 2007 2:01 pm
Postitas Beast
selle ralli asja ma tõin ainult näiteks, pinzgauer pole ka ralliauto ju? küsimus on lihtsalt selles, et kui sa võtad kuskil mingi künka liiga erkasalt ja vedrud korralikult amortidele pähe lajatavad siis võivad amordid puruneda, ja see ei ole kardaanile üldse kasulik. ühtlasi tahtsin valgust heita sellele trossi teemale. stabika vardast läks nüüd muidugi jutt võrvale, vabandan OT pärast

Postitatud: L Sept 01, 2007 4:15 pm
Postitas fagott
Nojah,vaata ma siin mõtlesin väheke,et kui amordid korras,siis nad töötavad väljatõmbele,ega saa kuidagi järsku pikaks minna,seega tuleb see löök suht pehme.Asi teine,kui amordid tuksis on...
Postitatud: L Sept 01, 2007 7:51 pm
Postitas jr
fagott kirjutas:Ma arvan miskipärast,et amordid ei lase sillal raamist nii palju eemalduda,et keerdvedrud vahelt välja tuleks?
Stock kujul mitte. Kuid crawlimises on suht tüüpiline, et vedru võetakse pesast rängal langemisel välja ja juhitakse sinna tagasi. Ehk amordikäik on pikem kui vedru lahti venib.