1. leht 1-st
Ühe eluka sünnilugu ;)
Postitatud: P Juul 22, 2007 7:47 pm
Postitas raino
etsiis, käimas on gaz 69-a natukene võimsamal näol elluäratamine. alguses oli masin väga pahas seisus. Algsest raamist asja ei saanudki, see tuli uue vastu välja vahetada. Mootor ka ei töötanud, selle asemele on nüüdseks juba pandud mitsubishi 3.0 diisel, mille otsa on aretatud gaz 69-a käigukast ja vahekast. lisan siis ka pilte, et ehitusest ülevaate saaksite
http://s181.photobucket.com/albums/x105 ... %20ehitus/
kommentaarid ja arvamused oodatud!
Postitatud: R Juul 27, 2007 8:19 am
Postitas GC
Noh, ise oleks mingi muu käigukasti valinud. Seda enam, et vahekasti ja käigukasti vahel on kardaan.
Postitatud: L Juul 28, 2007 5:26 pm
Postitas raino
GC kirjutas:Noh, ise oleks mingi muu käigukasti valinud. Seda enam, et vahekasti ja käigukasti vahel on kardaan.
Sorry, käigukastiks on ikkagi uazi oma, millel on ikka neli käiku ja pisut etem, kui 69 kast. nojh, mõni muu käigukast oleks olnud pikem ja poleks sinna vahele lihtsalt ära mahtunud, kuna mootor on nii suur. Kuid mis põhjusel poleks seda käigukasti valinud ?
Postitatud: L Aug 04, 2007 5:09 pm
Postitas raino
Lisasin siis pilte hüdroroolist. Kas keegi teab, kas oleks vaja vahele panna ka surve(ülevoolu)klapp?
Postitatud: P Aug 05, 2007 9:16 am
Postitas R969
Vabandan,kui mu kriitika kedagi riivab,kuid see silindri lahendus läheb kindlasti kõveraks.Samuti ei saa ma aru selle võimendi mõttest sellise
silindri kinnituse juures.Silinder tee ikka sillatala ja käänmiku vahele,
et sillanurga muutus rataste asendit ei muudaks.Selle lahenduse juures ma
kasutaks Bmw roolikarpi ja mingit roolivõimu pumpa,millel on ka õlipaak
(näiteks Opel Rekord).Igal hüdroseadmel peab olema kaitseklapp,sest
kui lõppu keerad ja rihm ei libise,siis läheb midagi katki.