Reedel läksime proloogile esimesena peale ning meil ütles kohe finishi kiibijaam üles, see tõttu tuligi loosimine. Proloog oli muidu vana hea Mõedaka krossirada. Paaris kohas sai vale teeots valitud ning kaotasime paarkümmend sekki sellega aga lõpuks vahet polnud.
Laupäeval saime loositahtel 2-na rajale. Esimesse metsa sisenedes püüdsime me Zeiza kinni juba - tagant oli Hardo ka meid kinni püüdnud ning sisenesime kõik koos pehmesse metsa (eelmine aasta oli TR1 ja Vaba klass ka seal ukerdamas, seekord neid säästeti sellest kepist). Väga põnev oli, kes ette läks, leidis augu ja jäi kinni. Siis järgmine eesolija leidis järgmise augu ja tagumised pääsesid mööda. Nii ikka päris mitu korda ja esimese KP-ni välja. Me saime esimesest KP-st kõige kiiremini minema (suutsin vintsinööri kõige peale panna ning teised ei saanud enne meid KPni. Aga sellest väljapalju kasu polnud, enne järgmist KP-d olime jälle koos. Seekord olid leedukad ka järgi jõudnud juba. Kitsal rajal olime me ees ja tegime nö rada (suuremates lompides pead paksu pasa eest ära kühveldama, et edasi saaks - tagumistel juba lihtsam). Langi peal oli ka ees olles kehvem - kes ette läks, leidis mäda koha, teised said kohe uue tee valida kuni ise kinni jäid). Pokumaale jõudsime 4kesi koos (Zukmy, Boatworld, Zeiza ning Nerijus). Ma ise põdesin seda kohta kõige rohkem, kuna seal pole väga palju kohti vintsimiseks, vesi on ka sügav ja kaardilugejal üldse raske. Meil pole ankur ka varustuses - seda on liiga harva tarvis kasutada. Aga kuidagi imekombel sõitsime sealt vintsimata läbi. Sealt edasi kadusid Hardo ja Leedukas vaikselt eest ära. Lankide peal oli neid veel näha aga järgi ei jõudnud. Zeiza jäi meist maha kuskil. Kui järgmisse KP-sse jõudsime, öeldi, et vahe on 15min eesmistega

Peale seda hakkasime LK3 poole suundnuma. Võtsime vahepealt paar pildipunkti ka, kui järsku ühes kraavis enam esisild ei vedanud. Läksin välja vaatma, üks esiratas oli väga lääpas. Käändmikku koos hoidev mutter oli keerme maha viskanud ning käändmik oli munakust välja hüpanud. Siis teadsime,et sõit on sõidetud. Ei näinud mõtet põlve otsas puudulike vahenditega asjaremontida ja pärast suuremaid kahjustusi lahkama. Panime kuidagi käändmiku paika ning kulgesime laagrisse tagasi. kahju muidugi on. Usun, et oleksime suutnud poodiumi viimase koha eest võidelda. 4s koht oleks olnud reaalne aga noh, tehnikasport ja oleksid ei maksa sittagi siin.
Üldisest korraldusest ka. Rajad ja rajamaterjal mulle meeldib. Käisme omaljalal teisi katseid ka vaatamas ning oleks tahtnud neid ise ka sõita. Oli kuulda kriitikat, et ülesõidud on pikad. Aga see on kahjuks paratamatus. Rajameistritel on see materjal, mis on. Kahjuks neid kinnistuid kuidagi kokkupoole ei saa tuua.
Kiibijaamad panid seekord korralikult ämbrisse. Kui tavaliselt on võistluse jooksul võibolla 1 mittetöötav jaam, siis seekord oli ikka ohtralt neid. Jällegi - korraldajad olevat kontrollinud ja kõik töötas. Aga metsas need kahjuks häält enam eiteinud. Me tegime siis kiibijaamast ja kiibist pildi, et fikseerida kohalolek.
Üldiselt muljed on positiivsed. Rada oli raske ja meile meeldis niikaua, kui sõita saime. Kiitus!
Pealtvaataja seisukohalt ka. Vaadata midagi oli raske, kuna Navicupis ei olnud ühtegi punktikobarat näha ning võistlejaid ka jälgida ei saanud, kuna Navicup näitas neid suvalistesse kohtadesse (isegi lätti vahepeal). Kui kellegil isegi töötas see, siis navicupi lehele jõudis asukoht väga suure viitega. Kehala katse oli ka pealtvaatajatel vähemalt suht kehvasti jälgitav. Või noh, ala oli enamvähem näha aga vaadata polnud midagi. Sõitjatele olevat meeldinud - rada oleks võinud olla seal paremini tähistatud ainult.