Rooli kiirendaja
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Rooli kiirendaja
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
See selleks - roolisüsteemi ehitan niikuinii ümber - juba nädalaid tegelen selleks juppide otsimisega - täna läheb masin töökotta sisse. (ümbertehtud roolisüsteemidega Patroleid Eestimaal hulgim ringi sõidab)tanel kirjutas:Roolisüsteemi omavolilise mudimise eest teeb ARK peksa sulle ilmselt. Ümberehitusluba hankida jne...
Sellele küsimusele ma pigem vastust lootsingi, et kas on hea millekski?tanel kirjutas:Aga, miks krt see hea peaks olema?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Väiksema diameetriga rooli tuleb lapata täpselt sama arvu pöörete võrra. Ja metsas mütates viivad rooliratta kodarad pöidlad kaasa seda kindlamalt, mida väiksem on rooliratta diameeter. Või ma eksinCPX kirjutas:Kas mitte väiksema diameetriga rooliratas sama tööd ära ei tee? Mul on Hiluxil 30 cm.diam. Luisi rool ja pole mingit hullu keerutamist

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Pöördeid tuleb teha küll samapalju... aga käe liikumise teekond on lühem. Ehk siis harjumuspärase kiirusega rooli keerates pööravad rattad kiiremini. Täpsem on ka seetõttu, et enne pidid masina trajektoori korrigeerimiseks liigutama 10cm, väiksema rooliga aga vbl kuni poole vähem. 50cm-se rooli ümbermõõt on 154cm, 30cm roolil aga 94.2cm.414 AVM kirjutas: Väiksema diameetriga rooli tuleb lapata täpselt sama arvu pöörete võrra. Ja metsas mütates viivad rooliratta kodarad pöidlad kaasa seda kindlamalt, mida väiksem on rooliratta diameeter. Või ma eksin.
Väiksem rool on muidugi ka raskem (just seetõttu vahetasin nt 4Runneril pisema rooli uuesti suurema originaalrooli vastu) Maanteel on hullem aga kohapeal manööverdamine see eest lihtsam. Pöialde koha pealt vaidleks ka vastu... löök rattasse tekitab suurema rooli äärtesse palju suuremad kiirused kui väiksemal roolil!!!
Ühesõnaga, väiksem rool on aeglasem, täpsem ja raskem. Suurem rool aga kõik need asjad vastupidi.
Rommi kirjutas:
löök rattasse tekitab suurema rooli äärtesse palju suuremad kiirused kui väiksemal roolil!!!
Kõik õige, suuremal roolil suuremad kiirused. Kuid, kui all on 35''+ rehv ja sees väike rool, on rooli ohjamiseks vaja märkimisväärselt rohkem jõudu. Ja see jõud viib pöidlad kaasa ??
. Veel, kui auto metsas minestab, siis köie otsas koju tulles on väike rool saatanast. Aga, vaielge vastu, ma olen sel alal suht diletant
.
löök rattasse tekitab suurema rooli äärtesse palju suuremad kiirused kui väiksemal roolil!!!
Kõik õige, suuremal roolil suuremad kiirused. Kuid, kui all on 35''+ rehv ja sees väike rool, on rooli ohjamiseks vaja märkimisväärselt rohkem jõudu. Ja see jõud viib pöidlad kaasa ??


Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
No minul see roolivahetus tuligi seepärast päevakorda, et roolivõim andis otsad ja oli väheke ilma roolivõimendita liiklemist. Kuna suurem rool oli võtta siis vahetasin ära. Sportrool oli tegelikult isegi mõnusam sõita.414 AVM kirjutas:Rommi kirjutas:
löök rattasse tekitab suurema rooli äärtesse palju suuremad kiirused kui väiksemal roolil!!!
Kõik õige, suuremal roolil suuremad kiirused. Kuid, kui all on 35''+ rehv ja sees väike rool, on rooli ohjamiseks vaja märkimisväärselt rohkem jõudu. Ja see jõud viib pöidlad kaasa ??. Veel, kui auto metsas minestab, siis köie otsas koju tulles on väike rool saatanast. Aga, vaielge vastu, ma olen sel alal suht diletant
.
Minu põhipoint on vist ikkagi see, et korraliku rooliamordiga on pauk alati suht ühesuguse kiirusega ja näppude jaoks on kiirem laks ikkagi hullem.