tõstetud cherokee on lääpas :(

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
linnamees
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Okt 30, 2006 4:37 pm

tõstetud cherokee on lääpas :(

Postitus Postitas linnamees »

lappasin siinseid teemasid aga vastust ei märganud leida :(
nimelt lasin mõni kuu tagasi teha miinimum tõste (klotsid/puksid vahele) ja ühtlasi sai pandud ka uued originaalTAGAvedrud samas kõik ülejäänu (tõstega seonduv) jäi endine
muidu kõik ok! AGA mõne ajapärast avastasin et tagaVASAKnurk on 3cm madalam kui PAREMpoolne...
esimene mõte oli, et vasakvedru on defektiga aga pärast targematega rääkimist ja ka esiotsa mõõtmist (PAREMesiots 2cm kõrgem kui VASAK)
on 3 hetkel järeldust:
- vasakvedru on ikkagi defektiga
- parempoolse esitõste puks on liiga suur/kõrge surudes diagonaalis vasaku tagaotsa alla
- vasak esivedru on väsind

niisiis oskab keegi nõu anda mis oleks kõige otstarbekam lahendus/tegevuskäik?
või on veel mingeid võimalusi kirjeldatud olukorra tekkimiseks?
ja kas sellises olukorras sõitmisel on mingitele osadele suurem koormus? kas mingid detalid kuluvad kiiremini või juhitavuseprobleemid?

seni tundub tehniliselt kõik korras olevat aga riivab silma... ;)
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Mina kahtlustaks pigem uut vedru kui vana... kuna uutel vedrudel on teatav paikavajumisaeg ja pole ka võimatu et defektne. Mis firma vedrud taha läksid?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sa ikka panid vasaku poole vedru vaskaule poole ja parema poole vedru paremale poole? Paljud tootjad teevadki vedrud eeldusega, et juhi pool vajub rutem ära ja sellest jäetakse paar viimast läbivajutust tehases selle poole vedrudele tegemata, et ühtlustada vedrude ära-vajumist.
+372 5028488
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

ma arvan et see on seotud tõstega, mul on sama asi ja hakkan asju üle mõõtma-arvestama. Alustan esimesena põikvarda pikendamisest või kinnituse liigutamisest (see, mis silla küljes) Pärast tõstet tõmbab see esisilla nihkesse (silma järgi 2-3cm), miks mitte ka keret lääpa.
Tegelikult see ei ole nii lihtne, et viskad 50mm klotsid-puksid alla ja kõik. Pärast poolt aastat on mul probleeme ja deformatsioone ridamisi. Just alustan nende ümbertegemistega, nii et kommentaare veel ei tule.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
jörg
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: R Mär 16, 2007 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jörg »

urmas kirjutas:ma arvan et see on seotud tõstega, mul on sama asi ja hakkan asju üle mõõtma-arvestama. Alustan esimesena põikvarda pikendamisest või kinnituse liigutamisest (see, mis silla küljes) Pärast tõstet tõmbab see esisilla nihkesse (silma järgi 2-3cm), miks mitte ka keret lääpa.
Minu omal tehtud umbes 3" tõste ja stabikavardaid tagasi pannes jäi mulje,et sild umbes 1 cm külgsuunas nihkunud.Plaanis teha täpsem kontroll ja sild auto pikitelje suhtes jälle keskele seada.

Selle põikivarda(külgsuuna stabilisaator) ümbertegemisest pikemalt juttu jeep.dn.ru aadressil.Lihtsaim viis alla uus ava teha,kuid see tuleb kõne alla suurte tõstete puhul.2" tõste puhul jääb uus ava vanale liiga lähedale.Muidugi saab alati tugevduse vanale kronsteinile peale keevitada ja siis uus ava sisse.Mõistlik ja igati parem,ka kallim ja keerulisem on ülemise kronsteini muutmine.Annab nii pikkust kui liikuvust juurde.Kel pappi rohkem,võib tellida reguleeritava pikkusega varda.Tuleb ka mõnede tõstesarjadega kaasa.

Mis lääpas olemisse puutub,siis vasak külg oli ka enne tõstet 2 cm madalam.Tõstmise ajal esivedrusid võrreldes- mõõtes(vedrud jäid vanad :cry: )selgus,et vasak vedru rohkem väsinud.Vasakul pool ka rohkem raskeid asju diisel-cherol:aku,rooli ja istmevaheline tihend ja varuratas.Lihtsalt peale tõstet asja imetlevalt uurides hakkas rohkem silma torkama.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”