Cherokee kuuma mure?

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Cherokee kuuma mure?

Postitus Postitas v6rrimees »

Aidake saamatut lolli...


Peale plokikaane remonti tahab mootori temp väga kõrgeks minna.
Keema pole lasnud aga 110 tuli ikka ära.

Õhutatud sai kõvasti, (lõdvikule õhutus nippel isegi tehtud).
Radikas on pestud nii seest kui väljast.
Termostaat on pandud kõige lahjem ehk 71 kraadine.
Siduriga poolkõva vent minema loobitud ja asendatud korraliku elektri ventikaga.
Siis veel natuke õhutatud.


Ja nüüd peale seda keerulist ja pikka protsessi küsimus:
Mis kuradi värk on, et temp tahab kõrgeks mnna.

on kellegil sarnaseis juhuseid olnud?
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

Jäi ennist veel mainimatta , et lambda andur on hetkel puudulik ja seoses sellega kannatab suksu ilmselt suhteliselt rikka segu vaevuses.
Mis iseenesest oleks loogiline, et mootor kuumeneb.
Aga kahtlen siiralt , et lambda mittetöötamine põhjustab nii ränka kuumenemist mootorile , et kaks el.venti ei suuda isegi mitte hoida ühe koha peal tempi.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

ma tõesti ei tea kuidas ja millega cherol see süüde säädub (tervitused härra rebasele siinkohal :wave ) .
Kuid ühel teisel autol tegi hiline süüde sinu kirjeldatud asja.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui segu rikas, siis temp all just. Kuna suur kogus kütet ei jõua kõik ära põleda. Näiteks detonatsiooni ajal keerab aju järsult kütusekogust suuremaks, et jahutada silindrit maha kiirelt.

Kui uue kaane tihendi panid, siis kas kõik veesärgi augud olid oma koha peal ja täpse suurusega? Ise olen liiga palju näinud odavaid tihendeid, millel tihendi sees olev auk on tunduvalt väiksem veesärgi aukudest või on üldse kergelt nihkes. Vesi korralikult ringi ei käi ja ongi kööga.
+372 5028488
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Segu regullib mootori aju. Töötaval mootoril võid keerata jagajat pool pööret siia-sinn ning mootori töös muutust ei toimu.
Aju saab petta ainult hooratta asendianduri kinnitust muutes, pettes aju jaoks väntv. asendit.
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

ennukas kirjutas:Segu regullib mootori aju. Töötaval mootoril võid keerata jagajat pool pööret siia-sinn ning mootori töös muutust ei toimu.
Aju saab petta ainult hooratta asendianduri kinnitust muutes, pettes aju jaoks väntv. asendit.
Hiline süüde kütab samuti mootori kuumaks, kuna põlemine hakkab toimuma väljaspool põlemiskambrit juba, kusagil väljuvate gaaside kanalis. Proovi, helendav malmist plokikaan koos kollega on korraliku itsi ajal garanteeritud.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

On olnud au üks vene diisel keema lasta, kuna veepumpa otsustas õhk sisse jääda mingil müstilisel põhjusel. Särtsuv plokikaas oli üsna jube vaatepilt.
Kahtlen, kas mõistlikel mootoritel sellist viga saab esineda.
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

Tihend oli korralik seda ma vaatasn.
Lambda sai uus peale krutitud ja kütteseguga peaks kah nüüd kõik ok olema. Igaljuhul autol tekkis jõudu rohkem .

Peale eilset suuremat katsetamist hakkab mulle isiklikult tunduma, et kusagilt tekib siiski jahutussüsteemi õhku juurde :cry: Samas ei saa selles kah päris kindel olla. See 126 KW süsteemi õhutamine on kah üks tore ja väga aega nõudev töö.

Ehk kas kaan või hülss või mis iganes on defektne/mõranenud.

Kui kellegil oleks laenata Chero radikat , võiks veel proovida.
Äkki see läbipesemine tegi hoopis asja hullemaks ja kittis radika jahutusribid seest täis lihtsalt.

Kerge masendus hakkab mind murdma juba...
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Mul seisab auto remondis, kui viitsime radiaka ( pool aastat vana) peale-maha kruvimisega jännata.
On küll radikapealse korgiga variant, aga äkki ongi sul õigem sellise peale ümber teha.
Ja kui hästi järgi mõelda, võib ta ise täna sinu juurde sõita ja sinna jäädagi, kuni minu peeses tagasild lahenduse saab.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Kuidas asi edeneb? Kerge ploki vahetus jälle plaanis ?
Ps. Ise tuvastasin oma vastremotud mootori kuumenemise põhjuseks.....ülla-ülla...totaalselt umbes radika...52-st ribist 29 umbes :evil:
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

tihtilugu on ülekuumenemised seotud radika probledega... kunagi endal runneri radikaga sama keiss. Kahtlustasin kõike peale radika... maanteel läks kohe kuumaks, vaikselt veel kuidagi tiksus. Voolikust lastes käis radikast vesi kenasti läbi ja käega katsudes soojenes ka enam-vähem ühtlaselt.

Peale radika vahetust sõitsin pool suve üldse ilma vendita, ülekuumenemise märgid kadusid paugust.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

chp kirjutas:Kuidas asi edeneb? Kerge ploki vahetus jälle plaanis ?
Ps. Ise tuvastasin oma vastremotud mootori kuumenemise põhjuseks.....ülla-ülla...totaalselt umbes radika...52-st ribist 29 umbes :evil:
Mis siin ikka, peale cherosafarit uuesti lahti ja viga tuvastama.
Kusagilt tagant otsast ta igaljuhul jahutusvedelikku välja ajab.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

v6rrimees kirjutas: Mis siin ikka, peale cherosafarit uuesti lahti ja viga tuvastama. Kusagilt tagant otsast ta igaljuhul jahutusvedelikku välja ajab.
No siis on olemas ka võimalus, et sealtsamast võtab ta õhku ka sisse. Nii et õhutamine võib siinkohal tulutu olla.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

rommi kirjutas:
v6rrimees kirjutas: Mis siin ikka, peale cherosafarit uuesti lahti ja viga tuvastama. Kusagilt tagant otsast ta igaljuhul jahutusvedelikku välja ajab.
No siis on olemas ka võimalus, et sealtsamast võtab ta õhku ka sisse. Nii et õhutamine võib siinkohal tulutu olla.
Jõudsin ise samale järeldusele...
Lihtsalt alguses ei olnud kusagil märgatavat leket. See tekkis peale mõningast katsetamist.
Kõigele lisaks on salongi radikas kah otsustanud rämedalt jooksma hakata.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Mul on 3M-i infrapunal töötav termomeeter. Suunad vaid kiire vajalikku kohta ja vastus käes. Kui see Sind aitaks, võin seda Sulle laenata (või need vorstid ja nende vahetusvariandid - Sinu ekspluateerimine näib siin foorumis üsna levinud olevat :lol: ). Aga - antud riistaga saad hetkega teada mootori, radika või mille iganes tembid.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”