Leidsin ise mõned võimalused - arutleks ka nende üle.
Kui nüüd priiskama hakata, võiks vahetada kogu puksiringi polüuretaanide vastu ja paigaldada näiteks Koni või Bilsteini reguleeritavad amordid. See aga tähendaks kokkuvõttes ca 1000 EURist investeeringut (kasutatud amortite puhul muidugi odavam, kuid kasutatud on ikkagi kasutatud...). Aga vaadates turuseisu, on see suur osa auto väärtusest

Aga kuidas teistmoodi? Oskab keegi soovitada näiteks tavalisi amorte, mis oleksid jäigemad? Võiks sellest kasu olla? Jätame välja sõiduki tõstmise võimaluse - soov on ta jätta ikkagi tänavaautoks.
Samuti, kas on kogemusi tagumise (või mõlema) stabilisaatori vahetusega suurema läbimõõduga stabilisaatori vastu? http://www.wjjeeps.com/swaybars . Kas Eestist sellist asja või alternatiivset toodet leida võiks?
Igatahes.. kes mida välja mõelnud või kuidas teinud on?