Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Aga kas keegi pole mõelnud näiteks mingit diislit koos käigukastiga aretada? Umbes, et mootor ja käigukast on doonorilt ja vahekast ja sealt edasi uasiku. See on lihtsalt mõte aga ühtlasi likvideeriks see ju nigelast originaalkastist ja sidurist tekkinud probleemid. Või näiteks mingi tagaveoline automaatkastiga masin aluseks võtta!? Automaadiga UAZ - pole ka paha ju!
mu uazikul on 2,8 scorpa koos käigukaga ja ei saa kurta ! yle 130 ei julgend vajutada kuna siis tuli meelde et uazil ju pidureid pole madalal käigul liigub nagu diisel .
ben kirjutas:mu uazikul on 2,8 scorpa koos käigukaga ja ei saa kurta ! yle 130 ei julgend vajutada kuna siis tuli meelde et uazil ju pidureid pole madalal käigul liigub nagu diisel .
Kas on 4x4?
Omal sama projekt plaanis!
Äkki saab mõtteid vahetada!?
ben kirjutas:mu uazikul on 2,8 scorpa koos käigukaga ja ei saa kurta ! yle 130 ei julgend vajutada kuna siis tuli meelde et uazil ju pidureid pole madalal käigul liigub nagu diisel .
ben kirjutas:mu uazikul on 2,8 scorpa koos käigukaga ja ei saa kurta ! yle 130 ei julgend vajutada kuna siis tuli meelde et uazil ju pidureid pole madalal käigul liigub nagu diisel .
kusjuures vibra kui siukest kyll polnud , vähemalt 33-se kummiga kyll ei andnud tunda ! aga eks ole ka korralikud amordid ja lisavedrud ja kõik muud lisad
ben kirjutas:kusjuures vibra kui siukest kyll polnud , vähemalt 33-se kummiga kyll ei andnud tunda ! aga eks ole ka korralikud amordid ja lisavedrud ja kõik muud lisad
ma mõtlesin seda vibrat, mis tekib mootorist ja ülekandest...see ju uaz-ide probleem läbi aegade. mootori kinnitus on ju originaalil läbi mõtlemata ja jäik.
(algselt sõjaväele mõeldud autole pole tegelikult paremat vajagi )
samas küsiks nõu: kas keegi on aretanud parema mootori kinnituse süsteemi? vene lehtedel soovitavad mingeid mersu mootoripatju, aga kas vahetamisest kasu on, seda ju ei tea
mootoripadjad pole originaalid ja lisatud on amort mootori ja raami vahele .usun et mersu padjad paremad originaalidest kuid ega sa muidu teada saa kui , et katsetades !
jr kirjutas:Ford/Peugeot 2,3D
Kui sidurikoja pooleks lõikad ja tüki vahelt ära võtad, siis sobib ka Ford 2,5 D.
Rohkem otsest kogemust ei ole.
Kui palju on vaja uazi kasti ringi teha, et see Fordi 2,3D külge istutada? Samas ka selline küsimus, et kui gaz 69-le panna fordi 2,3d + 5k.kast, siis kuidas mõjutab ülekannet- kas muutub aeglasemaks või kiiremaks või on enam-vähem sama?