1. leht 1-st

kiikede kinnitused

Postitatud: K Mai 09, 2007 4:34 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Äkki keegi oleks nii hea ja seletaks mis on selle suur ja sügav mõte (et vedruotstest uued kiige ülemised kinnitused teha)
Sry - mul vene keele oskus ei ole piisav et jutust ise piisavalt täpselt aru saada :oops:

http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Sdela ... opencat=73

tõstke aadress copy/paste - miskpärast ei lase linki teha

Postitatud: K Mai 09, 2007 4:57 pm
Postitas reimo
mina saan asjast nii, aru, et peale Opeli vedrude lisamist jäi tagumine kiige püstiseks, mis august läbi sõites andis löögi otse raamile edasi. Selleks, et kiige viltu saaks (ja vedrustuse pehmemaks) tuli kinnitust raamil nihutada. Ja et kiiged on Volga omad, siis kinnituseks sobis Volga lehe ots, kuna sobivat toru ei leidnud.
Et siis konkreetselt vedru pealehe otsa kasutamisel suur ja sügav mõte puudub, oli lihtsalt sobilik materjal...

Postitatud: K Mai 09, 2007 7:50 pm
Postitas rommi
See kiige nurk peaks tegelt vedru jäikusest sõltuma. Pehmete ja pika käiguga vedrude puhul jäetakse kiige just seetõttu kaldu, et ratas saaks piisavalt alla liikuda, üleskäik on nagunii väiksem.