kiikede kinnitused

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

kiikede kinnitused

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Äkki keegi oleks nii hea ja seletaks mis on selle suur ja sügav mõte (et vedruotstest uued kiige ülemised kinnitused teha)
Sry - mul vene keele oskus ei ole piisav et jutust ise piisavalt täpselt aru saada :oops:

http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Sdela ... opencat=73

tõstke aadress copy/paste - miskpärast ei lase linki teha
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

mina saan asjast nii, aru, et peale Opeli vedrude lisamist jäi tagumine kiige püstiseks, mis august läbi sõites andis löögi otse raamile edasi. Selleks, et kiige viltu saaks (ja vedrustuse pehmemaks) tuli kinnitust raamil nihutada. Ja et kiiged on Volga omad, siis kinnituseks sobis Volga lehe ots, kuna sobivat toru ei leidnud.
Et siis konkreetselt vedru pealehe otsa kasutamisel suur ja sügav mõte puudub, oli lihtsalt sobilik materjal...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

See kiige nurk peaks tegelt vedru jäikusest sõltuma. Pehmete ja pika käiguga vedrude puhul jäetakse kiige just seetõttu kaldu, et ratas saaks piisavalt alla liikuda, üleskäik on nagunii väiksem.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”