Tere, oleks soov osta Double Cab Navara, kuid infot mina ei suuda leida, et mida nende ostmisel tuleks jälgida, ning mis kipub lagunema. Aastakäigult vaatan 2010 või uuemat manuaal k.kastiga 126kw ja 140kw 2,5l diislit, seega mida jälgida?
Üldiselt D40 omanikud võiks muljetada probleemidest, kuna kuskil testis rääkis mingitest suurematest probleemidest, kuid ei täpsustatud.
Aitäh kes viitsivad ja teavad millest kirjutavad.
Navara D40
Moderaator: Moderators
Navara D40
Viimati muutis Reims86, L Mär 25, 2017 6:34 am, muudetud 1 kord kokku.
- grouse
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
- Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa
Re: Navara D40
Kui abiks on, siis minu tähelepanekud 07 masinat kohta:
1.Tagasilla tuulutus vaja üle vaadata(üles tõsta). Originaal kipub ummistuma ja selle tagajärjel kuluvad sillas tihendid kiirelt.
2. Kui 4 vedu nupust ilusti lülitub, siis kõik korras. Mittelülitumise põhjuseid leiad netist küll.
3. Rattalaagrid nõrk koht. Uute hinnad 100-400. Enda omale panin Optimali(100.-) hetkel 30000 vuratud.
Üldiselt hoolitsen enda auto eest hästi ja ei ole pidanud ostu kahetsema.
Edu
1.Tagasilla tuulutus vaja üle vaadata(üles tõsta). Originaal kipub ummistuma ja selle tagajärjel kuluvad sillas tihendid kiirelt.
2. Kui 4 vedu nupust ilusti lülitub, siis kõik korras. Mittelülitumise põhjuseid leiad netist küll.
3. Rattalaagrid nõrk koht. Uute hinnad 100-400. Enda omale panin Optimali(100.-) hetkel 30000 vuratud.
Üldiselt hoolitsen enda auto eest hästi ja ei ole pidanud ostu kahetsema.
Edu
Navara 3,0
Re: Navara D40
Minupoolt võib teema lukustada, Navara on hoovil.