1. leht 1-st

Postitatud: K Apr 25, 2007 3:39 pm
Postitas tarmo
Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada 8)

Postitatud: K Apr 25, 2007 5:04 pm
Postitas Shrek4x4
tarmo kirjutas:Libisevaid pole kuulnud, et oleks tehtud.
On olemas mehhaanilise lukuga tagasild (sõjaväe mudel SJ410st) ja Lockright ja vist ka ARB tavasillale. Lihtsaim variant on differ lihtsalt kinni keevitada 8)
Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.

Postitatud: K Apr 25, 2007 5:25 pm
Postitas tarmo
Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).

Postitatud: K Apr 25, 2007 6:53 pm
Postitas Shrek4x4
tarmo kirjutas:
Shrek4x4 kirjutas:Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Ma pidasin ennekõike ikka tagasilda silmas. Arvan, et 410 esisilla lukk pole nagunii hea mõte - püsikad ja poolteljed lähevad ilma lukutagi krõks ja krõks puruk (31" rehv).
rommi@rommi otsib esisilda lukku

Postitatud: K Apr 25, 2007 7:05 pm
Postitas Landy
Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.

Postitatud: K Apr 25, 2007 7:13 pm
Postitas Shrek4x4
Landy kirjutas:
Shrek4x4 kirjutas: Esisild kinni keevitada,läheb pööramisega raskeks.
Kui ees on hubida, siis pole ju probleemi.
Jah,aga tihti peab autost väljas käima

Postitatud: K Apr 25, 2007 7:19 pm
Postitas Shrek4x4
Esisilda peaks andma panna tagasilla lukku.Poolteljed tuleb teha uued,tagasillas on jämedamad.SJ 413-l annab nii teha 410-l ei ole kindel.

Postitatud: N Apr 26, 2007 1:50 pm
Postitas rommi@rommi
ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat

Postitatud: R Apr 27, 2007 9:43 am
Postitas tarmo
rommi@rommi kirjutas:ütleme nii et kinni keevitama ma kindlasti ei hakka ja pooltelje otsa tugevdus rõngad tulevad niikuinii ,äkki kellegil on kas või uusi lukke ja huube pakkuda nii lock righti,arb-d või libisevat
Kui nendele tugevdustele lootma jääd, siis on see õrn lootus.
Meil läks tugevdusega püsikas samamoodi krõbinal pooleks (muidugi mõista siis teisest kohas lihtsalt :P ).
Ehk siis soovitus oleks esimest silda siiski mitte lukustada. Samas eksperimenteerimise mõttes huvitaks mind sinu tulemused väga - kui sa katsejäneseks oleksid :twisted:

Postitatud: R Apr 27, 2007 9:47 am
Postitas rommi@rommi
tugevdustele ma kindlasti lootma ei jää ja ma olen varunud juba pooltelgi ja tundub et ma siiski tellin lock-righti ära, ma kindlasti teavitan teid edaspidi

Postitatud: R Apr 27, 2007 9:49 am
Postitas tarmo
Kus sul see pooltelje varu on? Läheks ka kotiga järele :)

Postitatud: R Apr 27, 2007 9:54 am
Postitas rommi@rommi
tarmo kirjutas:Kus sul see pooltelje varu on? Läheks ka kotiga järele :)
ütleme nii et ladu nii pea ei ava aga kaks jooksu pooltelgi on ta :lol: ga varaks küll

Postitatud: R Apr 27, 2007 12:14 pm
Postitas rommi
see jama on ka, et samurail on originaalis üsna kiire käiguga vahekast. See tähendab seda, et veidi suurema rehvi korral hakkab sidur kärssama... ning et sidurit hoida, kasutatakse samuraidel pigem põhjagaasi kui vaikselt kohapealt meelitamist. Ja mida lukus esisild KINDLASTI ei kannata on gaas põhas rapsimine. Mina lülitan pärast mitmeid õppetunde lukke sisse vaid väga valitud kohtades, kännuotsas kiikudes või kui tõesti vaja korraks kõiki 4 ratast.

Esiluku puhul mõtleks ma kindlasti ka aeglasematele ülekannetele. Hoiad tulevikus nii sidurit kui silladetaile.