Oleks mõned küsimused Y60 kohta enne kui käed õliseks teha. Ehk jagate kogemusi. Vastused võiks ehk teisigi huvitada.
Kui palju annab tõsta ilma et kardaani ümber tegema peaks?
Kes teeks kardaani topeltristile ümber?
Kas keretõste on puhtalt kosmeetiline? Pigem tasuks siis ju sildu rohkem tõsta?
Kas 4,2 ja 2,8TD sillad (difrid) on samad?
Kas hubidest lukustab esisilla difri?
Mis raha eest saaks uued kõrgemad vedrud? (Jr vist on ostnud ja teab)
Tänud.
Mõned küsimused Y60 kohta
Moderaatorid: jr, Moderators
1. 3" on stock kardaanile piir. Mina tõstsin 4" ja kannatasin seetõttu kerge vibra all täisgaasil. Ilu nõuab ohvreid, või kuidas need naised räägivadki.
2. Põhimõttelt Top Partsist saad Dana Spiceri kardaanidetaile kõiki tellida. Pärnu TT Auto ehk võtaks selle töö ette.
3. Rohkem on ta kosmeetiline, kuigi vahest on ehk isegi mõtekas see 1" tõsta, kui just see jääb puudu et rehv alla läheks. Lisatoll sillast võib aga tähendada hulka kulukamat tegevust.
4. Jah sillad on samad. 233 ees ja 233 taga, kui me Y60 ja Y61 räägime.
5. Hubidest lukustad esimesed ratta rummud pooltelje külge. Difriga pole neil midagi ühist.
6. Mina sain 4" vedrud ise tellides Austraaliast ~16 000eek. Megalifti omad olid.
2. Põhimõttelt Top Partsist saad Dana Spiceri kardaanidetaile kõiki tellida. Pärnu TT Auto ehk võtaks selle töö ette.
3. Rohkem on ta kosmeetiline, kuigi vahest on ehk isegi mõtekas see 1" tõsta, kui just see jääb puudu et rehv alla läheks. Lisatoll sillast võib aga tähendada hulka kulukamat tegevust.
4. Jah sillad on samad. 233 ees ja 233 taga, kui me Y60 ja Y61 räägime.
5. Hubidest lukustad esimesed ratta rummud pooltelje külge. Difriga pole neil midagi ühist.
6. Mina sain 4" vedrud ise tellides Austraaliast ~16 000eek. Megalifti omad olid.
+372 5028488
Tänan kutsumast, kui sinnakanti satun võtan ühendust, kuigi võib juhtuda et enne tõste tehtud
Paar lisaküsimust:
Ega ju esi- ja tagadifrid omavahel vahetatavad pole?
Kinnikeevitatud esidifriga sõita kannatab? Enamik aega see ju hubidest lahti.
N
P.S. Inseneer, kas need MAZ 500 kabiinivedrud on asjalik asendus? Mis masin maanteel nende pehmete vedrudega tegema hakkab ja palju seda kandejõudu järgi jääb?

Paar lisaküsimust:
Ega ju esi- ja tagadifrid omavahel vahetatavad pole?
Kinnikeevitatud esidifriga sõita kannatab? Enamik aega see ju hubidest lahti.
N
P.S. Inseneer, kas need MAZ 500 kabiinivedrud on asjalik asendus? Mis masin maanteel nende pehmete vedrudega tegema hakkab ja palju seda kandejõudu järgi jääb?
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Kui vedru on pehme, peab vähemalt amort jäik olema, et saavutada norm kulgemist.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/