1. leht 1-st
uaz 3303 elektrisüsteem
Postitatud: K Apr 18, 2007 9:36 pm
Postitas siim
Tere.Mure järgmine.Minu uaz käivitub aga käima ei jää.Tegemist on kontaktivaba süütega.Tavalise süüte korral oleks varjaator läbi.Ei taha ka kõiki juppe uusi osta.Oskab ehk keegi nõu anda?
uaz 3303 elektrisüsteem
Postitatud: N Apr 19, 2007 9:15 am
Postitas uljanov
kontaktivabal süütel on ka variaator vahel, keera need 2 mutrit lahti ja vaata kas spiraalid pole läbi põlenud
Postitatud: N Apr 19, 2007 8:14 pm
Postitas siim
Tänud.See lisatakisti sai üle vaadatud, spiraalid visuaalsel vaatlemisel terved , too on aga tõsi küll ce 107, mis on kontaktidega süütele mõeldud.sai samas ka uut samasugust proovitud, ei miskit.
kas on võimalus et see vale lisatakisti kärsatas nüüd läbi kas süütepooli või kommutaatori, või veel miskit? Niikui starteri tagant võtad seiskub momentaalselt.
Postitatud: N Apr 19, 2007 8:42 pm
Postitas virgo
siim kirjutas: Niikui starteri tagant võtad seiskub momentaalselt.
Süüteluku juurest juhtmed kontrolli üle !
uaz 3303 elektrisüsteem
Postitatud: N Apr 19, 2007 10:50 pm
Postitas siim
Tänan.Ühendasin süüteluku juhtmed otse, tulemus 0.Võimalik, et viga juhtmetes enne süütelukku. Lähen laupäeval kaevama.
Postitatud: R Apr 20, 2007 10:28 am
Postitas matis
Viga peaks ikka olema eeltakistis, kontrollimiseks silda takisti otsad, ehk proovi ilma takistita. Tavaliselt läheb eeltakisti läbi siis, kui seisval mootoril on süüde kauaks sisse jäetud.
Postitatud: R Apr 20, 2007 11:05 am
Postitas margus61
Kontaktivaba süüte korral ei tohiks eeltakisti läbi minna. Kui mootor ringi ei käi, ei anna jagaja impulsse ja kommutaator ei lase voolu läbi eeltakisti ja süütepooli.
Mässasin ise sarnane jamaga paar aastat tagasi maakodu 3303-ga. Ainult vastupidi: starteri asendis ei käivitunud aga süüte asendisse lastes jäi vahel käima. Kamm oli selles, et peale oli pandud tavaline süüde ja 2 eeltakistit olid järjestikku ja starter ei lühistanud kumbagi ära.
Sinu kirjelduse järgi tundub, et kas puudub takistiühendus eeltakisti 58
(skeem) otste "+" ja "C" vahel või ei saa ta plussi peale "+" otsale. Käivitamisel saab starteri releest 59 plussi "C" kontakti peale ja mootor käivitub. takisti visuaalne vaatlus võib petlik olla, tester või proovilamp on abiks.
Postitatud: R Mai 11, 2007 11:10 am
Postitas siim
Sain lõpuks aega viga otsida.Vahetasin ära takisti.Juhtmed olid küllaltki ussitanud, mõni koosnes kolmest osast.Kaitsmete juures oli ka ühendusega probleeme.Nüüd on auto kaks päeva metsas ausalt rassinud.
Tänud kõigile ja mõnusat kevadet.