1. leht 2-st
Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: L Apr 07, 2007 12:25 pm
Postitas jr
Postitatud: T Apr 10, 2007 3:13 pm
Postitas jörg
Põhimõte lihtne.Cherokeel käib asi nii:süüde sisse,süüde välja,süüde sisse,süüde välja,süüde sisse ja jätagi.Hakkab vilkuma chek engine lambike.Näiteks 1 vilksatus,paus,2 vilksatust tähendab 12.Enne järgmist veakoodi pikem paus jne.Loe ka :
www.jeep.dn.ru seal oli kuskil sellest juttu.Kui uuem auto,siis ei pruugi niimoodi saada.
Postitatud: T Apr 10, 2007 11:24 pm
Postitas urmas
jörg kirjutas:Põhimõte lihtne.Cherokeel käib asi nii:süüde sisse,süüde välja,süüde sisse,süüde välja,süüde sisse ja jätagi.Hakkab vilkuma chek engine lambike.Näiteks 1 vilksatus,paus,2 vilksatust tähendab 12.Enne järgmist veakoodi pikem paus jne.Loe ka :
www.jeep.dn.ru seal oli kuskil sellest juttu.Kui uuem auto,siis ei pruugi niimoodi saada.
Siin: (neile, kellele vene keel lähedasem):
http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/in ... /codes.htm
O.T.
Pärast generaatori pealemahakäimist ei käivitu ja annab koodi 54
i.k 54 Distributor sync pickup.Change sync sensor in distributor.
v.k54 ??? ??????? ??????? ????????? ??????????? ? ?????????????? ?????????.
Aitab keegi maakeelde panna!
Postitatud: K Apr 11, 2007 12:46 am
Postitas Raitz
urmas kirjutas:
O.T.
Pärast generaatori pealemahakäimist ei käivitu ja annab koodi 54
i.k 54 Distributor sync pickup.Change sync sensor in distributor.
v.k54 Нет сигнала датчика положения распредвала в распределителе зажигания.
Aitab keegi maakeelde panna!
See junn seal hujoobina küljes, mis üritab arvata millal oleks õige hetk sädet anda tundub olevat paanikas. Koodi järgi soovitatakse see junn välja vist vahetada. Oletades, et ta loeb infi väntvõllilit ja kuskilt samast kandist kus genekaski on endale pesa pununud, sikutasid äkki mingi pistiku lahti (poollahti), või sai mingi juhe kannatada mis selle junniga seotud. Kuna nüüd pole tal halli aimugi, mida millalgi teha, siis igaks juhuks ei teegi.
Sellist maakeelset tõlget soovisid?
a) kogu mu jutt võib vabalt olla BS (see on kui liiga pikalt jäädakse garaasi)
b) cherot pole lähemalt kui 5m näinud
c) umbes sellises maakeeles seletan tuttavale treialile, kui midagi eriti spetsiifilist ja ebastandartset tarvis, siiani alati täpse "junni" saanud.
edu.
Postitatud: K Apr 11, 2007 8:02 am
Postitas jörg
Ehk siis täpne tõlge venest:"ei ole nukkvõlli asendi signaali süüte jagajas".Mugandame pisut ja saame:"jagajas puudub nukkvõlli asendi anduri signaal" ehk see junn,mis selle hujoobina küljes,mis klappe liigutab...
Postitatud: K Apr 11, 2007 8:52 am
Postitas Andrus Michelis
Vene keeles on suured junnid -"huijoovinad"
Väiksed junnid- "bistuulinad"

Postitatud: K Apr 11, 2007 9:01 am
Postitas urmas
nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Postitatud: K Apr 11, 2007 9:10 am
Postitas v6rrimees
urmas kirjutas:nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Kõige tõenöolisem , et jagaja pistik on lihtsalt lahti või juhe kannatada saanud.
Kui vea ülesse leiad võta aku klemm maha mõneks minutiks , teeb ajule kah väikse restardi:

Postitatud: N Mai 10, 2007 5:43 pm
Postitas isakene
Andrus Michelis kirjutas:Vene keeles on suured junnid -"huijoovinad"
Väiksed junnid- "bistuulinad"

Lisaks oskussõnastikku - veidi keerulisemad vidinad, mis mitmest tükist koosnevad - "pajebootinad"
Kui üht või teist või kolmandat on terve komplekt - "pajeben"
...muideks, grammatiliselt oleks esimese kahe puhul õige "ujoobin" ja "pizdjuulin"...

Postitatud: P Apr 10, 2011 7:54 pm
Postitas Krooniline
Vana teema, aga minujaoks aktuaalne

Jeep 4,0 ei käivitu. Vool ei jõua süütepoolini. Mingi hetk jälle jõuab ja läheb käima. Lugesin antud vilgukoode ja tulemuseks sain nr. 11(vahest);12;54 ja 55 ehk lõpu kood nagu aru sain. Mis sensorid nüüd need ära on ? ja kus nad asuvad ? Kui järsemalt kurvi võtta, siis kurvi peal sureb välja. Anned võtit läheb käima ja sõidad edasi. Gaasisiibri koda on puhastatud jne.
Postitatud: P Apr 10, 2011 8:32 pm
Postitas ibra
Kood 11- ei ole signaali väntvõlli asendi andurilt.
Kood 54-ei ole signaali nukkvõlli asendi andurilt .
Kood 12-aku oli lahti ühendatud viimase 50 süüte sisselülitamise ajal.
Postitatud: P Apr 10, 2011 8:46 pm
Postitas Krooniline
Kusagilt siit foorumist jäi nagu meelda, et selle masinal pole nukaandurit ?
Ehk, siis see väntvõlli asendi andur paneb näkku. See on see nn. halliandur jagajas ?
Ehk, siis see kutu või ?
http://texas.crownauto.us/en_US/m/1993/ ... on-sensor/
Krt. ma ei usu, et selles viga. See selline vidi, et kas töötab või ei tööta. Mul aga masin kord töötab ja siis ei tööta

Re:
Postitatud: E Apr 11, 2011 9:56 pm
Postitas ykssilm
urmas kirjutas:nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Kui tahad ja tekib vajadus seda 54-andurit proovida, helista. Tuttuus olemas ümara 3-klemmiga pistikuga.
Terv,
Silver.
Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: N Apr 21, 2011 10:55 am
Postitas Krooniline
Igatahes viimasest postitusest kuni praeguseni poll enam jamanud ja kas põhjuseks võis holla hoopis vigane piduripedaali juures olev lüliti ? Peale vahetust on poltereist nagu vitsaga pühitud.

+ püsikiiruse hoidja hakkas tööle

Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l
Postitatud: T Juul 12, 2011 9:43 pm
Postitas karli
Mis need vilkumised tähendavad?
1 paus 1 1 paus 1 paus 1 paus 1 1 1 1 1 paus 1 1 1 1 1
Tänud ette
Karli