Kuidas lugeda veakoode Jeep'l

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Kuidas lugeda veakoode Jeep'l

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
jörg
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: R Mär 16, 2007 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jörg »

Põhimõte lihtne.Cherokeel käib asi nii:süüde sisse,süüde välja,süüde sisse,süüde välja,süüde sisse ja jätagi.Hakkab vilkuma chek engine lambike.Näiteks 1 vilksatus,paus,2 vilksatust tähendab 12.Enne järgmist veakoodi pikem paus jne.Loe ka : www.jeep.dn.ru seal oli kuskil sellest juttu.Kui uuem auto,siis ei pruugi niimoodi saada.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

jörg kirjutas:Põhimõte lihtne.Cherokeel käib asi nii:süüde sisse,süüde välja,süüde sisse,süüde välja,süüde sisse ja jätagi.Hakkab vilkuma chek engine lambike.Näiteks 1 vilksatus,paus,2 vilksatust tähendab 12.Enne järgmist veakoodi pikem paus jne.Loe ka : www.jeep.dn.ru seal oli kuskil sellest juttu.Kui uuem auto,siis ei pruugi niimoodi saada.
Siin: (neile, kellele vene keel lähedasem):

http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/in ... /codes.htm

O.T.
Pärast generaatori pealemahakäimist ei käivitu ja annab koodi 54
i.k 54 Distributor sync pickup.Change sync sensor in distributor.
v.k54 ??? ??????? ??????? ????????? ??????????? ? ?????????????? ?????????.
Aitab keegi maakeelde panna!
Viimati muutis urmas, P Apr 10, 2011 8:08 pm, muudetud 2 korda kokku.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

urmas kirjutas: O.T.
Pärast generaatori pealemahakäimist ei käivitu ja annab koodi 54
i.k 54 Distributor sync pickup.Change sync sensor in distributor.
v.k54 Нет сигнала датчика положения распредвала в распределителе зажигания.
Aitab keegi maakeelde panna!
See junn seal hujoobina küljes, mis üritab arvata millal oleks õige hetk sädet anda tundub olevat paanikas. Koodi järgi soovitatakse see junn välja vist vahetada. Oletades, et ta loeb infi väntvõllilit ja kuskilt samast kandist kus genekaski on endale pesa pununud, sikutasid äkki mingi pistiku lahti (poollahti), või sai mingi juhe kannatada mis selle junniga seotud. Kuna nüüd pole tal halli aimugi, mida millalgi teha, siis igaks juhuks ei teegi.

Sellist maakeelset tõlget soovisid?

a) kogu mu jutt võib vabalt olla BS (see on kui liiga pikalt jäädakse garaasi)
b) cherot pole lähemalt kui 5m näinud
c) umbes sellises maakeeles seletan tuttavale treialile, kui midagi eriti spetsiifilist ja ebastandartset tarvis, siiani alati täpse "junni" saanud.

edu.
jörg
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: R Mär 16, 2007 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jörg »

Ehk siis täpne tõlge venest:"ei ole nukkvõlli asendi signaali süüte jagajas".Mugandame pisut ja saame:"jagajas puudub nukkvõlli asendi anduri signaal" ehk see junn,mis selle hujoobina küljes,mis klappe liigutab...
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Vene keeles on suured junnid -"huijoovinad"
Väiksed junnid- "bistuulinad" :D
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded :D
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

urmas kirjutas:nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded :D
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Kõige tõenöolisem , et jagaja pistik on lihtsalt lahti või juhe kannatada saanud.
Kui vea ülesse leiad võta aku klemm maha mõneks minutiks , teeb ajule kah väikse restardi: :wink:
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Andrus Michelis kirjutas:Vene keeles on suured junnid -"huijoovinad"
Väiksed junnid- "bistuulinad" :D
Lisaks oskussõnastikku - veidi keerulisemad vidinad, mis mitmest tükist koosnevad - "pajebootinad"

Kui üht või teist või kolmandat on terve komplekt - "pajeben"

...muideks, grammatiliselt oleks esimese kahe puhul õige "ujoobin" ja "pizdjuulin"... :D
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Postitus Postitas Krooniline »

Vana teema, aga minujaoks aktuaalne :) Jeep 4,0 ei käivitu. Vool ei jõua süütepoolini. Mingi hetk jälle jõuab ja läheb käima. Lugesin antud vilgukoode ja tulemuseks sain nr. 11(vahest);12;54 ja 55 ehk lõpu kood nagu aru sain. Mis sensorid nüüd need ära on ? ja kus nad asuvad ? Kui järsemalt kurvi võtta, siis kurvi peal sureb välja. Anned võtit läheb käima ja sõidad edasi. Gaasisiibri koda on puhastatud jne.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Kood 11- ei ole signaali väntvõlli asendi andurilt.
Kood 54-ei ole signaali nukkvõlli asendi andurilt .
Kood 12-aku oli lahti ühendatud viimase 50 süüte sisselülitamise ajal.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Postitus Postitas Krooniline »

Kusagilt siit foorumist jäi nagu meelda, et selle masinal pole nukaandurit ?
Ehk, siis see väntvõlli asendi andur paneb näkku. See on see nn. halliandur jagajas ?
Ehk, siis see kutu või ?
http://texas.crownauto.us/en_US/m/1993/ ... on-sensor/
Krt. ma ei usu, et selles viga. See selline vidi, et kas töötab või ei tööta. Mul aga masin kord töötab ja siis ei tööta :D
Kasutaja avatar
ykssilm
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: T Sept 30, 2008 10:24 pm
Asukoht: Harjumaa

Re:

Postitus Postitas ykssilm »

urmas kirjutas:nüüd siis olemas motomehe, diislimehe ja keelemehe nõuanded :D
Ronin kaane alla ja hakkan seda juhet, pistikut vms tutkima. Kuna eile sai konditsioneer ka eemaldatud, siis võis seal miskit katkeda küll torude välja sikutamisega.
Kui tahad ja tekib vajadus seda 54-andurit proovida, helista. Tuttuus olemas ümara 3-klemmiga pistikuga.

Terv,

Silver.
Jeep Wrangler 4,0
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l

Postitus Postitas Krooniline »

Igatahes viimasest postitusest kuni praeguseni poll enam jamanud ja kas põhjuseks võis holla hoopis vigane piduripedaali juures olev lüliti ? Peale vahetust on poltereist nagu vitsaga pühitud. :roll: + püsikiiruse hoidja hakkas tööle :D
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: Kuidas lugeda veakoode Jeep'l

Postitus Postitas karli »

Mis need vilkumised tähendavad?

1 paus 1 1 paus 1 paus 1 paus 1 1 1 1 1 paus 1 1 1 1 1

Tänud ette

Karli
Nii Saani mudimas
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”