K:UAZ kohta
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
K:UAZ kohta
Mure siis järgmine et kohapeal töötab ilusti isegi kui kaasi anda aga nii kui sõitma hakkad hakkab puterdama ja kui tõmmad toore välja siis läeb nagu loom edasi.Endal mõte sellekohapealt seiskunud ehk mõni tarkk annaks nõu.....ette tänades.
Tõenäoliselt karburaator on sinu probleemi nimi... Alusta kõige lihtsamast- puhasta see asjandus korralikult ära. Mitte väljastpoolt, vaid seest. Ka düüsid leota puhtaks. Omal oli kunagi sama jama, kuid mina vea põhjust ei leidnudki- hakkas, va raibe, ise korralikult tööle
Mis mootor ja karbuss su autol peal on?

Mis mootor ja karbuss su autol peal on?
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ma ei mäleta, kas UAZ jagaja kontaktplaati on vaakumiga reguleeritav. Kui gaasi anda tõmbab selle lääpa, kui on kulunud. Siit ka puterdamine.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- ivanvillis
- Fitting 38"
- Postitusi: 201
- Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
- Asukoht: Tartumaa Nõo vald
mul Wrangil volga karpa ja oli täpselt sama jama... võtsin lahti lasin õhuga mitu korda läbi, panin kokku ja töötas jälle 

Märt
vooro.vooro@mail.ee
vooro.vooro@mail.ee
siis vaata oma küünlad ja juhtmed ülePo18 kirjutas:.Siitkohapealt veel niipalju et olen nüüdseks proovinud 3 karpat ja kõigiga on sama jama et sõites puterdab.
tundub et mingi küünal taob parema "macu" saamisel üle
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kõik viitab sellele, et peadüüs umbes ja ei saa piisavalt bensiini kätte. Kohal käimiseks piisab aga kui sõitma hakkad siis segu liiga lahja ja kui klapp kinni tõmmata saab vähem õhku ja sõidab meeletu kütusekuluga.Po18 kirjutas:Jah aga kõige huvitavam on see et kohapeal gaasi annad siis toimib kõikk ilusti.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Nii asi siis hetkel nii kaugel et sai ära vahetadud siis isseja väljalaske kollektori tihend ja nende vahel olev tihend.Sai paigaldatud siis uus küttefilter ja bensupumt sai uue membraani ja klapid.Mure siis ikka üleval.Järgmisel päeval siis märkasin et jagaja tagant mingi juhe lahti ei tea kas oli enne kinni või mitte aga jagaja küge sai ta pandud.Nüüd siis niimoodi et kui kaasiga mängida siis ei hakka puterdama aga kui vajutada ühtlaselt kaasi pedaali siis kipub puterdama.Vene värk äkki peabki nii olema.?
Krt- oled sa oma karbusside puhtuses kindel? Lähene siiski neile teatava "respektiga" ja vaata nad üle... Kas sul on oht, et kusagilt tuleb lisaõhku? Meelitades töötab, a äkki gaasi andes mittePo18 kirjutas:Nii asi siis hetkel nii kaugel et sai ära vahetadud siis isseja väljalaske kollektori tihend ja nende vahel olev tihend.Sai paigaldatud siis uus küttefilter ja bensupumt sai uue membraani ja klapid.Mure siis ikka üleval.Järgmisel päeval siis märkasin et jagaja tagant mingi juhe lahti ei tea kas oli enne kinni või mitte aga jagaja küge sai ta pandud.Nüüd siis niimoodi et kui kaasiga mängida siis ei hakka puterdama aga kui vajutada ühtlaselt kaasi pedaali siis kipub puterdama.Vene värk äkki peabki nii olema.?



Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...