1. leht 2-st
Nissan Patrol 1995
Postitatud: N Apr 05, 2007 11:53 am
Postitas sambla-aadu
Tere kaasfoorumlased.
Mõtlesin,et oleks viimane aeg omale soetada maastur. Silma jäi siis täispikk ja kõrge kuudiga 7kohaline masin. Ennem kui äriks läheb,tahaks paaris asjas selgusele saada.
1.mida kujutab endast patroli 2,8diisel ilma turbota? foorumit sirvides vähemalt see mootor turboga varustatult ei ole eriti soositu.
2.proovides selgus,et neliveoga keerates sõidu pealt hakkab hirmsasti raksatama. kas viga võib asetseda kutsikates,täpsemalt nende töölepingu lõppemises? Kui viga on selles,kas oleks hädavarjant,et kutsikad kinni keevitada lihtsalt. Tegu on käsitsi keeratavate kutsikatega.
3.mida ette võtta tagumiste kahe uksega,mis sulgevad pagasiruumi? need on väga ära uuristatud roosteussi poolt. on mõtet taastama hakata või saab kusagilt inimliku summaga pruugitud uksi?
Tegu on muide Piirivalve poolt müüdava masinaga.
Äitäh tähelepanu eest

Postitatud: N Apr 05, 2007 11:57 am
Postitas jr
Kutsikas ehk rummulukk ehk hub, ilmselt saan nii aru.
Kinni ei soovita keevitada, kuna Patroli nelikvekomponendid esisillas ei ole mõeldud suurematele kiirustele kui 80kmh. Kinni keevitades käiks sul ju poolassid, pöörised ja nende olematud kandelaagrid kaasa ja ega nad kaua sedasi vastu pea. Pane uued rummulukud, neid müüakse 3000-5000eek paar. Originaalid ongi mõeldud katki minema.
2.8 ilma turbota? Sõita saab ilmselt, aga mõnu erilist ei ole. Turboga uuem mudelgi on paras nui.
Postitatud: N Apr 05, 2007 12:23 pm
Postitas sambla-aadu
my bad. mõtlesin jah rummulukke. võib see metsik ragin olla tingitud rummulukkude kulumusest/deformatsioonist? või on asi tõsisem?
mootor on 2,8 ilma turbota. ometi edasi veab isukalt oma läbisõitule(üle 500000km.-i) vaatamata. masin oli aasta seisnud ja krokodillidelt sai ta ilma eetri ja pikema käiamiseta tööle. suitsemine lakkas 30sekundi jooksul peale käivitust. kolinaid ja kopsimisi ei kuule käimise ajal. käigukasti võllid ei kõrista.
Postitatud: N Apr 05, 2007 1:19 pm
Postitas Landy
Mina vahetaks sellel kohe KÕIK õlid ja vedelikud ära, mis ilmselt juba seisma jättes vananenud ja lisaks veel seismisega hullemaks läinud.
Ragin võib olla tingitud ka kulunud rattalaagritest.
Postitatud: N Apr 05, 2007 1:58 pm
Postitas sambla-aadu
KÕIK õlid lähevad nagunii vahetusse+rihmad+tosool. kusjuures,täna loksutasin esimesi rattaid küll tungraual seistes. olid jah lõtkud sees,kuid mitte suured. ilmselt aitaks laagrite pealepingutamine mingiks ajaks?
Postitatud: N Apr 05, 2007 2:20 pm
Postitas Tony
ise oman 99a 2,8 patroli koos turbo ja jahutiga versiooni. Usu mind algul tundub et JUMMALA hea minekuga on ( esimesed 3 käikku

).
Aga kui sa sellega nii kuu või paar sõidad ja ka maanteel ja igapäevaselt, siis seda on ikka armetult vähe. Kui vähegi aega ja tahtmist just patrol osta siis otsi omale 4,2 mootoriga isend.
Kahjuks uuemaid patrole euroopasse suurema kui 3.0 mootoriga ei tooda.
Kui see sul aga nii softoffroadimiseks mõeldud, siis anna minna, selleks ta kõlbab, aga pehmest liivast hoia heaga eemale, seal pole tal jõudu jaksu essugi teha.
Proovitud/ testitud = EI TÖÖTA
Best
Tony
Postitatud: N Apr 05, 2007 2:32 pm
Postitas sambla-aadu
[OT]patroli ostu soovi tingis elukoht-elan maal ja 9kuud aastast ei saa kuiva jalaga maja juurde+üks tore naabrimees,kes iga kevad veab belarussi ja kaheteljesega niikaua puid,kui traktor kärut enam läbi ei jõua tõmmata.
4,2l mootori peale olen mõelnud isegi,kuid tasa ja targu. algul tuleb kohvipressiga läbi ajada. kui jõukust juurde kergib,siis võib mõelda tegusamale jõuallikale.
tagasi teema juurde.
kas see 2,8 vabalthingav mootor on sama mis 2,8 mootor kuid ilma turbota või on tegu teise mootoriga,millel on juhtumisi vaid töömaht sama,mis turbomootorilgi?
mis teha siis raksatava esisillaga,et saaks maastikul sõita?
Postitatud: N Apr 05, 2007 2:39 pm
Postitas arz
Tagumised uksed võid saada foorumi kasutajalt tom76,tal on lammar Roosna-Allikul minu teada.
Postitatud: N Apr 05, 2007 2:55 pm
Postitas Tony
OK, eks sa ise tead täpselt mis sul vaja on
AGA
Loe minu topic läbi kui ma otsisin ja ostsin
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4288
ja siis loe tänast posti
loodan, et teed omad järeldused
Best
Tony
Postitatud: N Apr 05, 2007 4:17 pm
Postitas jr
Kas ei või raksuda ka pööris esisillas? Oled just kindel, et hubist need helid tulevad?
Lisaks rattalaagrile vaata ka käändmiku ülemist ja alumist laagrit. Pahatihti tahavad ka need vahetust vanal autol ja kindlasti pidevat kontrolli ja vajadusel pealepingutamist, võttes vaheseibe vähemaks. Kui üles alla ratas loksub, siis võib ehk loksuda käändmikust.
Postitatud: N Apr 05, 2007 7:13 pm
Postitas sambla-aadu
ajasin masina tõstuki peale ja tõstsin maast lendu. hakkasin loksutama. mulle imestuseks,ei olnud käändmikus lõtku absoluutselt,natukene lõtkusid mõlema poole rattalaagrid.
tegu oleks justnagu anomaaliaga,kuna proovisin sõita igatmoodi:
x)rummulukud sees,tagavedu peal-ei ragistanud
x)rummulukud väljas,nelivedu peal-ei ragistanud
x)rummulukud sees,nelivedu peal-ragistas keeramise peal.
mulle on arusaamatu,miks ta ei ragista otse sõites,vaid keeramisel? kui viga oleks diffris,siis oleks ju neliveoga sõites pidev kakkumine tunda.ometi sellist kakkumist ei ole.
mõistus otsas.
Postitatud: N Apr 05, 2007 8:02 pm
Postitas Stupiduser
sambla-aadu kirjutas:x)rummulukud sees,nelivedu peal-ragistas keeramise peal.
mulle on arusaamatu,miks ta ei ragista otse sõites,vaid keeramisel? kui viga oleks diffris,siis oleks ju neliveoga sõites pidev kakkumine tunda.ometi sellist kakkumist ei ole.
mõistus otsas.
Miks diffris? Otse sõites differ "ei tööta" ju!
Lukud või püsikiirusliigendid ilmselt...
Otse sõites ei ragise sellepärast, et vedu ei ole nii tugev (tagasild kompenseerib).
PS ei tea vaid lahmin niisama
Postitatud: N Apr 05, 2007 9:10 pm
Postitas Veiko
Kui ikka keeramisel ragistab siis on kõige suurem võimalus see,et püsikiirusliigendid on otsas.
Kas on nii,et mida rohkem keerad seda hullemaks läheb?
Veiko
Postitatud: N Apr 05, 2007 10:41 pm
Postitas jr
Lõhnab pööriste ehk püsikiirusliigendite järele. Pööramisel tekib rataste pöörlemiskiiruste erinevuse tõttu koormus telgedele ja liigenditele.
Postitatud: R Apr 06, 2007 1:09 pm
Postitas sambla-aadu
äitäh kõigile vastanutele. see küsimus lahenes natukene teisiti kui ma lootsin. nimelt see auto osteti mu nina alt ära justsama oksjoni korras.
natukene sõidurõõmu ja õlised näpud jäävad seda seiklust meenutama. tulevad uued oksjonid ja uued patrolid. senikaua tuleb uaziga võssis ragistada.