1. leht 2-st
Keevislukk- tagasilda?
Postitatud: K Mär 21, 2007 10:25 pm
Postitas lok665
tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära

Postitatud: K Mär 21, 2007 11:17 pm
Postitas urmas
lok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära

olengi otsuse teinud keevisluku kasuks ja tegija ka olemas (ta ise veel ei tea seada, aga kindlasti loeb seda postitust

)
Peab hea põhjus ja hea põhjendaja olema, et ma keevislukust loobuksin
Aa päris hästi n..., läbi sain.

Postitatud: N Mär 22, 2007 12:54 am
Postitas rommi
lok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära

ei tahagi nüüd midagi väga vastu vaielda... aga noh, ega see lukk nüüd mingi imeasi ka pole. Keevislukku soovitaks ikkagi ainult puhtalt metsamasinale. Asfaltkattega pinnasel läheb kenaks kummivilistamiseks... ja edasi-tagasi nökerdamine jääb kohtadesse kus pöörderaadius rolli mängima hakkab. Ise pooldaks ikkagi esimese variandina lülitatavat lukku, kuid nagu ma ütlesin... vastu ei sõdi ja kemmpi-locker võib ka täitsa fun olla

Postitatud: N Mär 22, 2007 9:06 am
Postitas Stupiduser
Keevislukul on sama miinus, mis Boggeritel: kui kinni jääb siis liigub hirmsa kiirusega maa sisse

Postitatud: N Mär 22, 2007 9:28 am
Postitas tarmo
teisalt pluss (keevislukul ja lockrightil) on see, et näiteks võistlustuhinas ei pea hakkama nuputama kas nüüd oleks õige aeg enne mülkasse sisenemist lukk sisse lülitada või ootaks veel.
Postitatud: N Mär 22, 2007 4:14 pm
Postitas urmas
Stupiduser kirjutas:Keevislukul on sama miinus, mis Boggeritel: kui kinni jääb siis liigub hirmsa kiirusega maa sisse

Konkreetne vastus (kodanik krss-a varasalvest): meenub üks käitumisuuring rottidega, kus oli kassipuur (st lõhnad, helid, feromoonid, liikumine jne) toru abil ühendatud rottide puuriga. Kui oli tegemist emaste rottidega, siis üks läks uudistama ja hukkus, ning teisi enam ei huvitanud (saadi teada mis juhtub). Kui oli puur isaste rottidega, siis isased rotid läksid kõik ükshaaval kuni said surma. Järeldus oli, et populatsiooni seisukohalt on emaste roll populatsiooni alalhoidmises, isased aga ei pea end säästma, sest ainult ohvrite arvelt saab võita lisaterritooriumi teiste populatsioonide arvelt. Ning pole oluline, kas isaseid on lõpuks järgi 10 või 10.000. Meenutage nüüd, mis soost on olnud enamik leidureid ja maadeuurijaid, kes võidavad darwini auhindu (
http://www.darwinawards.cjb.net/ ), kes on muutnud viimase paari tuhande aasta jooksul inimühiskonna arengu suundi ning kelle kasvatatud me tegelikult hoopis oleme;)
Pika jutu mõte oli selles, et keevislukk ikka tuleb ja siis pärast nendin, et jah....

Postitatud: N Mär 22, 2007 4:28 pm
Postitas nohik
Mul Wrangleril oli ARB enamus aega sees ja need kohad kus sina mängleva kergusega metsas puude vahel välja keerasid pidin mina oma lukus tagadifriga tagasi tagurdama ja uuesti proovima, et puude vahelt läbi saaks. Siit ka soovitus, et kui rahakott lubab ja soovi ka linnavahel autoga sõita, pane lülitatav lukk. Sisse annaks lülitatavat lukku alati lülitada, aga kemmpi lukku sa enam välja ei lülita...
Tegemist on minu tagasihoidliku arvamusega

Postitatud: N Mär 22, 2007 9:41 pm
Postitas jr
Et siis mis on viga keevislukuga linna vahel sõita? Broncol oli taga keevislukk ja ees LockRight. Häda ei miskit. Mõnus kerge vilin saatis igal pöördel, aga et juhitavus kehva oleks olnud, ei saanud küll aru. Kui siis talvel jää peal tagurdades, kippus nati otse vedama ja pidi mängima rohkem, aga selle eest Fun faktor ja turvaline teadmine, et sild on PIDEVALT lukus muutis sõitmise ettearvatavaks ja ohutumaks.
Postitatud: N Mär 22, 2007 10:04 pm
Postitas hulkur
tarmo kirjutas:teisalt pluss (keevislukul ja lockrightil) on see, et näiteks võistlustuhinas ei pea hakkama nuputama kas nüüd oleks õige aeg enne mülkasse sisenemist lukk sisse lülitada või ootaks veel.
Vot sellest mõttearendusest ma nüüd küll aru ei saanud... Et mida sa siis nagu mõtled, et kas lülitan luku sisse ja sõidan läbi või igaks juhuks ei lülita lukku sisse ja jään kinni?
Postitatud: R Mär 23, 2007 10:14 am
Postitas tarmo
hulkur kirjutas:tarmo kirjutas:teisalt pluss (keevislukul ja lockrightil) on see, et näiteks võistlustuhinas ei pea hakkama nuputama kas nüüd oleks õige aeg enne mülkasse sisenemist lukk sisse lülitada või ootaks veel.
Vot sellest mõttearendusest ma nüüd küll aru ei saanud... Et mida sa siis nagu mõtled, et kas lülitan luku sisse ja sõidan läbi või igaks juhuks ei lülita lukku sisse ja jään kinni?
Mõte oli selles, et kui liigud ntx metsas, kus on väga palju kitsaid pööramisi ümber puude, kuid samas on kohati ka sügavaid porimülkaid, siis ühest küljest oleks mugavam sõita pidevalt ilma lukuta (keerab paremini => sujuvam ja kiirem sõit), teisalt kui mülkad on piisavalt sügavad, siis võiks ju lukk sees olla kindluse mõttes.
Ehk siis luku sisse-välja klõpsimist võib olla palju. Samas alati kinnise luku puhul pole sul nagunii valikut.
Kuna ma pole ARBi ise kunagi kasutanud, siis ei ole kursis kas seda võib suvalisel hetkel sõidu ajal sisse-välja lülitada või mitte?
Viimasest tulenevalt võis ka minu esialgne mõtteavaldus täielik jama olla. Sel juhul vabandused võhikluse tõttu

Postitatud: R Mär 23, 2007 1:53 pm
Postitas seff
urmas kirjutas:lok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära

olengi otsuse teinud keevisluku kasuks ja tegija ka olemas (ta ise veel ei tea seada, aga kindlasti loeb seda postitust

)
Peab hea põhjus ja hea põhjendaja olema, et ma keevislukust loobuksin
Aa päris hästi n..., läbi sain.

sa sõidad ju päris palju ka mööda asfalti ja muud kõvakattega teed... kokkukeevitatud sillal rattad ei saa ju siis enam kurvi läbides erineva kiirusega pöörelda , selle tagajärjel hakkab sisekurvi ratas kraapima ja välimine libisema....
kunagi sai selline tuuning tehtud opel rekord tüüpi masinal ja tagarehve kulus ikka päääris palju ...
kuna sul ikka all needsamad klotsidega mudakad , siis kardan et kokku keevitamisel sul varsti seal peal enam palju mustrit ei ole...
peaks olema suht hea põhjus...
jõudu
Postitatud: R Mär 23, 2007 2:24 pm
Postitas urmas
Nujah. Eks ta ainult metsaauto ole. Aga oma ratastel peab ikka Treppojani jõudma.
Kurat, aga tee ju sinna sirge. Ega ma siis linna peal temaga tuurita.

Lp, Va, Hr
jr - oskad sa parimat meest selle kinni keevitamiseks soovitada......?
Postitatud: R Mär 23, 2007 10:41 pm
Postitas kala
kellel vähegi keevitus käes seisab teeb selle ära,sõpradel 3 toyotal ees kinni keevitatud,kõikidel manuaalsed hubid ja väga hästi sõidavad!
Postitatud: R Mär 23, 2007 10:55 pm
Postitas Stupiduser
Pean enesekriitiliselt märkima, et kuigi paarimees keevitab juba päris ilusasti, lasime me selle keevituse siiski profil teha!
Suhteliselt missioonkriitiline asi ikkagi...
Postitatud: L Mär 24, 2007 12:16 am
Postitas Kriisa
See ei ole tegelikult nii tähtis keevitus, et peaks päris superkeevitajal teha laskma. Siinkohal meenub mossaliiga, kus ei tohtinud kasutada lukustatud diffreid, kokku neid keevitada polnud lubatud, kuid kui differ on riknenud ja selle ragajärjel tekkinud blokeerunud difffri efekt, siis sellega sai sõita. Tehtigi nii, et vigastati sees neid hammasrattaid mis tavaliselt kokku keevitatakse ning selle tagajärjel kiilusid nad kinni ja oligi lukustatud differ olemas. Sellest omakorda saab ka järeldada, et keevitus ei pea keevisluku saamiseks olema kõige ideaalsem, teoreetiliselt piisab ka sellest kui hammasrattaid omavahel kokku ei keevita, teeb vaid plönnid ette, et nad üksteise hambumises liikuda ei saaks, loomulikult sellega piiruda ei maksaks, kuna kokku keevitades saavutatakse kindlasti tugevam.
Cherokee esisilda ei tohiks keevislukku panna, sest HUB'e tal ju esisillas pole.