Keevislukk- tagasilda?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Keevislukk- tagasilda?
tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära 
DIESEL POWER
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
olengi otsuse teinud keevisluku kasuks ja tegija ka olemas (ta ise veel ei tea seada, aga kindlasti loeb seda postitustlok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära
Peab hea põhjus ja hea põhjendaja olema, et ma keevislukust loobuksin
Aa päris hästi n..., läbi sain.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
ei tahagi nüüd midagi väga vastu vaielda... aga noh, ega see lukk nüüd mingi imeasi ka pole. Keevislukku soovitaks ikkagi ainult puhtalt metsamasinale. Asfaltkattega pinnasel läheb kenaks kummivilistamiseks... ja edasi-tagasi nökerdamine jääb kohtadesse kus pöörderaadius rolli mängima hakkab. Ise pooldaks ikkagi esimese variandina lülitatavat lukku, kuid nagu ma ütlesin... vastu ei sõdi ja kemmpi-locker võib ka täitsa fun ollalok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Konkreetne vastus (kodanik krss-a varasalvest): meenub üks käitumisuuring rottidega, kus oli kassipuur (st lõhnad, helid, feromoonid, liikumine jne) toru abil ühendatud rottide puuriga. Kui oli tegemist emaste rottidega, siis üks läks uudistama ja hukkus, ning teisi enam ei huvitanud (saadi teada mis juhtub). Kui oli puur isaste rottidega, siis isased rotid läksid kõik ükshaaval kuni said surma. Järeldus oli, et populatsiooni seisukohalt on emaste roll populatsiooni alalhoidmises, isased aga ei pea end säästma, sest ainult ohvrite arvelt saab võita lisaterritooriumi teiste populatsioonide arvelt. Ning pole oluline, kas isaseid on lõpuks järgi 10 või 10.000. Meenutage nüüd, mis soost on olnud enamik leidureid ja maadeuurijaid, kes võidavad darwini auhindu ( http://www.darwinawards.cjb.net/ ), kes on muutnud viimase paari tuhande aasta jooksul inimühiskonna arengu suundi ning kelle kasvatatud me tegelikult hoopis oleme;)Stupiduser kirjutas:Keevislukul on sama miinus, mis Boggeritel: kui kinni jääb siis liigub hirmsa kiirusega maa sisse
Pika jutu mõte oli selles, et keevislukk ikka tuleb ja siis pärast nendin, et jah....
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Mul Wrangleril oli ARB enamus aega sees ja need kohad kus sina mängleva kergusega metsas puude vahel välja keerasid pidin mina oma lukus tagadifriga tagasi tagurdama ja uuesti proovima, et puude vahelt läbi saaks. Siit ka soovitus, et kui rahakott lubab ja soovi ka linnavahel autoga sõita, pane lülitatav lukk. Sisse annaks lülitatavat lukku alati lülitada, aga kemmpi lukku sa enam välja ei lülita...
Tegemist on minu tagasihoidliku arvamusega
Tegemist on minu tagasihoidliku arvamusega
Et siis mis on viga keevislukuga linna vahel sõita? Broncol oli taga keevislukk ja ees LockRight. Häda ei miskit. Mõnus kerge vilin saatis igal pöördel, aga et juhitavus kehva oleks olnud, ei saanud küll aru. Kui siis talvel jää peal tagurdades, kippus nati otse vedama ja pidi mängima rohkem, aga selle eest Fun faktor ja turvaline teadmine, et sild on PIDEVALT lukus muutis sõitmise ettearvatavaks ja ohutumaks.
+372 5028488
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Vot sellest mõttearendusest ma nüüd küll aru ei saanud... Et mida sa siis nagu mõtled, et kas lülitan luku sisse ja sõidan läbi või igaks juhuks ei lülita lukku sisse ja jään kinni?tarmo kirjutas:teisalt pluss (keevislukul ja lockrightil) on see, et näiteks võistlustuhinas ei pea hakkama nuputama kas nüüd oleks õige aeg enne mülkasse sisenemist lukk sisse lülitada või ootaks veel.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mõte oli selles, et kui liigud ntx metsas, kus on väga palju kitsaid pööramisi ümber puude, kuid samas on kohati ka sügavaid porimülkaid, siis ühest küljest oleks mugavam sõita pidevalt ilma lukuta (keerab paremini => sujuvam ja kiirem sõit), teisalt kui mülkad on piisavalt sügavad, siis võiks ju lukk sees olla kindluse mõttes.hulkur kirjutas:Vot sellest mõttearendusest ma nüüd küll aru ei saanud... Et mida sa siis nagu mõtled, et kas lülitan luku sisse ja sõidan läbi või igaks juhuks ei lülita lukku sisse ja jään kinni?tarmo kirjutas:teisalt pluss (keevislukul ja lockrightil) on see, et näiteks võistlustuhinas ei pea hakkama nuputama kas nüüd oleks õige aeg enne mülkasse sisenemist lukk sisse lülitada või ootaks veel.
Ehk siis luku sisse-välja klõpsimist võib olla palju. Samas alati kinnise luku puhul pole sul nagunii valikut.
Kuna ma pole ARBi ise kunagi kasutanud, siis ei ole kursis kas seda võib suvalisel hetkel sõidu ajal sisse-välja lülitada või mitte?
Viimasest tulenevalt võis ka minu esialgne mõtteavaldus täielik jama olla. Sel juhul vabandused võhikluse tõttu
sa sõidad ju päris palju ka mööda asfalti ja muud kõvakattega teed... kokkukeevitatud sillal rattad ei saa ju siis enam kurvi läbides erineva kiirusega pöörelda , selle tagajärjel hakkab sisekurvi ratas kraapima ja välimine libisema....urmas kirjutas:olengi otsuse teinud keevisluku kasuks ja tegija ka olemas (ta ise veel ei tea seada, aga kindlasti loeb seda postitustlok665 kirjutas:tonti clippe vaadates,tahaks vaid meeldetuletada,et lockrighti ja arbiga jääks see edasin tagasi n... ära)
Peab hea põhjus ja hea põhjendaja olema, et ma keevislukust loobuksin
Aa päris hästi n..., läbi sain.
kunagi sai selline tuuning tehtud opel rekord tüüpi masinal ja tagarehve kulus ikka päääris palju ...
kuna sul ikka all needsamad klotsidega mudakad , siis kardan et kokku keevitamisel sul varsti seal peal enam palju mustrit ei ole...
peaks olema suht hea põhjus...
jõudu
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Nujah. Eks ta ainult metsaauto ole. Aga oma ratastel peab ikka Treppojani jõudma.
Kurat, aga tee ju sinna sirge. Ega ma siis linna peal temaga tuurita.
Lp, Va, Hr jr - oskad sa parimat meest selle kinni keevitamiseks soovitada......?
Kurat, aga tee ju sinna sirge. Ega ma siis linna peal temaga tuurita.
Lp, Va, Hr jr - oskad sa parimat meest selle kinni keevitamiseks soovitada......?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
See ei ole tegelikult nii tähtis keevitus, et peaks päris superkeevitajal teha laskma. Siinkohal meenub mossaliiga, kus ei tohtinud kasutada lukustatud diffreid, kokku neid keevitada polnud lubatud, kuid kui differ on riknenud ja selle ragajärjel tekkinud blokeerunud difffri efekt, siis sellega sai sõita. Tehtigi nii, et vigastati sees neid hammasrattaid mis tavaliselt kokku keevitatakse ning selle tagajärjel kiilusid nad kinni ja oligi lukustatud differ olemas. Sellest omakorda saab ka järeldada, et keevitus ei pea keevisluku saamiseks olema kõige ideaalsem, teoreetiliselt piisab ka sellest kui hammasrattaid omavahel kokku ei keevita, teeb vaid plönnid ette, et nad üksteise hambumises liikuda ei saaks, loomulikult sellega piiruda ei maksaks, kuna kokku keevitades saavutatakse kindlasti tugevam.
Cherokee esisilda ei tohiks keevislukku panna, sest HUB'e tal ju esisillas pole.
Cherokee esisilda ei tohiks keevislukku panna, sest HUB'e tal ju esisillas pole.