Velgede tugevdamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Velgede tugevdamine
Huvitav, kas peaksin vana Volvo (202) plekkvelgede tugevdamise peale ka mõtlema? Kuna veljejooks ootab ventiilikaitsmete keevitamist ja värvimist, oleks selleks tööks just sobilik hetk. Aga kas seda on vaja või mitte?
Velgede tugevdamise all pean silmas neile tugevduste keevitamist, et vältida võimalikku kõveraks muutumist.
Vanade Gaz 69 velgedega oli pidevalt see jama, et rattad viskavad ja loperdavad peale korralikku maastiku võtmist. No need olid tegelikult suht õrnakesed veljed: õhuke ja pehme metall ja aastatega tulnud metalliväsimus.
Arvasin seni, et Volvo velgedega seda jama ei tule, et on korralikud tugevad asjad aga üks Läänemaa tont väitis just vastupidist (ta omal oli veljesüdamikud ära toestanud kuuskantmaterjali pealekeevitamisega).
Samas tean, et UAZ 15'' veljed oskan küll loperdama panna, kui vaeva näha!
Vanade Gaz 69 velgedega oli pidevalt see jama, et rattad viskavad ja loperdavad peale korralikku maastiku võtmist. No need olid tegelikult suht õrnakesed veljed: õhuke ja pehme metall ja aastatega tulnud metalliväsimus.
Arvasin seni, et Volvo velgedega seda jama ei tule, et on korralikud tugevad asjad aga üks Läänemaa tont väitis just vastupidist (ta omal oli veljesüdamikud ära toestanud kuuskantmaterjali pealekeevitamisega).
Samas tean, et UAZ 15'' veljed oskan küll loperdama panna, kui vaeva näha!
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tugevdusi vajavad veljed tavaliselt siis, kui offset väga välja viiakse või tugevalt laiendatakse.G-69 kirjutas:Velgede tugevdamise all pean silmas neile tugevduste keevitamist, et vältida võimalikku kõveraks muutumist.
Vanade Gaz 69 velgedega oli pidevalt see jama, et rattad viskavad ja loperdavad peale korralikku maastiku võtmist. No need olid tegelikult suht õrnakesed veljed: õhuke ja pehme metall ja aastatega tulnud metalliväsimus.
Arvasin seni, et Volvo velgedega seda jama ei tule, et on korralikud tugevad asjad aga üks Läänemaa tont väitis just vastupidist (ta omal oli veljesüdamikud ära toestanud kuuskantmaterjali pealekeevitamisega).
Samas tean, et UAZ 15'' veljed oskan küll loperdama panna, kui vaeva näha!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Mõõtsin oma velgi ja selgus, et velje keskkoht nihkub UAZ originaal 15"-sega võrreldes väljapoole a' 1". Lisaks on veljed ise 1" laiemad. Ja suurema ning laiema rehvi tõttu välimine mõõt veelgi rohkem väljaspool. Tulevased rehvid on 280 laiad, poritiibu kavas seetõttu suisa 5-7 cm väljapoole tuua. Velgede materjali (pleki) paksust ei saanud täpselt mõõta: tundus, vast on pool milli paksema materjaliga tegu aga kindel ma pole!erik kirjutas:Tugevdusi vajavad veljed tavaliselt siis, kui offset väga välja viiakse või tugevalt laiendatakse.
Mis siis oleks õige - tugevdada või mitte?
- jussike
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 102
- Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
- Asukoht: Tallinn,Nõmme.
G-69.Ära piina ennast , volvo veljd on tehasest ettenähtud 35 tolli. TegemistG-69 kirjutas:Mõõtsin oma velgi ja selgus, et velje keskkoht nihkub UAZ originaal 15"-sega võrreldes väljapoole a' 1". Lisaks on veljed ise 1" laiemad. Ja suurema ning laiema rehvi tõttu välimine mõõt veelgi rohkem väljaspool. Tulevased rehvid on 280 laiad, poritiibu kavas seetõttu suisa 5-7 cm väljapoole tuua. Velgede materjali (pleki) paksust ei saanud täpselt mõõta: tundus, vast on pool milli paksema materjaliga tegu aga kindel ma pole!erik kirjutas:Tugevdusi vajavad veljed tavaliselt siis, kui offset väga välja viiakse või tugevalt laiendatakse.
Mis siis oleks õige - tugevdada või mitte?
siiski Rootsi terasega. Lisada võiks ventiilikaitsed.