Suurem ratas ja kokkujooks!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Suurem ratas ja kokkujooks!
Selline teema siis, et kas tunduvalt suuremate rataste puhul peaks muutma ka esisilla kokkujooksu? Loogika ütleb, et suurema ratta puhul peaks nagu kokkujooksu veidike vähendama!
Varem olen küll UAZ kokkujooksu originaaliks jätnud, kui suuremad rattad all aga nüüd tuleb rataste läbimõõdu vahe ikka tugevalt tuntav!?
On kellegil teema kohta midagi pajatada, hakkas rehvil välisservi kulutama näiteks vms ?
Varem olen küll UAZ kokkujooksu originaaliks jätnud, kui suuremad rattad all aga nüüd tuleb rataste läbimõõdu vahe ikka tugevalt tuntav!?
On kellegil teema kohta midagi pajatada, hakkas rehvil välisservi kulutama näiteks vms ?
no kui all on tundvalt suurem ratas, siis järelikult on tehtud tõste. Ja kui tõstetud on sillast, siis ilmselt on ka muutunud castor angle ehk siis tugilaagrite nurk. Juhul kui nurk on palju valeks läinud võib kokkujooks juhitavuse väga ära rikkuda, siis on juba mõtekam 0 panna. Nt toyota sillal ongi kokkujooksu "roheline ala" 0-3.
Ei, silda ma pole pööranud ega midagi sellist teinud, et juhitavusele hakkaks (nojah - ma ei taha ka öelda, et on olemas tõsteid, mis juhitavusele ei hakka). See imepisike UAZ esirattaste külgkalle peaks olema OK ja rool ikka kurvis peaks ka otseks tagasi kerima (vähemalt teoreetiliselt, sest sõitmahakkamiseni läheb veel... ...)
Lahendus on selline:
Kokkujooksu ma muutma ei hakka, jääb nii nagu jumal soovis (tehase andmed 1,5 kuni 3mm, mõõdetuna UAZ originaalrattal kummi küljelt keskkohast).
Kui sõites kolepalju kargama kipub, suurendan kokkujooksu vähe ehk kasutan "jr" varianti. Kui servadest "sööma" hakkab, vähendan kokkujooksu.
Tänud!
Kokkujooksu ma muutma ei hakka, jääb nii nagu jumal soovis (tehase andmed 1,5 kuni 3mm, mõõdetuna UAZ originaalrattal kummi küljelt keskkohast).
Kui sõites kolepalju kargama kipub, suurendan kokkujooksu vähe ehk kasutan "jr" varianti. Kui servadest "sööma" hakkab, vähendan kokkujooksu.
Tänud!
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Küsin ka korra seoses kokkujooksuga. Sõitsin masinaga lõpuks pikema otsa kui 1km. ja seda ka mitte enam kruusateel. Haapsalust - Tallinna. Asi mis mind jubedalt häiris on see, et nagu kisub veidi paremale. Ma ei tea kas see on selle viga, et nüüd suuremad rattad ja rehvid või on viga hoopis selles, et silla reguleerimine pole hästi õnnestunud. Või hoopis on kõik ikka paigas aga peaks olema veidi paigast ära seoses suurema rehvimõõduga nagu te siin eelnevalt väitsite?
Kas see 33'' 12,5 R15 YOKOHAMA GEOLANDER M/T on ikka piisavalt suur, et niimoodi selle reguleerimisega mängima peaks.
Kas see 33'' 12,5 R15 YOKOHAMA GEOLANDER M/T on ikka piisavalt suur, et niimoodi selle reguleerimisega mängima peaks.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vot ei teagi kohe kas on seal midagi niimoodi - aga kui masina kokku ladusin siis ei paistnud kyll midagi viltu olevat piduritega ja ka rehvid said kõik samad rõhud. Aga eks ma vaata kontrolli siis uuesti üle.jr kirjutas:Rehvirõhk on ikka normis ja täpselt sama mõlemal rattal ees silla peal?
Ja ega pidur peal ei ole kergelt...suure rattaga võimendub kõik topelt.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Re: Suurem ratas ja kokkujooks!
Et siis 35 tolli 15R rehviga, Chevrolet kastikas ( lääbadega vedrustus) palju peaks olema külgkalle? Praegu nõrib parema ratta välis serva.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
Re: Suurem ratas ja kokkujooks!
Kogemus Modzilla 33x12,5x15-ga näitab, et lahkujooks veljest mõõdetuna 1,5-2 mm mõjub auto juhitavusele siledal asfaldil hästi. Rehvi ei näri. Kokkujooksuga hakkab "teed otsima". Rööbastes otsib teed 12,5" laia rehviga igal juhul.
NB! minu autol aga spiraalvedrud alla kruvitud ja lehtvedrude puhul kindalsti mingi teine seade vajalik. Edu katsetamisel.
NB! minu autol aga spiraalvedrud alla kruvitud ja lehtvedrude puhul kindalsti mingi teine seade vajalik. Edu katsetamisel.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.