Reduktsiooniklapp
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Reduktsiooniklapp
Mure selline et külmalt käima pannes on õlinääidiku seier peaargu põhjas nii 7,5 juures ja mootor ei tööta ühtlaselt, suitseb. Kui soojaks käib, langeb õliseier normaalsele tasemele 2 juurde ja suitsemine lõpeb. Külmalt käivitades karteris õhu survet ei ole kui õlikork maha keerata. Kas reduktsiooniklapp reageerib temperatuurile või õli viskoossusele? Huvitab klapi tööpõhimõte.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Klapp koosneb tavaliselt kahest asjast.Kuulist ja seda kinni suruvast vedrust.Kuna õlipuma kiirus muutub vastavalt väntvõlli pööretele siis ka pumbatava õli kogus ja surve muutuvad.Tühikäigul on klapp kinni ja kogu õli mis pumbast tuleb suunatakse filtrisse edasi.Suurematel pööreltel hakkab õlisurve ületama vedrusurvet ja kuul avaneb ja laseb osa õlist karterisse tagasi.Tavaliselt on see auto mootoritel reguleeritud sinna 5 bari kanti.Kui sul on rõhk üle 7 bari siis on seal süsteemis mingi probleem.Kõigepealt tuleb muidugi veenduda,et manomeeter pange ei pane.
Mis mootoriga on tegemist?
Veiko
Mis mootoriga on tegemist?
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Kuna ei tea mis mootoriga tegu, võin ka mööda panna. Kas suits on must või sinine, bensumootoril võib liiga rikas segu põhjustada suitsemist, mis soojenedes kui toores maha läheb kaob ja selle rikka segu tõttu võib ka mootor lonkama hakata kuna segu ei süüdata korralikult.
Suur õlirõhk ei tohiks suitsemist põhjustada, õli jookseb mööda kanaleid ja väljub saalede vahelt või siis õlitus avadest.
Omal UAZ il oli talvel suure külmaga tavaline, et lõi õlirõhu peaaegu lõppu, kui mootor soojenes läks ka surve normaalseks, paksem õli ei saa nii kiiresti lihtsalt välja nendest väikestest avadest, siis sai algul sõidetud madalamate pööretega.
Klapiga on juhtunud ka seda, et lahti jäänud teine ja siis on õlirõhk kadunud, see nagu hoopis suurem probleem.
erik kirjutas:Teine asi, mis võib ka liigkõrget õlisurvet tekitada on vigane või ummistunud õlifilter.
Minu teada on õlifiltritel ka klapp sees mis filtri ummistudes rõhu peale avaneb ja õli otse läbi laseb.
Suur õlirõhk ei tohiks suitsemist põhjustada, õli jookseb mööda kanaleid ja väljub saalede vahelt või siis õlitus avadest.
Omal UAZ il oli talvel suure külmaga tavaline, et lõi õlirõhu peaaegu lõppu, kui mootor soojenes läks ka surve normaalseks, paksem õli ei saa nii kiiresti lihtsalt välja nendest väikestest avadest, siis sai algul sõidetud madalamate pööretega.
Klapiga on juhtunud ka seda, et lahti jäänud teine ja siis on õlirõhk kadunud, see nagu hoopis suurem probleem.
erik kirjutas:Teine asi, mis võib ka liigkõrget õlisurvet tekitada on vigane või ummistunud õlifilter.
Minu teada on õlifiltritel ka klapp sees mis filtri ummistudes rõhu peale avaneb ja õli otse läbi laseb.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Jah tavaliselt aga mitte alati ja surve on suur siis ainult ennem filtrit oleva anduri jaoks, ülejäänud süsteem on siis "kuival".jr kirjutas:Filtritel on tagasivoolu klapp osadel, mitte kõigil. Surve möödalaskmise klappi filtris pole, kui on siis on see õlifiltri jalas ja mootorile spetsiifiline. Kuna õlifilter on enne manomeetrit tavaliselt, siis umbes filtri puhul on surve 0 ja kogu lugu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mul Cherol viskab seieri põhja külmalt ja soojaks saades tuleb tagasi 0 ligidale. Üks päev lihtsalt oli nii. Kas peaksin ka mures olema? Ma arvasin, et õlirõhuanduriga mingi kala ja olen asja tähelepanuta jätnud. Muus osas mootoriga kõik endine ja väga hea!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Pane kindlasti ruttu mehhaaniline näiduk külge!urmas kirjutas:Mul Cherol viskab seieri põhja külmalt ja soojaks saades tuleb tagasi 0 ligidale. Üks päev lihtsalt oli nii. Kas peaksin ka mures olema? Ma arvasin, et õlirõhuanduriga mingi kala ja olen asja tähelepanuta jätnud. Muus osas mootoriga kõik endine ja väga hea!
Mul oli peale treppojat sama seis , ning peale mõningast mootori tööd kukkus surve päris nulli.

Samas meil garaages on olemas kell mille saab keerata su õlisurve anduri asemele hetkeks, et veenduda õli surve tegelikkus olemasolus

PS Loodan siiralt, et siin ei ole tegemist olematu snorkli sündroomiga

Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Oleksid siis kohe ütelnud, et see mõõtmine päevajagu aega võtab, oleks kogu pärastlõuna hilisõhtuni vabaks võtnud.v6rrimees kirjutas:Pane kindlasti ruttu mehhaaniline näiduk külge!urmas kirjutas:Mul Cherol viskab seieri põhja külmalt ja soojaks saades tuleb tagasi 0 ligidale. Üks päev lihtsalt oli nii. Kas peaksin ka mures olema? Ma arvasin, et õlirõhuanduriga mingi kala ja olen asja tähelepanuta jätnud. Muus osas mootoriga kõik endine ja väga hea!
Mul oli peale treppojat sama seis , ning peale mõningast mootori tööd kukkus surve päris nulli.![]()
Samas meil garaages on olemas kell mille saab keerata su õlisurve anduri asemele hetkeks, et veenduda õli surve tegelikkus olemasolus
PS Loodan siiralt, et siin ei ole tegemist olematu snorkli sündroomiga

Aga jah, minu cherol oli survega nadi. Näis, mis edasi teen.
Vist hakkas surve langema pärast seda, kui mootor kuuma sai. Teab keegi ennustada, mis sellisel puhul on õlirõhu langemise põhjuseks?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mnjah. Lähen nüüd raamaturiiuli juurde ja teen omale mõisted selgeks, mis puudutavad mootoriehitust.
Tunnistan ausalt, et ei tea, mis on "vändakäigu üle puurimine"
Kurat, just algas suvi.
Kuid eks ma vaatan sinna alla kohe ära, teab, kuidas edasi minna.
Tunnistan ausalt, et ei tea, mis on "vändakäigu üle puurimine"
Kurat, just algas suvi.
Kuid eks ma vaatan sinna alla kohe ära, teab, kuidas edasi minna.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Järgmine kord tule autoga millel pole halba aurat küljesurmas kirjutas: Oleksid siis kohe ütelnud, et see mõõtmine päevajagu aega võtab, oleks kogu pärastlõuna hilisõhtuni vabaks võtnud.![]()
Aga jah, minu cherol oli survega nadi. Näis, mis edasi teen.
Vist hakkas surve langema pärast seda, kui mootor kuuma sai. Teab keegi ennustada, mis sellisel puhul on õlirõhu langemise põhjuseks?

Polnud see meist tingitud , et see anduri keere seal stutsis persses oli

Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN