X-trail 2,5 bensukas automaat sureb välja
Postitatud: K Juun 01, 2016 5:55 am
Tere.
Eelmainitud sõiduk aasta arvuga 2006 sureb lihtsalt heast peast välja. Läbisõit alla 180,000. Alguses suri ringteel sõites vahest. Vahest lähenedes järsemale kurvile. Siis läks aina hullemaks ja suri heastpeast välja ka sirgel teel sõites. Lõpuks suri välja ka foori taga seistes. Kilinaid kolinaid kuskil ei kostu(et oleks kett kutu ja plagiseks) Muidu käivitub ilusti ja iga ilmaga. Aga vat peale ära suremist siis ei käivitu. Vaja gaasipedaali kaasa sõtkuda ja pikalt käiata. Kui lõpuks käima läheb siis töötab nagu ilusti- pöörde nagu läheb ja töötab aga mootorituli põleb ja käivitus röövib meeletus koguses kütet(näidiku järgi veerand kuni ligi poole 2 valge kriipsu vahest). Esimesed korrad arvasin, et see kokku sattumus, kuid iga jumala kord kui välja suremise jama on, siis ka kütet on kadunud palju rohkem.
PS, päris kõiki klaaskuule vaja otsida ei ole, käisin diagnostis 2kohas ning öeldi, et väntvõlli asendiandur kutu. Selle vahetasin eile ära, mootorituli kustus ja auto töötas justkui ilusti, kuid õnn jäi üürikeseks kui teel tabasalust tallinna, vahetult enne haabersti ringi ummikus tiksudes välja suri. Sama jama, käivitus gaasipedaali sõtkumise kaasabil, pika käiamisega. Aga mootorituld sel korral põlema ei läind(peale diagnosti kui viga tuvastati siis kustutati ka tuli ära ja uuesti süttis peale 3ndat välja suremist). Üks ennustus on veel tehtud, et kett on paigast/lõdva ja märgid sassis. Aga kas siis ei peaks koguaeg tal mingi jama olema? Mul käivitub ilusti külmast ja soojast, plaginaid kolinaid ei ole. Ainus jama ainult siis kui sureb välja. Kas pean äkki peale anduri vahetust ajule mingi restardi tegema või midagi? Praegu sai lihtsalt vana andur maha ja uus peale. Andur on originaalosana tutikas, eurost autost ostetud
Lugupidamisega
Rene
Eelmainitud sõiduk aasta arvuga 2006 sureb lihtsalt heast peast välja. Läbisõit alla 180,000. Alguses suri ringteel sõites vahest. Vahest lähenedes järsemale kurvile. Siis läks aina hullemaks ja suri heastpeast välja ka sirgel teel sõites. Lõpuks suri välja ka foori taga seistes. Kilinaid kolinaid kuskil ei kostu(et oleks kett kutu ja plagiseks) Muidu käivitub ilusti ja iga ilmaga. Aga vat peale ära suremist siis ei käivitu. Vaja gaasipedaali kaasa sõtkuda ja pikalt käiata. Kui lõpuks käima läheb siis töötab nagu ilusti- pöörde nagu läheb ja töötab aga mootorituli põleb ja käivitus röövib meeletus koguses kütet(näidiku järgi veerand kuni ligi poole 2 valge kriipsu vahest). Esimesed korrad arvasin, et see kokku sattumus, kuid iga jumala kord kui välja suremise jama on, siis ka kütet on kadunud palju rohkem.
PS, päris kõiki klaaskuule vaja otsida ei ole, käisin diagnostis 2kohas ning öeldi, et väntvõlli asendiandur kutu. Selle vahetasin eile ära, mootorituli kustus ja auto töötas justkui ilusti, kuid õnn jäi üürikeseks kui teel tabasalust tallinna, vahetult enne haabersti ringi ummikus tiksudes välja suri. Sama jama, käivitus gaasipedaali sõtkumise kaasabil, pika käiamisega. Aga mootorituld sel korral põlema ei läind(peale diagnosti kui viga tuvastati siis kustutati ka tuli ära ja uuesti süttis peale 3ndat välja suremist). Üks ennustus on veel tehtud, et kett on paigast/lõdva ja märgid sassis. Aga kas siis ei peaks koguaeg tal mingi jama olema? Mul käivitub ilusti külmast ja soojast, plaginaid kolinaid ei ole. Ainus jama ainult siis kui sureb välja. Kas pean äkki peale anduri vahetust ajule mingi restardi tegema või midagi? Praegu sai lihtsalt vana andur maha ja uus peale. Andur on originaalosana tutikas, eurost autost ostetud
Lugupidamisega
Rene