Ei ole käsumoodi soovitus. Lihtsalt soovitus millest hiljem ise aru saad. Alustasin ise ka niva kutsikast üles kasvatamisega. Tean mis nõrgad kohad on. Kuna sul juba toruraam ja jutud on, siis  pane võimalusel juba natuke tummisemad tükid külge. Vazi esisilla aretamine sinna toruraamile ei vääri küünlaid. Tagumine jah on nn nelilink. Vaata siin foorumis arhiivist niva ehitulugusi ja eriti esisillaga seonduvat. 
Ei arvagi, et toruraamipilliga kirikusse ja kinno asja on. Põlluralli ja külavaheteed neelavad samamoodi niva detaile nagu mudamülgas, ehk vahe puudub kus sellega sõita. Eriti kui niva alt esisild kuidagi sinna toruraamile vahele laduda. Need jupid ei kesta kohe üldse.
 Kuidas plaanid ülemised ja alumised õõtsad paigaldada? Sinna vahele vedrud? Poolteljed lühemaks-pikemaks? Roolimine, vazi roolikarp ja teisele poole pendelhoob jne? Või hakid toruraamil ninaosa vastavalt niva mõõdule ringi? Sisuliselt teed uue raami sooviga kasutada niva esisilda. Antud raam on koostatud nii, et saaks kasutada uazi silda. Talasilla paigaldus sinna on kordades kui mitte kümnetes kordades lihtsam. Boonusena saad pikema kasutusvälba põllu peal rallides. 
Hiljem niva juppidest muudele üleminek, tähendab alustada uuesti ehitamist nullist. Kummardus meestele kes ise tahavad teha ja viitsivad, aga halb kvaliteet ja ülepeakaela tegutsemine võib antud hobist mõtted mujale viia. Nt õmblemise ja kudumise juurde 

 .
Jõudu , jaksu ja ajuraginat Sulle!
 
			
			
									
									Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl