1. leht 1-st
31" versus 32"
Postitatud: E Mär 05, 2007 12:53 pm
Postitas awd
Hetkel seisan valiku eest kas ostan 32" pärisrehvid (Bridgestone Dueler MT) või siis 31" Insa Turbo Saharad, mis on tunduvalt odavamad, ja, nagu ma aru sain, need ei pakuta 32" suuruses.
Küsimus on selline kas on üldse mõtet maksta kaks korda rohkem selleks et saada 1.27 sentimeetri kõrgem autot? Või pakub pärisrehv ka parema juhitavuse maantel, tugevama rehvikülge, rohkem kilomeetreid?
Maastur on igapäevases kasutuses ka linnas ja maantel, plaanis mudarehvid all hoida kogu suveperiodi ülatuses.
Tänan.
Postitatud: E Mär 05, 2007 1:02 pm
Postitas jr
Tavaliselt kipub kaks korda kallim rehv ka kaks korda kauem vastu pidama. Konkreetsete rehvide kohta küll ei oska öelda, aga BFG All Terrainiga saab läbida muretult 60 000km, samas sama rehvi odavamad kloonid on lõppenud otsa 25-30 000km juures. Samuti on korralikum rehv ka paremini balansis. Ja kui sa tagatipuks saad ka veel kõrgusevõitu juurde, siis peaks ju otsus selge olema.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... 4x011-tire&
Postitatud: E Mär 05, 2007 1:06 pm
Postitas boob
Mina ostsin jooksu Dueler MT rehve ja olin päris rahul. Pidas ja vedas hästi, isegi lumel ilma naelata. Suuremal kratsimisel ei võtnud rehvist tükke lahti, mida ei saa öelda BFG MT kohta...
Asfaldil ulub iga mudarehv, seega pikad asfaldisõidud ei saa olema just mõnu, kui makki kõvemaks ei keera.
Postitatud: E Mär 05, 2007 1:16 pm
Postitas jr
Dueler MT peaks olema kõvema seguga kui BFG MT.
Postitatud: E Mär 05, 2007 1:52 pm
Postitas kala
mul olid jälle need insad kunagi,sõitsin nendega igal pool,mudas töötab jälle paremini kui see dueler,maantee peal ülatavalt vaikne,kulub kiiremini kui päris rehv!
kas 32 on 11.5 lai?
mix 33 ja väixe tõste peale ei mõtle?
Postitatud: E Mär 05, 2007 2:07 pm
Postitas awd
nojah, peaks olema 11.5 lai.
TR1 reglement tõste ei luba.
Postitatud: E Mär 05, 2007 2:10 pm
Postitas Päkapikk
Insaturbo Sahara peaks olema Yokohama Geolandar'i koopia.
Kui vähegi kannatab, siis osta uus rehv. Taastatud rehviga on reeglina nii, et mida suurem rehv seda viletsam sõita.
Parandan mõtet: Seda viletsam on sõita teepeal.
Postitatud: E Mär 05, 2007 3:05 pm
Postitas Urvo
mina võin tagumikutundest rääkida. Olen võistelnud cherokeega nii 31" insadega kui ka 32" Goodyear MTR'ga. Sõiduomadustel ei tähendanud suurt vahet, kuid läbivusel oli tunda küll erinevust. MTR oli parem, ei oska öelda kas seetõttu, et suuremad. MTR on ka oluliselt pehmem rehv kui Insa, mis teeb sõitmise ka mugavamaks, eriti just metsas.
Üldiselt kui TR1'st räägid siis soovitan ikkagi "õigeid" rehve kasutada. Esiteks peavad paremini vastu(tugevam segu ja oluliselt parem tehnoloogia) oksatorgetele ja muule nännile, mis rehvi närib.
Postitatud: E Mär 05, 2007 4:13 pm
Postitas Veiko
Minu tähelepanek on veel selline,et kui taastatud rehv tühjaks lasta siis see ei vaja laiemaks,orginaal aga vajub.
Veiko
Postitatud: T Mär 06, 2007 7:30 am
Postitas tarmo
Veiko kirjutas:Minu tähelepanek on veel selline,et kui taastatud rehv tühjaks lasta siis see ei vaja laiemaks,orginaal aga vajub.
Siinkohal küll parandaks. Võibolla jällegi on taastatul ja taastatul vahe, aga meie suki all olevad Marixid vajuvad ikka vääga laiaks kui õhk välja läheb. Meil nimelt üks tagumine laseb veidi õhku läbi kuskilt (ca kahe kuuga vajub lössi, parandada pole seega mõtet). Kui rõhku veel 1 atm, siis on ikka päris lai juba.
Postitatud: T Mär 06, 2007 9:24 am
Postitas Veiko
Shreki teami Nival olid Insa Turbod all ja sealt ma seda järeldasin.
Veiko
Postitatud: T Mär 06, 2007 10:59 am
Postitas awd
Tänan teid. Seekord valin kvaliteetrehve.
Andke siis vihje kustkohast võib saada 32x11.5x15 Bridgestone Dueler MT mõistliku hinnaga (alla 10000/jooks).
Otsin ka 8x15 plekkvelge, 6x139.7, offset -24 vist, 4tk. Autoks on Pajero II.
awd(ät)hot.ee
Postitatud: R Mär 09, 2007 10:44 am
Postitas awd
Rehvid käes, otukuulutus liigutatud ostuteemasse. võib lukku panna.