31" versus 32"
Moderaator: Moderators
31" versus 32"
Hetkel seisan valiku eest kas ostan 32" pärisrehvid (Bridgestone Dueler MT) või siis 31" Insa Turbo Saharad, mis on tunduvalt odavamad, ja, nagu ma aru sain, need ei pakuta 32" suuruses.
Küsimus on selline kas on üldse mõtet maksta kaks korda rohkem selleks et saada 1.27 sentimeetri kõrgem autot? Või pakub pärisrehv ka parema juhitavuse maantel, tugevama rehvikülge, rohkem kilomeetreid?
Maastur on igapäevases kasutuses ka linnas ja maantel, plaanis mudarehvid all hoida kogu suveperiodi ülatuses.
Tänan.
Küsimus on selline kas on üldse mõtet maksta kaks korda rohkem selleks et saada 1.27 sentimeetri kõrgem autot? Või pakub pärisrehv ka parema juhitavuse maantel, tugevama rehvikülge, rohkem kilomeetreid?
Maastur on igapäevases kasutuses ka linnas ja maantel, plaanis mudarehvid all hoida kogu suveperiodi ülatuses.
Tänan.
Tavaliselt kipub kaks korda kallim rehv ka kaks korda kauem vastu pidama. Konkreetsete rehvide kohta küll ei oska öelda, aga BFG All Terrainiga saab läbida muretult 60 000km, samas sama rehvi odavamad kloonid on lõppenud otsa 25-30 000km juures. Samuti on korralikum rehv ka paremini balansis. Ja kui sa tagatipuks saad ka veel kõrgusevõitu juurde, siis peaks ju otsus selge olema.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... 4x011-tire&
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... 4x011-tire&
+372 5028488
Mina ostsin jooksu Dueler MT rehve ja olin päris rahul. Pidas ja vedas hästi, isegi lumel ilma naelata. Suuremal kratsimisel ei võtnud rehvist tükke lahti, mida ei saa öelda BFG MT kohta...
Asfaldil ulub iga mudarehv, seega pikad asfaldisõidud ei saa olema just mõnu, kui makki kõvemaks ei keera.
Asfaldil ulub iga mudarehv, seega pikad asfaldisõidud ei saa olema just mõnu, kui makki kõvemaks ei keera.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Insaturbo Sahara peaks olema Yokohama Geolandar'i koopia.
Kui vähegi kannatab, siis osta uus rehv. Taastatud rehviga on reeglina nii, et mida suurem rehv seda viletsam sõita.
Parandan mõtet: Seda viletsam on sõita teepeal.
Kui vähegi kannatab, siis osta uus rehv. Taastatud rehviga on reeglina nii, et mida suurem rehv seda viletsam sõita.
Parandan mõtet: Seda viletsam on sõita teepeal.
Viimati muutis Päkapikk, E Mär 05, 2007 4:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
mina võin tagumikutundest rääkida. Olen võistelnud cherokeega nii 31" insadega kui ka 32" Goodyear MTR'ga. Sõiduomadustel ei tähendanud suurt vahet, kuid läbivusel oli tunda küll erinevust. MTR oli parem, ei oska öelda kas seetõttu, et suuremad. MTR on ka oluliselt pehmem rehv kui Insa, mis teeb sõitmise ka mugavamaks, eriti just metsas.
Üldiselt kui TR1'st räägid siis soovitan ikkagi "õigeid" rehve kasutada. Esiteks peavad paremini vastu(tugevam segu ja oluliselt parem tehnoloogia) oksatorgetele ja muule nännile, mis rehvi närib.
Üldiselt kui TR1'st räägid siis soovitan ikkagi "õigeid" rehve kasutada. Esiteks peavad paremini vastu(tugevam segu ja oluliselt parem tehnoloogia) oksatorgetele ja muule nännile, mis rehvi närib.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siinkohal küll parandaks. Võibolla jällegi on taastatul ja taastatul vahe, aga meie suki all olevad Marixid vajuvad ikka vääga laiaks kui õhk välja läheb. Meil nimelt üks tagumine laseb veidi õhku läbi kuskilt (ca kahe kuuga vajub lössi, parandada pole seega mõtet). Kui rõhku veel 1 atm, siis on ikka päris lai juba.Veiko kirjutas:Minu tähelepanek on veel selline,et kui taastatud rehv tühjaks lasta siis see ei vaja laiemaks,orginaal aga vajub.