Töstetud maavara?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 8
- Liitunud: N Veebr 22, 2007 11:51 am
Töstetud maavara?
Kui plju töstetud atot vöib kasutada tavalises teeliikluses? Kas 6" on liiga palju?
-
- Rookie
- Postitusi: 8
- Liitunud: N Veebr 22, 2007 11:51 am
No mina sain niipalju infot, et kui sillad ja kinnitused vastavad originaalile, siis ümberehitusluba vaja pole. Samuti, kui passis pole eraldi välja toodud max rehvi mõõtu, siis seadus midagi keelata ei saa. Seega, natuke kõrgema/madalama vedru puhul pole vaja mingit luba. Jube keeruline on pealegi määrata, mis see tõste on. Mõni saab 2" tõstet juba lihtsalt sellega, et vahetab väsinud vedrud välja.
Kindlasti on vaja ümberehitusluba, kui autol on tehtud nt mootorivahetus või suurem kere/raami lõikamine.
Kindlasti on vaja ümberehitusluba, kui autol on tehtud nt mootorivahetus või suurem kere/raami lõikamine.
Nii, kui su maasturi kõrgus läheb suuremaks kui tehn.passi märgitud ja suuremaks kui tootja ever on väljastanud, siis sa VAJAD ümberehitusluba.
Rehvisuurust paljudel pole passis kirjas, aga kõrgus mm on kõigil kirjas.
Too on ka enam vähem ainuke koht, millega perse hüpatakse ametnike poolt. Minu masinat on Politsei maantee ääres mõõdulindiga mõõtnud, aga kuna 20cm oli veel ruumi 2500mm'ni, siis polnud tal midagi teha
Rehvisuurust paljudel pole passis kirjas, aga kõrgus mm on kõigil kirjas.
Too on ka enam vähem ainuke koht, millega perse hüpatakse ametnike poolt. Minu masinat on Politsei maantee ääres mõõdulindiga mõõtnud, aga kuna 20cm oli veel ruumi 2500mm'ni, siis polnud tal midagi teha

+372 5028488
Chevyt ja põhjuseks oligi jah see, et tundus liiga koll olevat ja tehtigi rutiinne paberite korrasoleku kontroll. Iseenesest positiivne, iial ei või teada, millise isearetatud riistaga keegi ringi uhab ja teisi ohustab.rommi kirjutas:kumba siis... patrolit või chevyt? ja see oligi siis tal pidamise põhjus või? Et paistis kaugelt natuke kõrgevõitu?
+372 5028488
Kui teoretiseerida, siis jah kuna tootja antud mõõtu ei toeta ja ekspertiis teeb kindlaks selle, et 35" on veel sobiv nii tehnilises kui turvalisuse kontekstis.
Meil veel vast väga ei vaadata tehn.passi ja rehvi peal olevaid numbreid, kuigi olen mõnest juhtumist kuulnud, aga saksas on see lausa surmapatt.
Meil veel vast väga ei vaadata tehn.passi ja rehvi peal olevaid numbreid, kuigi olen mõnest juhtumist kuulnud, aga saksas on see lausa surmapatt.
+372 5028488
ARK poolt tunnustatud eksperdid
Jaan-Peeter Taklaja (Tallinn) 520 3764
Harry Pajundi (Saue) 527 1169
Aadu Kroon (Vasalemma) 518 5606
Tiit Kangro (Tartu) 517 5846
Kalju Veski (Tartu) 501 5384
Ahti Nõmm (Jõgeva) 5646 0912
Peeter Haugas (Põlva) 503 1316
Urmas Valtna (Pärnu) 507 4691
Krister Kivistik (Viljandi) 520 4656
http://www.ark.ee/atp/?id=497
Helista ja küsi!
Jaan-Peeter Taklaja (Tallinn) 520 3764
Harry Pajundi (Saue) 527 1169
Aadu Kroon (Vasalemma) 518 5606
Tiit Kangro (Tartu) 517 5846
Kalju Veski (Tartu) 501 5384
Ahti Nõmm (Jõgeva) 5646 0912
Peeter Haugas (Põlva) 503 1316
Urmas Valtna (Pärnu) 507 4691
Krister Kivistik (Viljandi) 520 4656
http://www.ark.ee/atp/?id=497
Helista ja küsi!
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Siit tekib küsimus, et miks ettenähtust madalam võib olla?jr Postitatud: Esm Märts 05, 2007 11:49 am Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Nii, kui su maasturi kõrgus läheb suuremaks kui tehn.passi märgitud ja suuremaks kui tootja ever on väljastanud, siis sa VAJAD ümberehitusluba.
Rehvisuurust paljudel pole passis kirjas, aga kõrgus mm on kõigil kirjas.
Too on ka enam vähem ainuke koht, millega perse hüpatakse ametnike poolt. Minu masinat on Politsei maantee ääres mõõdulindiga mõõtnud, aga kuna 20cm oli veel ruumi 2500mm'ni, siis polnud tal midagi teha
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Aga sa küsi seda ARK tehno osakonnast. Arvatavasti teema selles, et tõstmisega kaasneb liiklusohtlikus ja teoreetiliselt on võimalik autot lõputult tõsta, kas või Londoni kahekordse bussi kõrguseks aga madaldada nägu rohkem ei saa kuni maapind ette tuleb ning madaldamisega üldiselt kaasneb liiklus ohutus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.