1. leht 3-st

Tagasilla remont

Postitatud: L Nov 14, 2015 8:27 pm
Postitas voldemar
Küsimus selline, et kas W460-l 82a see tagumise pooltelje laagri ees olev 10mm paksune stopper rõngas on sinna paigaldatud kuumalt või lihtsalt pressitud?
Mõte selles et kuidas seda laagrit ja tihendit seal vahetada saab. Osadel mudelitel on seal tagurpidi keermega mutter aga minu omal ei ole. Äkki on keegi sellega tegelenud ja jagab
oma tarkusi vähe enne kui seal midagi ära lõhun?

Raul

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 12:55 am
Postitas ed101
Laager läheb kuumutades (80 C°) ning see rõngas läheb liimiga ja kuumalt (500-550 C°).
Panin manuaali tõmmise, kahjuks PDFi siia panna ei saa.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 8:53 am
Postitas voldemar
Suur tänu juhendi eest pean vaid mõtlema millaega see rõngas sedasi üles kuumutada. Minul on selle rõnga ja laagri vahel veel mingi rõngas, mida siin joonisel pole. Tundub nagu selline paksust plekist rõngas. Aga tänud info eest siiski.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 12:27 pm
Postitas ed101
Muidu on mutriga versioonil laagri ja mutri vahel plaat, millega mutter hiljem ära lukustatakse. Ehk on keegi kunagi ’loominguliselt’ kokku pannud. Võib-olla VIN või silla koodiga näeb EPCs, kuidas olema peaks.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 3:10 pm
Postitas voldemar
vin 46033217021596 kaitseväe versioon.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 5:35 pm
Postitas voldemar
siiski on jah täpselt nii nagu joonisel aga maha tulevad asjad ainult relakaga :x

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 6:21 pm
Postitas ed101
Ohoo. EPC isegi ei näita enam rõngaga silda ja MB näeb ette, et laagri vahetamisel tuleks asemele panna mutriga poolteljed. Väidetavalt ei saa seda kahanevat rõngast (A6013575151) ka enam tellida. Ehk kahjuks tuleb sul nüüd leida keermega poolteljed/sild või lasta need rõngad teha. Näiteks siin on mõõtmed toodud: OLDTIMER: Hinterachse 460-463

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 7:36 pm
Postitas voldemar
Mul on sellel rõngal FAG-i tähis koos numbriga ja laagril on SKF koos koodiga. Lähen homme laagrimüüjaid painama.
Ilmselt tuleb seda osa ajada taga Fagi numbri järgi. Tihenditega pole mingit muret seal numbrid kõik peal õnneks ja loetavad veel.
Loodame et ei lähe asi nii hulluks et tuleb uued poolteljed osta.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 8:06 pm
Postitas Änis
Tered! Minul on kogemused FAG laagritega ja oli vaja vahetada vaid tihendid ning sai aretatud selline keermelattidest ning vinkelrauast tõmmits nagu siin piltidel näha...

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 8:21 pm
Postitas voldemar
Vaatasin netis videoid kus wralgleril on poolteljed väga sarnased ja vanad vahetasid laagreid lõigates vana rõnga ja laagri pooleks ja pressisid niisama ilma kuumata uue laagri ja rõnga peale. Huvitav kas see kinni ka jääb sinna kui niisama pressiga peale see rõngas pressida.

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 9:19 pm
Postitas voldemar
Ma vist ei taha teadagi palju poolteljed maksavad, kui keermetega telgede peale üle minna.....

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 9:46 pm
Postitas Änis
Nagu piltidelt näha on need toimingud tehtud 2007 aastal ja minuteada siiani pole nendega peale seda probleeme olnud ning siiani täiesti toimiv isend...

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 9:54 pm
Postitas voldemar
Nagu aru saan, siis pressisid pärast selle rõnga ilma kuumutamata tagasi...

Re: G laagrid

Postitatud: P Nov 15, 2015 10:37 pm
Postitas Änis
Täpselt nii...

Re: G laagrid

Postitatud: E Nov 16, 2015 8:24 am
Postitas voldemar
Ma ei hakka uut teemat tegema, aga äkki saab siia lisada ka käsipiduri trosside joonise, kust on näha kogu see teema mis sinna vaja läheb.