1. leht 1-st

Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: L Okt 31, 2015 12:08 pm
Postitas -arx-
Tegu siis jaapanlasega.
Nagu mainitud, diisel.
Mootoriks rida 4.
Mingi aeg tekkis käivitusega häda.
Läks nagu jube pikalt käima.
Olenemata väljas olevatest kraadidest.
Hommikul käivitades - pikalt. Nii 9 tundi hiljem sama jama jälle.
Soojemast peast või nii tunni-paarise seismise järel probleemi polnud.
Algne mõte oli, et küünlad. Sai vahetatud.
Anomaalia ikka edasi.
Tänase ca 4 kraadise ilmaga läks aga kenasti käima taas.
Kõiksugu targad mõtted teretulnud.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: L Okt 31, 2015 1:33 pm
Postitas ahto42
Ja hiromandid tööle nüüd, mis masinaga tegu on.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: L Okt 31, 2015 10:05 pm
Postitas Pleku
Arvan, et tõmbab õhku.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: L Okt 31, 2015 10:55 pm
Postitas puhvel
Profimad mehed meil siin ei viitsi reageeridagi sellise jutu peale.
Konkreetsemalt auto jne.
Vihjeks näiteks, et sellistel asjadel on kaitsmed, releed mis vahest otsad annavad.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: P Nov 01, 2015 7:45 pm
Postitas al
Savi mis masin. Sellised sümptomid enamasti, (vanakooli diislitel) siis kui kütus alla vajub. Põhjuseks kas pekkis tagasilöögiklapp (pumbas), või juba mainit leke. Pumba otsast ja paagi juurest torud lahti ja surve sisse, leke peaks näha olema. Või siis enne pumpa läbipaistev voolik vahele ja mulle lugema...

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: T Nov 03, 2015 12:53 pm
Postitas Stroke
suht täpselt samad sümptomitega, oli edal probleem küünalde releega
mõõtes küünaldelt, andis toite peale alles siis, kui armatuurist küünalde tuluke kustus
töötab siiani, lihtsalt tuleb oodata kuni tuluke kustub ja siis a'la 10sec oodata - käevitub esimese teise ringiga.

ehk abiks..

Edit:
ehk siis minult, ei tööta see "relee" mis peaks andma toidet enne käevitust.
ja töötab nn teine aste - mis mõeldud järel soojenduseks mootori käevituse järgselt.
-ei tea kas nüüd sai õigesti, kuid mõte vast mõistetav

kas küünalde toidet mõõdetud? kas ja kunas toideküünaldele tuleb/kaob - oleks lihtne viga mida diagnoosida

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: T Nov 03, 2015 5:16 pm
Postitas vilbo
Mul küünalde tuli ammu kustus aga eelsüüdet annab ikka edasi ootan relee kl6psu ära ja käivitub kenasti.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: T Nov 03, 2015 5:19 pm
Postitas Maaks
vilbo kirjutas:Mul küünalde tuli ammu kustus aga eelsüüdet annab ikka edasi ootan relee kl6psu ära ja käivitub kenasti.
Kusjuures see normaalne! Osadel mootoritel töötavadki küünlad ...10 sekundit ka siis kui mootor juba käib.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: R Nov 06, 2015 11:51 pm
Postitas Pleku
Ma otsiks küttetrassist viga kahest kohast, eest, kus tulemüüri juurest toru ja filtri vahel on kummivoolik või paagist väljaviik. Koht peaks silmnähtavalt märg olema.

Re: Diisli käivitus ja muu jama

Postitatud: L Nov 07, 2015 2:01 am
Postitas isakene
Hõõgküünalde töö on kaheastmeline. Kõigepealt kontrolli ära, kas mõlemad astmed töötavad. Siis alles hakka muid vigu taga ajama.

Kui on küsimusi, siis minu telefon on allkirjas, ma pole suurem asi kirjamees.