Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Tere,
Palun abi vea tuvastamisel ja kordategemisel:
Sümptomid:
1. Külma mootoriga klõbiseb koledasti ja tundub, et probleem ei ole mitte mootoris endas vaid süüte hilisuses/varajasuses. Mootor läheb soojaks - jääb vaiksemaks.
2. Mootorile jõudu taha rakendades(rohkem gaasipedaali vajutades) süttib "check engine" - süüde välja-sisse tagasi - tuli kustunud.
Kunstnikud on diagnoosinud, et viga peab olema süüte juhtimises või mingis mootorivälises anduris aga probleem selles, et kust peale esinduse leida "juhtmega meest", kes omaks ligipääsu ajule?! Mootor ja pump on korras.
Üldiselt juhtmega meest oleks vaja! Kust leida?
Janno
Palun abi vea tuvastamisel ja kordategemisel:
Sümptomid:
1. Külma mootoriga klõbiseb koledasti ja tundub, et probleem ei ole mitte mootoris endas vaid süüte hilisuses/varajasuses. Mootor läheb soojaks - jääb vaiksemaks.
2. Mootorile jõudu taha rakendades(rohkem gaasipedaali vajutades) süttib "check engine" - süüde välja-sisse tagasi - tuli kustunud.
Kunstnikud on diagnoosinud, et viga peab olema süüte juhtimises või mingis mootorivälises anduris aga probleem selles, et kust peale esinduse leida "juhtmega meest", kes omaks ligipääsu ajule?! Mootor ja pump on korras.
Üldiselt juhtmega meest oleks vaja! Kust leida?
Janno
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Kas auto ise ei tuvastanud "kolm korda süüdet" trikiga mõnda viga?JannoR kirjutas:Tere,
Palun abi vea tuvastamisel ja kordategemisel:
Sümptomid:
1. Külma mootoriga klõbiseb koledasti ja tundub, et probleem ei ole mitte mootoris endas vaid süüte hilisuses/varajasuses. Mootor läheb soojaks - jääb vaiksemaks.
2. Mootorile jõudu taha rakendades(rohkem gaasipedaali vajutades) süttib "check engine" - süüde välja-sisse tagasi - tuli kustunud.
Kunstnikud on diagnoosinud, et viga peab olema süüte juhtimises või mingis mootorivälises anduris aga probleem selles, et kust peale esinduse leida "juhtmega meest", kes omaks ligipääsu ajule?! Mootor ja pump on korras.
Üldiselt juhtmega meest oleks vaja! Kust leida?
Janno
Mis hetkest see viga tekkis, kas millegi tagajärjel või täiesti lambist?
Tervitades,
Andre
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Check Engine oli gaasi vajutades ennem juba probleem aga mootoriklõbina tuvastasin hiljuti pärast külma mootoriga kohe kihutama hakkamist. Eelmine päev olin ka auto tippkiiruse ära proovinud, mis proovimise ajal küll mingit anomaaliat ei tekitanud). Käisin kunstnike juures ja surfasin netis aga ei suutnud ise mingit usutavat versiooni leida.
Kolm korda süüdet ei anna midagi, sest mul pole mingit displeid, millele koode kuvada - tegemist vana 95 aasta masinaga(kuigi jah, proovisin praegu igaks juhuks:).
Täna hommikul siis nii:
Külma mootoriga käivitus - auto läks tööle ja kohutav klõbin, klobin mootoris ca 35sekundit - pärast seda kadus klõbin ja jäi järgi klobin, mis kadus veel umbes minuti pärast - pärast kõike seda töötab mootor korrektselt.
Siit ma järeldangi, et tegu mingi külmkäivituse jamaga - kui soojalt käivitada, siis on kõik korras.
Täpsuse huvides on auto kütusekulu normaalne(alla 9l/100km, ei tossa, jõudu on(150km/h liigub). Seega ikkagi asi väljaspool mootorit.
Õli, küünlad vahetatud - õlisurve normaalne(1,5 bar soojalt - 4 bar külmalt)
Mida teha, kuhu minna?
Kolm korda süüdet ei anna midagi, sest mul pole mingit displeid, millele koode kuvada - tegemist vana 95 aasta masinaga(kuigi jah, proovisin praegu igaks juhuks:).
Täna hommikul siis nii:
Külma mootoriga käivitus - auto läks tööle ja kohutav klõbin, klobin mootoris ca 35sekundit - pärast seda kadus klõbin ja jäi järgi klobin, mis kadus veel umbes minuti pärast - pärast kõike seda töötab mootor korrektselt.
Siit ma järeldangi, et tegu mingi külmkäivituse jamaga - kui soojalt käivitada, siis on kõik korras.
Täpsuse huvides on auto kütusekulu normaalne(alla 9l/100km, ei tossa, jõudu on(150km/h liigub). Seega ikkagi asi väljaspool mootorit.
Õli, küünlad vahetatud - õlisurve normaalne(1,5 bar soojalt - 4 bar külmalt)
Mida teha, kuhu minna?
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
veakoode näitab check engine tuluke.süüde sisse välja sisse,vilgub 1kord on nr=1 hetk vahet kaks korda=2 jne.pikem vahe ja hakkab uut veakoodi näitama.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Kui nyyd õigesti aru sain, siis koodid vastavalt esinemise järjekorrale:
12
42
24
27
22
33
55
Kust saaks tõlke?
12
42
24
27
22
33
55
Kust saaks tõlke?
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
12- Battery or power to the ECM disconnected in the last 50 key cycles.JannoR kirjutas:Kui nyyd õigesti aru sain, siis koodid vastavalt esinemise järjekorrale:
12
42
24
27
22
33
55
Kust saaks tõlke?
42- Automatic shutdown relay. Check relay and circuit. Needs specialist or dealer diagnostics.
24- Throttle Position Sensor (TPS) Check TPS sensor and wiring.
27- Fuel injector control circuit. Will need specialist diagnostics.
22- Coolant sensor or circuit. Check temp sensor and wiring.
33- Air conditioning clutch relay. Wiring to A/C clutch fault.
55- End of code. Trouble codes finished or none recorded.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
12=engine control module-supply voltage disconnectedwithin last 50 ignition switch on-off ccycles/wiring,battery
42=engine control relay/wiring,engine control relay
24=throttle position sensor-voltage low-high/wiring,accelerator cable adjustment,TPS sensor
27=injector-circuit malfunction/wiring,injector
22=engine coolant tmperature sensor/wiring,sensor
33=ac compressor clutch relay,ac refrigerant pressure sensor/wiring,ac clutch relay,refrigerant pressure sensor
55=end of mil code output
tegemist on 4.0 veakoodidega.
trükkimise jagu jäin hiljaks
42=engine control relay/wiring,engine control relay
24=throttle position sensor-voltage low-high/wiring,accelerator cable adjustment,TPS sensor
27=injector-circuit malfunction/wiring,injector
22=engine coolant tmperature sensor/wiring,sensor
33=ac compressor clutch relay,ac refrigerant pressure sensor/wiring,ac clutch relay,refrigerant pressure sensor
55=end of mil code output
tegemist on 4.0 veakoodidega.

autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Lisan kiire tõlke ka, parandage kui vaja
12 - Aku maas käinud viimase 50 käivituse jooksul.
42 - Automaatne mootori suretus/väljalülitus. Kontrolli selle releed ja ringlust.
24 - Gaasipedaali asendi andur. Kontrolli andurit ja juhtmestikku.
27 - Pihustite juhtimine. Vajab spetsialisti ülevaatamist.
22 - Jahutussüsteemi andur või selle ringlus. Kontrolli temperatuuri andurit ja selle juhtmestikku.
33 - Kliima juhtmestiku viga.
55 - Lõpp.
12 - Aku maas käinud viimase 50 käivituse jooksul.
42 - Automaatne mootori suretus/väljalülitus. Kontrolli selle releed ja ringlust.
24 - Gaasipedaali asendi andur. Kontrolli andurit ja juhtmestikku.
27 - Pihustite juhtimine. Vajab spetsialisti ülevaatamist.
22 - Jahutussüsteemi andur või selle ringlus. Kontrolli temperatuuri andurit ja selle juhtmestikku.
33 - Kliima juhtmestiku viga.
55 - Lõpp.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Tänan vastajaid pühendatud aja eest.
Jätkan vea parandamisega.
Teema lugejatele infoks, kust saada veakoodide seletusi: http://www.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm
Jätkan vea parandamisega.
Teema lugejatele infoks, kust saada veakoodide seletusi: http://www.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Kas kellegil on endal oskusi või teab kedagi, kes oskab diisliga midagi ette võtta. Vaja oleks pihustite juhtimine üle mõõta. Tasu eest loomulikult.
Janno
5215593
Janno
5215593
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Test-rem diisel, männikul.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Külmalt teeb seda hirmsat häält hüdrotõukur või mitu.Vaata, et varsti varras pesast välja ei lenda. Pihustid on ju tavalised mehhaanilised pihustid, seal pole mingit juhtimist peale esimese juhtpihusti, millel on juhe küljes ja mille takistust saab testriga mõõta. Peast ei mäleta, aga oli vist kuskil saja oomi kandis.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Terv!
Kuidas sul asi lahenenud on? Mul ka üks chero tegemisel ja teeb vist sama häält.
Kuidas sul asi lahenenud on? Mul ka üks chero tegemisel ja teeb vist sama häält.
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Praegune asjade seis on siis järgmine:
1. TopPartsis elektroonika kontrollitud - tulemus oli sarnane sellele, mida ise veakoodidest välja sain lugeda e. üpris mõttetu käik siis. Likvideerisid ka mootoritule põhjuse, mis oli lihtsalt süütenurgas kinni. Pärast seda muidugi auto uimane ja tossas nii mis kole. Samas küsisid ainult 29 euri, nii et...
2. Testremis Veiko tuvastas EGR klapi pideva vaakumi, ühendas selle üldse tagant ära. Lisaks tuunis ära kütuse pealevoolu ja ühtlasi keeras ka tühikäigu pöörded madalamaks- Auto ei tossa, käib edasi, külmalt käivitub peaaegu normaalselt.
3. Momendil sõidan paaki tühjaks, et keskmise kütusekulu osas midagi ette võtta- Soovin saavutada keskmiseks kuluks 8- eks paistab, mis edusamme teen kütuse koguse pealeandmise kruvi keerates(pool keeret alla, veerand keeret ülesse jne)
Üldiselt soovitan Testremi minna - järjekord on üpris pikk aga Veiko on asjalik tegelane.
1. TopPartsis elektroonika kontrollitud - tulemus oli sarnane sellele, mida ise veakoodidest välja sain lugeda e. üpris mõttetu käik siis. Likvideerisid ka mootoritule põhjuse, mis oli lihtsalt süütenurgas kinni. Pärast seda muidugi auto uimane ja tossas nii mis kole. Samas küsisid ainult 29 euri, nii et...
2. Testremis Veiko tuvastas EGR klapi pideva vaakumi, ühendas selle üldse tagant ära. Lisaks tuunis ära kütuse pealevoolu ja ühtlasi keeras ka tühikäigu pöörded madalamaks- Auto ei tossa, käib edasi, külmalt käivitub peaaegu normaalselt.
3. Momendil sõidan paaki tühjaks, et keskmise kütusekulu osas midagi ette võtta- Soovin saavutada keskmiseks kuluks 8- eks paistab, mis edusamme teen kütuse koguse pealeandmise kruvi keerates(pool keeret alla, veerand keeret ülesse jne)
Üldiselt soovitan Testremi minna - järjekord on üpris pikk aga Veiko on asjalik tegelane.
Re: Jeep XJ 2,5TD 95`85kw mootoriklõbin
Lisan veel niipalju, et kohe pärast Testremis käiku läksin korralisele ülevaatusele ja auto läks täiesti ausalt ja ilma igasuguse probleemita tempel passis uksest välja. Muidugi ülevaatajal oli endal ka XJ.. teadis mida vaadata ja mida mitte vaadata