Erikoff kirjutas:"Nõrgad kohad: Mootor, kütusepump. Kulunud pidurid. Katki minevad piduritorud. Lekkiv radikas. Kerepuksid. Esisild koos kogu komplektiga. Amordid. Kogu puksiring. Põhjaalune ja mis kõihe tähtsam- Raam. "
Vaidlen eelmisele kommentaarile küll nüüd vastu. Kui sa loed kõik need asjad ette ja ütled et on nõrgad siis mis sel autol tugev on? Sillad on sellel masinal väga tugevad, seal ju ei olegi õieti mingeid pukse mida vahetada. Pidurid kuluvad igal autol, ei ütleks et sellel nüüd eriliselt rohkem. Kerepuksid ei ole ka nüüd siuksed mida igaasta pead vahetama. Radika lekke ja katki minevate piduritorude kohta ei tea kommenteerida, pole kokku puutunud. Amorte ei saagi võrrelda X5ga

. Ja 3.0 mootor on igati ökonoomne ja jõuline selle auto kohta. Olen Y61 vääga rahul, parimaid autosid mis mul olnud on. Pigem ei soovita seda 2.8 mootorit. Minu arvamus

Kes rääkis sildade lagunemisest? Kirjutasin et silla sisu laagrid, simmerid käändmikud jne. Kui sa pole neid vahetanud siis ära kommenteeri. Jutt käis konkreetselt autodest, mille hind on ala 3k eurot. Peaksid aru saama et vanus on määrav ja asjad lihtalt lagunevad, kui neid kasutada sihtotsatarbe päraselt.
Kui hästi meenutan siis esisilla pukside, laagrite, määrete, simmerite, amortide komplekt maksis ca 1200.- ja need olid korralikud asjad.
Usu et enamus patrolid, mida müüakse ootavad kerepukside vahetust. Seda juhul kui neid juba vahetatud pole. Juhul kui kerepuksid on terved siis vajavad tegemist pukside kandurid, mis on tõenäoliselt läbi ussitanud.
Üldse roosteuss on kõige suurem vaenlane kogu masinale.
Tore kui sa liikled oma üli 3.0 mootoriga patroliga nii 20km päevas. Mina räägin enda sõitudest, kus vean raskeid haagiseid 1t, 2t, 2,5t ja peale, ning nii iga päev ja ca 150km päevas.
Tugev on auto mootor, nii 2.8 kui 4.2. See 3.0 ongi just pask, sest nende mootoritega ongi probleemid ja just masinatel mis on vanad ja väsinud. Mine ntx Karla autosse ja uuri pumbaremondi kohta, kui palju maksab. Minu auto ls on alles 230k, mootor pidevalt hooldatud ja sellega probleemid puuduvad. Olen 2 aastaga sõitnud ca 70k kilomeetritmja remondi ja hoolduse alla on läinud ca 4500 eurot raha. Alles vahetasin enda elektroonilise pumba manuaalse vastu, summa kokku ca 700.-
Palun enda auto manual lahti, seal on ilusti kirjas kui teed heavy sõitu, siis õlivahetusvälbad on palju sagedamad. Küttekulu on minu kasutuse juures selline et paagiga saan sõita max 700km (95 liitrit). Pedaal on enamus ajast normaalses asendis ja vahel ka põhjas.
Eks kellele ema, kellele tütar. Minu jaoks on selle auto otstarve millekski muuks kui kellegi väljatõmbamine kuskilt liinide alt, korra nädalas. Minul konkreetselt teenib auto raha ning remondi ja hoolduse pärast ei nuta.
Eks ostja ju ise alati otsustab ning hiljem kas siis rõömustab või kurvastab.
Isiklikult Patrol mulle meeldib, ja kui töölooma on vaja siis soovitan osta, aga mitte neid odava otsa masinaid!