1. leht 1-st
Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: R Juul 31, 2015 11:05 am
Postitas lembertom
Paluks natuke abi. Kuna Pathfinder vajab vahetamist millegi suurema ja mahukama järele, siis olen otsustanud valida kahe pealkirjas oleva sõiduki vahel. Patroli kohta enam vähem asi selge, Toyota kohta infot palju pole.
Seega oleks suureks abiks, kui keegi viitsib natuke oma kogemusi jagada - mida ostes jälgida, reaalsed ülalpidamiskulud, valukohad, jne. Osad mudelid ka õhkvedrustusega - kuidas kestab või maksab sellest eemale hoida...
Juba ette tänades
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: R Juul 31, 2015 3:03 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: R Juul 31, 2015 7:02 pm
Postitas smurhv
Mis aastakäik huvitab? Neil mõlemal on faceliftid ja updated toimunud aastate lõikes
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: R Juul 31, 2015 8:16 pm
Postitas Landy
MahviaDeTyrk kirjutas:Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
Märkus vägagi asjakohane, 3.0 nüüd küll mõistlik valik pole. LC 100 probleemiks on sõltumatu ja väga nõrk esisild. Poes piima järel käimiseks OK, kuid off-roadimsit ei kesta- hakkad peagi varuosi otsima.
Misk mItte talasillaga tugev LC 80 või LC10-ga võrreldes vastupidavam LC120 ?
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: R Juul 31, 2015 10:41 pm
Postitas lembertom
Natuke täpsustust siis. Olen jälginud selliseid aastaid nagu:
Patrol 2004 +
LC 2000+
Kuna masinat tarvitaks ka naisterahvas, siis oleks sooviks ka automaatkast. Oleme ausad - u.70% sõitmist oleks ikkagi linn + maantee, päris sohu temaga ei roniks.
Isiklikult imponeerib ka Range Rover 2002-2003, aga rohkem usaldaks jaapani rauda, või kuidas...
Ühesõnaga otsin suurt ja mahukat maasturit, mille eest üle 12tuh. maksta ei tahaks
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: L Aug 01, 2015 7:44 pm
Postitas Landy
Tule Imedepõllult läbi, siin saab filosofeerida nii Toyota, Nissani, kui Land Rover-i teemdel. Helista ette, et Inseneer ka kohal oleks ja saaksid RR3-e proovida.
.
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: L Aug 01, 2015 8:53 pm
Postitas smurhv
Landy kirjutas:Tule Imedepõllult läbi, siin saab filosofeerida nii Toyota, Nissani, kui Land Roverfi teemdel. Helista ette, et Inseneer ka kohal oleks ja saaksid RR3-e proovida.
.
Landy on ikka korralik reklaamiagent, aga ega midagi vale pole sest inseneril on need kõik kolm masinat olnud või ka isegi hetkel on ja ehk parima ükevaate sealt saadki!
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: P Aug 02, 2015 11:25 am
Postitas lembertom
Tänud Landyle. Tulen mingi hetk Imedepõllult läbi ja kindlasti saan oma vastused seal kätte

Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: E Aug 03, 2015 1:08 am
Postitas amevier
Võimeka pereautona kasutamiseks on Landcruiser igati Patrolist sobivam - pehme esisild ning 4.2 turbodiisel teeb sõidu mugavaks ja pidev nelivedu turvalisemaks, eriti naisterahva kasutuses.
Putka on ka Länkkaril ruumikam ja inimsõbralikum.
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: E Aug 03, 2015 6:28 pm
Postitas Janar73
Sõidetud mõlemaga ning pigem eelistaks Land Cruiserit igal juhul.
Land Cruiser avaram. Juht istub kõrgel, samuti tagaistmed kõrgemal kui esiistmed. Armatuur ei tundu nii kõrgel olevat kui Patrolil. Sõidumugavuselt Patrol pigem siuke traktori moodi. Land Cruiseriga Euro tripil käidud. Väga mugav auto reisimiseks ning niisama sõitmiseks. Patroli käetugi/laegas kõvasti kitsam/väiksem kui LC oma.
Patroli plussiks lülitatav sild ning ees sõltuv sild. Muud asjad räägivad kindlasti LC kasuks.
PS: see puhtalt minu arvamus!
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: T Aug 04, 2015 9:29 am
Postitas Leedu
1)LC120
2)LC100
#)Patrol
LC100 on suurem kütuseröövel, probleeme on rohkem ja naisterahvale ebamugavam, kui LC120. Patrol on tore auto, aga kui kui miskit peaks juhtuma, siis ei suuda/viitsi/taha teda keegi remontida ja naisterahvale õigepisut rohmakas...
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: L Aug 22, 2015 1:55 pm
Postitas inseneer
RR3 sobib nii aeda, metsa kui ka põllule.
Minu abikaasa vaid sellega sõidakski. Ka kütusekulu on väike.
Et meil peres tüli poleks on meil neid kaks tükki.
Patrolid osteti ära ja LC 105 on hetkel ümberehituses.
Kui on valida Patroli ja LC 100 vahel, no siis ma valiksin vist 100.
Lihtsalt sellel põhjusel et LC on suure ja dünaamilise mootoriga.
Suurel autol peab ikka vähemalt 6 silindrit olema, ja jõuamegi tagasi selle RR3 (X7) juurde.
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: P Aug 23, 2015 9:49 pm
Postitas Romek
Landy kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
LC 100 probleemiks on sõltumatu ja väga nõrk esisild. Poes piima järel käimiseks OK, kuid off-roadimsit ei kesta- hakkad peagi varuosi otsima.
Misk mItte talasillaga tugev LC 80 või LC10-ga võrreldes vastupidavam LC120 ?
LC 100 käis Magadanis ära ilma remonti vajamata. 33" rehviga.
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Postitatud: P Aug 23, 2015 10:05 pm
Postitas smurhv
Leedu kirjutas:1)LC120
2)LC100
#)Patrol
LC100 on suurem kütuseröövel, probleeme on rohkem ja naisterahvale ebamugavam, kui LC120. Patrol on tore auto, aga kui kui miskit peaks juhtuma, siis ei suuda/viitsi/taha teda keegi remontida ja naisterahvale õigepisut rohmakas...
LC120 ei ole oluliselt suurem kui Pathfinder, kuigi õhkpatjadega varustatud LC120 on ikka sigamugav.
Patrol peabki olema nagu traktor kuna ta on ju robustne. Ja mis tal ikka niiväga laguneb? Kõik vanad peldikud lagunevad, olgu siis 80, 100,,120 või y61.
Ise LC100-t omanud pole aga meeldib väga. Hind on tobedalt krõbe ainult ja seepärast ei ostaks. Mootori suuruse ja võimekuse osas on ta kindlasti trump, kuid need enamus mis müügiks on, on ls juba 300k - 400k ja peale. Kindlasti kannatab see auto rahulikult sinna 1milj + mootori ls aga ikkagi.
Ise ostaks eranditult Y61 2006-2007 aasta väljalaskega ning ei viriseks mugavuse üle. Maastikul pole nagunii ühegi maastikusuutliku masinaga mugav sõita.