Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Moderaator: Moderators
Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Paluks natuke abi. Kuna Pathfinder vajab vahetamist millegi suurema ja mahukama järele, siis olen otsustanud valida kahe pealkirjas oleva sõiduki vahel. Patroli kohta enam vähem asi selge, Toyota kohta infot palju pole.
Seega oleks suureks abiks, kui keegi viitsib natuke oma kogemusi jagada - mida ostes jälgida, reaalsed ülalpidamiskulud, valukohad, jne. Osad mudelid ka õhkvedrustusega - kuidas kestab või maksab sellest eemale hoida...
Juba ette tänades
Seega oleks suureks abiks, kui keegi viitsib natuke oma kogemusi jagada - mida ostes jälgida, reaalsed ülalpidamiskulud, valukohad, jne. Osad mudelid ka õhkvedrustusega - kuidas kestab või maksab sellest eemale hoida...
Juba ette tänades
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Mis aastakäik huvitab? Neil mõlemal on faceliftid ja updated toimunud aastate lõikes
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Märkus vägagi asjakohane, 3.0 nüüd küll mõistlik valik pole. LC 100 probleemiks on sõltumatu ja väga nõrk esisild. Poes piima järel käimiseks OK, kuid off-roadimsit ei kesta- hakkad peagi varuosi otsima.MahviaDeTyrk kirjutas:Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
Misk mItte talasillaga tugev LC 80 või LC10-ga võrreldes vastupidavam LC120 ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Natuke täpsustust siis. Olen jälginud selliseid aastaid nagu:
Patrol 2004 +
LC 2000+
Kuna masinat tarvitaks ka naisterahvas, siis oleks sooviks ka automaatkast. Oleme ausad - u.70% sõitmist oleks ikkagi linn + maantee, päris sohu temaga ei roniks.
Isiklikult imponeerib ka Range Rover 2002-2003, aga rohkem usaldaks jaapani rauda, või kuidas...
Ühesõnaga otsin suurt ja mahukat maasturit, mille eest üle 12tuh. maksta ei tahaks
Patrol 2004 +
LC 2000+
Kuna masinat tarvitaks ka naisterahvas, siis oleks sooviks ka automaatkast. Oleme ausad - u.70% sõitmist oleks ikkagi linn + maantee, päris sohu temaga ei roniks.
Isiklikult imponeerib ka Range Rover 2002-2003, aga rohkem usaldaks jaapani rauda, või kuidas...
Ühesõnaga otsin suurt ja mahukat maasturit, mille eest üle 12tuh. maksta ei tahaks
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Tule Imedepõllult läbi, siin saab filosofeerida nii Toyota, Nissani, kui Land Rover-i teemdel. Helista ette, et Inseneer ka kohal oleks ja saaksid RR3-e proovida.
.
.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Landy on ikka korralik reklaamiagent, aga ega midagi vale pole sest inseneril on need kõik kolm masinat olnud või ka isegi hetkel on ja ehk parima ükevaate sealt saadki!Landy kirjutas:Tule Imedepõllult läbi, siin saab filosofeerida nii Toyota, Nissani, kui Land Roverfi teemdel. Helista ette, et Inseneer ka kohal oleks ja saaksid RR3-e proovida.
.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Tänud Landyle. Tulen mingi hetk Imedepõllult läbi ja kindlasti saan oma vastused seal kätte 

- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Võimeka pereautona kasutamiseks on Landcruiser igati Patrolist sobivam - pehme esisild ning 4.2 turbodiisel teeb sõidu mugavaks ja pidev nelivedu turvalisemaks, eriti naisterahva kasutuses.
Putka on ka Länkkaril ruumikam ja inimsõbralikum.
Putka on ka Länkkaril ruumikam ja inimsõbralikum.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Sept 17, 2013 8:59 pm
- Asukoht: Tallinn/Kohila
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
Sõidetud mõlemaga ning pigem eelistaks Land Cruiserit igal juhul.
Land Cruiser avaram. Juht istub kõrgel, samuti tagaistmed kõrgemal kui esiistmed. Armatuur ei tundu nii kõrgel olevat kui Patrolil. Sõidumugavuselt Patrol pigem siuke traktori moodi. Land Cruiseriga Euro tripil käidud. Väga mugav auto reisimiseks ning niisama sõitmiseks. Patroli käetugi/laegas kõvasti kitsam/väiksem kui LC oma.
Patroli plussiks lülitatav sild ning ees sõltuv sild. Muud asjad räägivad kindlasti LC kasuks.
PS: see puhtalt minu arvamus!
Land Cruiser avaram. Juht istub kõrgel, samuti tagaistmed kõrgemal kui esiistmed. Armatuur ei tundu nii kõrgel olevat kui Patrolil. Sõidumugavuselt Patrol pigem siuke traktori moodi. Land Cruiseriga Euro tripil käidud. Väga mugav auto reisimiseks ning niisama sõitmiseks. Patroli käetugi/laegas kõvasti kitsam/väiksem kui LC oma.
Patroli plussiks lülitatav sild ning ees sõltuv sild. Muud asjad räägivad kindlasti LC kasuks.
PS: see puhtalt minu arvamus!
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
1)LC120
2)LC100
#)Patrol
LC100 on suurem kütuseröövel, probleeme on rohkem ja naisterahvale ebamugavam, kui LC120. Patrol on tore auto, aga kui kui miskit peaks juhtuma, siis ei suuda/viitsi/taha teda keegi remontida ja naisterahvale õigepisut rohmakas...
2)LC100
#)Patrol
LC100 on suurem kütuseröövel, probleeme on rohkem ja naisterahvale ebamugavam, kui LC120. Patrol on tore auto, aga kui kui miskit peaks juhtuma, siis ei suuda/viitsi/taha teda keegi remontida ja naisterahvale õigepisut rohmakas...
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
RR3 sobib nii aeda, metsa kui ka põllule.
Minu abikaasa vaid sellega sõidakski. Ka kütusekulu on väike.
Et meil peres tüli poleks on meil neid kaks tükki.
Patrolid osteti ära ja LC 105 on hetkel ümberehituses.
Kui on valida Patroli ja LC 100 vahel, no siis ma valiksin vist 100.
Lihtsalt sellel põhjusel et LC on suure ja dünaamilise mootoriga.
Suurel autol peab ikka vähemalt 6 silindrit olema, ja jõuamegi tagasi selle RR3 (X7) juurde.
Minu abikaasa vaid sellega sõidakski. Ka kütusekulu on väike.
Et meil peres tüli poleks on meil neid kaks tükki.
Patrolid osteti ära ja LC 105 on hetkel ümberehituses.
Kui on valida Patroli ja LC 100 vahel, no siis ma valiksin vist 100.
Lihtsalt sellel põhjusel et LC on suure ja dünaamilise mootoriga.
Suurel autol peab ikka vähemalt 6 silindrit olema, ja jõuamegi tagasi selle RR3 (X7) juurde.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
LC 100 käis Magadanis ära ilma remonti vajamata. 33" rehviga.Landy kirjutas:LC 100 probleemiks on sõltumatu ja väga nõrk esisild. Poes piima järel käimiseks OK, kuid off-roadimsit ei kesta- hakkad peagi varuosi otsima.MahviaDeTyrk kirjutas:Patrol Y61 TD42T ikka - mitte 3.0 = parem küsimus
Misk mItte talasillaga tugev LC 80 või LC10-ga võrreldes vastupidavam LC120 ?
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Tel.5102431
Re: Aegumatu küsimus - Land Cruiser 100 4,2 vs. Patrol Y61 3.0
LC120 ei ole oluliselt suurem kui Pathfinder, kuigi õhkpatjadega varustatud LC120 on ikka sigamugav.Leedu kirjutas:1)LC120
2)LC100
#)Patrol
LC100 on suurem kütuseröövel, probleeme on rohkem ja naisterahvale ebamugavam, kui LC120. Patrol on tore auto, aga kui kui miskit peaks juhtuma, siis ei suuda/viitsi/taha teda keegi remontida ja naisterahvale õigepisut rohmakas...
Patrol peabki olema nagu traktor kuna ta on ju robustne. Ja mis tal ikka niiväga laguneb? Kõik vanad peldikud lagunevad, olgu siis 80, 100,,120 või y61.
Ise LC100-t omanud pole aga meeldib väga. Hind on tobedalt krõbe ainult ja seepärast ei ostaks. Mootori suuruse ja võimekuse osas on ta kindlasti trump, kuid need enamus mis müügiks on, on ls juba 300k - 400k ja peale. Kindlasti kannatab see auto rahulikult sinna 1milj + mootori ls aga ikkagi.
Ise ostaks eranditult Y61 2006-2007 aasta väljalaskega ning ei viriseks mugavuse üle. Maastikul pole nagunii ühegi maastikusuutliku masinaga mugav sõita.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen