Käivitu...
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Käivitu...
Uazi käivitumisega tekkinud probleemid, nimelt enne-vanasti väga hästi poolest pöördest  käivitunud mootor käivitub alles siis kui lasen süütevõtme peale 3-4 sek. tulutut käijamist lahti. 
Alguses vaatasin süüdistava pilguga jagaja poole mille pukside loksu tolerantsid ei kannatanud enam kriitikat.
Ostsin uue jagaja, seadsin targa raamatu järgi paika ja tundus, et toimib ja toimetab hästi.
Varsti sama jama ja veel hullem enam ei taht üldse käima minna.
Nüüd oli järjekord karbussi-nussi käes. Kahtlustasin liig kõrget kütuse taset ujukikambris kuna käijates oli tugev bensiini hais üleval.
Ujuki taset korrigeerides avastasin hoopis, et ujuki nõelklapi imepisike silikoonist rõngastihend on kutu. Sain kohaliku diileri käest uue nõelklapi variandi koos pesaga millel ei käigi tihendit ?? Pealevaatamisel tundus et erinevus oligi ainult nõelklapi pesa augu suuruses.
Puhumiskatse kinnitas et uus nõelklapp pidas küll. Karbussi-nuss kokku tagasi ja uuesti Ü.S.S. ja kontroll-lambiga süüde paika jne. ja külmalt käivitus kenasti kuid mitmekordsel proovimisel sama seis, läheb käima kui lasen süütevõtme lahti ja starter tagant ära..
Variandid ...???
			
			
									
									
						Alguses vaatasin süüdistava pilguga jagaja poole mille pukside loksu tolerantsid ei kannatanud enam kriitikat.
Ostsin uue jagaja, seadsin targa raamatu järgi paika ja tundus, et toimib ja toimetab hästi.
Varsti sama jama ja veel hullem enam ei taht üldse käima minna.
Nüüd oli järjekord karbussi-nussi käes. Kahtlustasin liig kõrget kütuse taset ujukikambris kuna käijates oli tugev bensiini hais üleval.
Ujuki taset korrigeerides avastasin hoopis, et ujuki nõelklapi imepisike silikoonist rõngastihend on kutu. Sain kohaliku diileri käest uue nõelklapi variandi koos pesaga millel ei käigi tihendit ?? Pealevaatamisel tundus et erinevus oligi ainult nõelklapi pesa augu suuruses.
Puhumiskatse kinnitas et uus nõelklapp pidas küll. Karbussi-nuss kokku tagasi ja uuesti Ü.S.S. ja kontroll-lambiga süüde paika jne. ja külmalt käivitus kenasti kuid mitmekordsel proovimisel sama seis, läheb käima kui lasen süütevõtme lahti ja starter tagant ära..
Variandid ...???
Re: Käivitu...
Süütelukk ? Proovi juhtmetest, ilma võtmeta.
			
			
									
									Y61 GU4 matkakas  &  TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
						Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Re: Käivitu...
Variaatori lühistamine ei tööta.
Mitu juhet starteri tõmbereleesse läheb?
			
			
									
									
						Mitu juhet starteri tõmbereleesse läheb?
Re: Käivitu...
Süütelukk ka uus, see andis kevadel saba, teda ei kahtlustaks.Alllu kirjutas:Süütelukk ? Proovi juhtmetest, ilma võtmeta.
Re: Käivitu...
Ja see omakorda tähendab ...kuunor kirjutas:Variaatori lühistamine ei tööta.
- tuningman
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2715
 - Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
 - Asukoht: Saaremaa
 
Re: Käivitu...
starteri peale läheb 2 juhet. 1 on starteri ergutus ja 2 läheb süütepooli variaatori,monorobot kirjutas:Ja see omakorda tähendab ...kuunor kirjutas:Variaatori lühistamine ei tööta.
et käivitades säde tugevam oleks. või midagi sellist...
igatahes hetkel tundub, et starter võtab sädeme tekitamiseks vajaliku voolu ära...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
						Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Käivitu...
Eeltakisti on selle nimetus. Mootori töötamise ajal saab süütepool voolu läbi takisti, aga käivitamise ajal kui pinge madalam, lülitatakse läbi starteri tõmberelee vool otse poolini(takistist mööda).
Antud juhul see ei toimi ning sädeme tekitamiseks ei jätku voolu.
			
			
									
									
						Antud juhul see ei toimi ning sädeme tekitamiseks ei jätku voolu.
Re: Käivitu...
83. aasta "B-kategooria autod" mis on minu jaoks uazi hingeelu piibel sellist uudissõna nagu variaator ei tunnista, eeltakisti on aga täitsa olemas. 
  
Kas selle eeltakisti aka variaatori läbipõlemisex võib ka mingi põhjus olla ?
Geneka liig suur pinge ?, pingeregulaator ei täida oma kohust ?
Kevadel olid paljud pirnid-lambid läbi, armatuuri taustavalguse regulli relee ja ka suunatule relee oli läbi
			
			
									
									
						Kas selle eeltakisti aka variaatori läbipõlemisex võib ka mingi põhjus olla ?
Geneka liig suur pinge ?, pingeregulaator ei täida oma kohust ?
Kevadel olid paljud pirnid-lambid läbi, armatuuri taustavalguse regulli relee ja ka suunatule relee oli läbi
- 
				honkomees
 - True Off Roader!
 - Postitusi: 1292
 - Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
 - Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
 
Re: Käivitu...
võib ju ka põhjus olla aga vanast ajast mäletan, et tavaliselt tuli järjest mitu süütepooli ära proovida mõne päeva jooksul enne kui variaator pidama jäi, lihtsalt üsna ebakindlad asjad olid.monorobot kirjutas:83. aasta "B-kategooria autod" mis on minu jaoks uazi hingeelu piibel sellist uudissõna nagu variaator ei tunnista, eeltakisti on aga täitsa olemas.![]()
Kas selle eeltakisti aka variaatori läbipõlemisex võib ka mingi põhjus olla ?
...
8e. a. raamatu kohta ei oska öelda (minu "autokool" jääb varasemasse aega) aga kõik ju nimetasid variaatoriks
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
						- LR90
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 1563
 - Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
 - Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
 
Re: Käivitu...
Kontrolli lambiga, kas starteri andmise momendil tuleb vool süütepoolile, peale variaatorit,
mäletamist mööda anti käivitamisel vool süütepoolile starterilt (selleks see lisajuhe).
Kui voolu ei ole, ei saa ka käivituda, süütelukust käivitumise ajal süütepoolile voolu ei lähe.
Viga võib olla starteri kontaktis.
			
			
									
									mäletamist mööda anti käivitamisel vool süütepoolile starterilt (selleks see lisajuhe).
Kui voolu ei ole, ei saa ka käivituda, süütelukust käivitumise ajal süütepoolile voolu ei lähe.
Viga võib olla starteri kontaktis.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
						- 
				v6sa
 - I live off from the mud
 - Postitusi: 2483
 - Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
 - Asukoht: Harjumaa lõunapiir
 
Re: Käivitu...
Läheb ikka, variaator/eeltakisti lihtsalt sillatakse starteri tõmberelee lisakontakti abiga. "Süütevool" on olemas nii "süüde sees" kui "starter" asendites.LR90 kirjutas: ...
süütelukust käivitumise ajal süütepoolile voolu ei lähe.
...
Kas starteri andmise ajal sädet üldse ei ole või on see lihtsalt nõrk?
Kontrolli uus süütelüliti üle - see võib lihtviisiliselt peetis olla.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
						Re: Käivitu...
Uuematel asjadel käis variaatori lühistamine läbi lisarelee, mis lülitas ka starteri tõmbereleed. See lisarelee oli siis 5 klemmiga ja starteri tõmbereleesse läks ainult 1 juhe.
			
			
									
									
						Re: Käivitu...
Läbi pole see ilmselt põlenud, lihtsalt starterit andes ei lülita otse voolu sinna. Eeltakistist tuleb 3 juhet, C on see kuhu peaks tulema vool peale starterit andes. Võib olla otse starteri küljest, või nagu öeldi - läbi relee ( kontaktsüütega peaks olema starteri küljest).monorobot kirjutas: Kas selle eeltakisti aka variaatori läbipõlemisex võib ka mingi põhjus olla ?
Variaator tuleb vist otse vene keelest tõlkides, jooniste peal olen näinud вариатор.