Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Tekkis kerges õlleuimas kahtlane mõte ja ei osanud teemat mujale teha kui siia. kui moded peavad vajalikuks siis mingu IC-sse...
Aga küsimus siis selline, et kas kellelgi on kokkupuudet olnud reaalselt sellise asjaga ja kui on, siis kas asi ka päriselt nii hea on kui interneedus räägib:) ja kui keeruline oleks teostada antud tegevust eeldusel et on olemas ligipääs vedelale lämmastikule...
kõik mõtted ja kogemused on oodatud:)
saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Pigem on oluline see jahutamise ja pärast jälle üles soojendamise protsess, kõik muu ei ole eriline täppisteadus. Jahutatakse ja soojendatakse aeglaselt, mitte ei visata lämmastiku sisse. Mõttekus oleneb ilmselt sellest, mille puhul seda kasutada. Vahest võib olla lihtsam võtta teine material või teha detail lihtsalt suurema tugevusvaruga. USA-s mootoriehitajad ikka kasutavad. Iseenesest on protsess lihtne ja odav. Teine pinnatöötlus protsess, mida ka näiteks kepsude puhul pruugitakse, on shot peening ja laser peening, mis samuti vähendab pingeid, eemaldab teravad nurgad ja muudab detaili pealmise kihi tugevamaks, mis peaks aitama väsimuspragude tekkimise vastu. Kogu selle tegevuse mõttekus on suhteline ja tulemused ei ole eriti täppisteadus, seega ilmselt ei asenda näiteks töödeldud tehase odav ja raske laiatarbe valatud keps enamikel juhtudel korralikku sepiskepsu, aga samas on kasvõi selle sama kepsu purunemise tagajärg olenevalt mootorist piisavalt kulukas, et kindluse mõttes ostad sepiskepsu.