1. leht 1-st

Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: N Juun 18, 2015 11:31 pm
Postitas karl11
Tere.
4.0 91a Cherokeel oleks nagu süütega midagi, käivitub kehvasti ning sõites kiirendades paugub ja jukerdab, kiirendus väga kehva, samas üle mingi 4rpm liigub korra vahest. Jagajakaane ja rootori vahetasin ära, vanal kaanel oli söepulk kinni ja täiesti kulunud, aga imelikul kombel ei muutunud midagi peale nende vahetust.

http://www.cherokeeforum.com/attachment ... fig28l.jpg

Kui selle pildi järgi vaadata kaant, siis esimene silinder on minul jagajal natuke enne nelja, nagu oleks keeratud seda.
Jagajal on sees see nn halli andur vist, ehk seda ning juhtmeid vaadata järgmisena, või mida soovitate ? Ehk mingi sagedasti esinev viga neil....

Tänud ette.


edit: kütusepumpa peaks ka uurima vist

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: R Juun 19, 2015 8:30 am
Postitas jeeps
Vaheta küünlad ära ! On olnud selline juhus kus ei läinud enam ültse käima!

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: R Juun 19, 2015 9:42 am
Postitas donalds
süütepool võib kah vigane olla...

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: R Juun 19, 2015 9:22 pm
Postitas TRANSIIT
terv.vaata ka küünla juhtmed üle.võivad üle taguda.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: L Juun 20, 2015 2:09 pm
Postitas karl11
Ehk tõesti nii lihtne probleem.
Kütusepump käis väljas paagist ja surve tundub all vaadates hea, aga lati pealt silmaga kontrollides ei ole seal 3.5 bar rõhku kindlasti, pole manomeetrit ka kahjuks käepärast. Töötava mootoriga vajutades pritsib poritiivani kergelt, või on see okei ?

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: L Juun 20, 2015 2:19 pm
Postitas seroi
karl11 kirjutas:Ehk tõesti nii lihtne probleem.
Kütusepump käis väljas paagist ja surve tundub all vaadates hea, aga lati pealt silmaga kontrollides ei ole seal 3.5 bar rõhku kindlasti, pole manomeetrit ka kahjuks käepärast. Töötava mootoriga vajutades pritsib poritiivani kergelt, või on see okei ?

Eee... kuidas silmaga rõhku mõõta saab?

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: L Juun 20, 2015 3:52 pm
Postitas karl11
No ei saagi, silma järgi tundub lihtsalt nii. Aga 3.5 bar peaks ikka pritsima paari meetri peale mu arust.
Proovin manomeetri otsida ning siis targem.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: P Juun 21, 2015 10:03 pm
Postitas ORUMETS
Oma grandil oli sama mootoriga sama teema kuni lõpuks jäi keset risti seisma ja enam ei käivitunud . probleemiks oli süütepool, käepärastest vahenditest sai lihtsalt proovitud zigulii pooliga ja toimetas ilusti. Nii see sinna peale jäigi ja on juba 4 aastat seal peal olnud.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: P Juun 21, 2015 10:21 pm
Postitas karl11
Mu omal läheb ka asi järjest hullemaks, ei taha üldse käimagi minna enam, ja kui läheb, siis töötab palju kehvemini.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: E Juul 06, 2015 5:59 pm
Postitas AndreTGO
Minu Cherol olid sarnased sümptomid, alustasin jagajast, küünaldest, juhtmetest ja jõudsin süütepooligi vahetada. Lõpuks tuli välja et mingi relee(?) sarnane asi oli läbi. See on selline valge jublakas mootoriruumis juhpool üleval ääres, juhe läheb ühelt poolt sisse ja teiselt poolt välja. Sinna panin tavalise 15A kaitsme vahele ja nii lõppesidki minu anomaaliad. Nüüd ca. aasta möödas juba.
Ühenda need kokku ja kui parem hakkab, siis see vidin läbi.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: T Juul 07, 2015 8:03 am
Postitas carsec
Selle asja nimi on masstakisti. Sisuliselt paar meetrit CrNi traati spiraali keritud. Takistust kahjuks peast ei mäleta,kuid loogika järgi peaks jääma 0,5-1 Ohm kanti.

Re: Cherokee 4.0 mootoriprobleem

Postitatud: N Juul 09, 2015 11:45 am
Postitas zyon
MIna omal vanal Cherol olid ka samad sümptomid ja kõik viitasid sellele takistile aga tegelt olid kütusepumba juhtmed ära mädanenud, taga kere ja paagivahelisel lõigul. Teinekord hakkasid samad sümptomid siis vaatasin üle juhtmed aku juures olevas ühenduses ja samuti oli läbi mädanenud küttusepumba juhe, kui hästi mäletan siis oranz mustatriibuga. Vaata kõigepealt need sõlmed üle .