K: Diisli pihustite avanemis rõhk

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Rene
Fitting 38"
Postitusi: 223
Liitunud: N Jaan 18, 2007 5:16 pm
Asukoht: Keila, Tallinn

K: Diisli pihustite avanemis rõhk

Postitus Postitas Rene »

Küsimus diisli tundjatele.
Tegemist Mb OM602 mootoriga. Sai 2.9 td mehaanilise pumbaga varustatud, tegemist ridapumbaga.
Pump pärit 2.5D pealt.
2.9 td-l pulk pihustid, otse pritse, millel avanemis rõhk 190bar.
2.5 d-l lühike pihusti, eelpõlemis kambriga, avanemis rõhk 115bar.
Kas peaks KSP eluea ja efektiivsema töö huvides reguleerima 2.9 pihustid madalama surve peal töötama?
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Kasutaja avatar
mihkel1671
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 162
Liitunud: K Jaan 30, 2013 6:16 pm

Re: K: Diisli pihustite avanemis rõhk

Postitus Postitas mihkel1671 »

Proovinud pole kas käivitab? Tean ühte audit millel tehasest oli Tdi. Pihusti rõhud on tdi-l 190bar aga autole on paigaldatud vanamalli td pump. vana malli pihustid olid vist 170 bariga. Sõidab ja pidi edasi ka minema, kuigi ise pole proovinud. Kardan, et pihustisurvete alla viimisega kaob pihustuse effektivsus.
Stay out of the road, if you want to grow old.

Tel Nr 553445(KAKS)
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”