Y60 paugub tagaosas

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
sullipentli
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 26, 2015 3:18 pm

Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas sullipentli »

Tere!
Oman Nissan Patrol Y60 2,8TDi 92a long.
Tagumised vedrud(mis on ilmselt sellele isendile ise juurde pandud?) on jube lodevad justkui. Pöörates pauguvad ja kui minna kruusateele, siis on ikka hirmus kolin, mis autos pihta hakkab, kuigi olen ise korra ka autoall käinud ja kontrollinud kas ikka kõik asjad kinni on :) Esisilla olen korda saanud - ei värise enam 70 km/h, aga müstikat tekitab tagaosa.
Kas aitaks, kui vahetaks ned vedrud ära, või võiks muust kohast alustada?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas isakene »

Vedrud nüüd küll iseenesest paukuda ei saa. :lol:

Vaata lääbade, tjaagade ja amortide puksid üle, tõenäoliselt on mõni kummipuks õhtal ja raud käib vastu rauda.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
sullipentli
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 26, 2015 3:18 pm

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas sullipentli »

isakene kirjutas:Vedrud nüüd küll iseenesest paukuda ei saa. :lol:

Vaata lääbade, tjaagade ja amortide puksid üle, tõenäoliselt on mõni kummipuks õhtal ja raud käib vastu rauda.
Käisin spetsiaalselt õues, et veenduda kas sellel autol on ikka amordid :D ja ongi ! Homme tõstan ta korra ülesse ja lasen üle vaadata ned puksid.
Kuigi miks on nii: lehtvedrud, keerdvedrud ja veel amordid, aga ikkagi on vedrustus väga puine?

Vabandan, aga misasi see tjaaga on?
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas sambla-aadu »

See on 260 seeria patrol, mitte y60 patrol.
51963080
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas tuningman »

Mul isuzu paukus tagant magusasti. Isegi kruusa teepeal 20km/h sõites
Arvasin kah et vedrud, aga tegelt olid kere padjad pehmed ja vedelad,
seega kere tagaosa hüppas ja paukus raami peal, äkki sama jant...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
sullipentli
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 26, 2015 3:18 pm

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas sullipentli »

sambla-aadu kirjutas:See on 260 seeria patrol, mitte y60 patrol.
Sul on õigus! Kas Y60 ei ole sellist vedrustus kaadervärki siis ?
Kasutaja avatar
uno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: K Aug 13, 2008 11:38 am
Asukoht: Tallinn

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas uno »

sullipentli kirjutas:
sambla-aadu kirjutas:See on 260 seeria patrol, mitte y60 patrol.
Sul on õigus! Kas Y60 ei ole sellist vedrustus kaadervärki siis ?
260 on lehtvedrudega, y60 on spiraalvedrudega. kandilised on mõlemad :)

ega ainuke asi, mis seal tõesti paukuda saab on kere raami peal.
Tavaliselt silla puksid nii läbi ei kulu. Ennem lendad teepealt välja. :)
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2223
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas puhvel »

sullipentli kirjutas:
isakene kirjutas:Vedrud nüüd küll iseenesest paukuda ei saa. :lol:

Vaata lääbade, tjaagade ja amortide puksid üle, tõenäoliselt on mõni kummipuks õhtal ja raud käib vastu rauda.
Käisin spetsiaalselt õues, et veenduda kas sellel autol on ikka amordid :D ja ongi ! Homme tõstan ta korra ülesse ja lasen üle vaadata ned puksid.
Kuigi miks on nii: lehtvedrud, keerdvedrud ja veel amordid, aga ikkagi on vedrustus väga puine?

Vabandan, aga misasi see tjaaga on?
Ei tunne küll seda massinat aga kui on lehtvedrud JA keerdvedrud ei saagi väga pehme olla. Mida rohkem vedrusid toppida, seda puisemaks läheb ju tühjalt.
Ilge koorem taha peale ajada, siis läheb pehmeks.
XC 70
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Y60 paugub tagaosas

Postitus Postitas isakene »

sullipentli kirjutas: Käisin spetsiaalselt õues, et veenduda kas sellel autol on ikka amordid :D ja ongi ! Homme tõstan ta korra ülesse ja lasen üle vaadata ned puksid.
Kuigi miks on nii: lehtvedrud, keerdvedrud ja veel amordid, aga ikkagi on vedrustus väga puine?

Vabandan, aga misasi see tjaaga on?
Kui on lehtvedrud ja spiraalid, siis tähendab, et autole on tehtud spiraalitõste, ehk teisisõnu, väsinud põhivedrustusele/lehtvedrudele lisaks on paigaldatud spiraalvedrud. Tühja auto korral üsna jäik kombinatsioon. Eriti, kui tõste on teinud tegelane, kes asjast eriti ei jaga ning suvalised jäigad vedru auto alla on pistnud. Paukuda võivad lisaks kerepatjadele ka amordipuksid ja lehtvedru tagumised kiige puksid. Lehtvedru eespoolsed puksid saavad otsa väga harva, aga igaks juhuks võid need ka üle kaeda.

Kui kerepadjad väsinud on ja kolisevad, kontrolli erilise hoolega kere esiosa kinnitused ja sisemised plekid üle. Pikemalt raamil lahti olnud kere kipub kere mootoriruumi plekke ja esimeste raamikinnituste ümbrust praguliseks väntsutama. Seda põhjusel, et enamasti väsivad esimesena ära juhi jalgade alused kinnitused ja edasi hakkab keret otsmiste kinnituste peal keskelt "läbi painutama".

Tjaaga on väga üldistatult silla diagonaalvarras. Lehtvedrudega patrolil seda ei ole. :D
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Nissan / Renault”