sullipentli kirjutas:
Käisin spetsiaalselt õues, et veenduda kas sellel autol on ikka amordid

ja ongi ! Homme tõstan ta korra ülesse ja lasen üle vaadata ned puksid.
Kuigi miks on nii: lehtvedrud, keerdvedrud ja veel amordid, aga ikkagi on vedrustus väga puine?
Vabandan, aga misasi see tjaaga on?
Kui on lehtvedrud ja spiraalid, siis tähendab, et autole on tehtud spiraalitõste, ehk teisisõnu, väsinud põhivedrustusele/lehtvedrudele lisaks on paigaldatud spiraalvedrud. Tühja auto korral üsna jäik kombinatsioon. Eriti, kui tõste on teinud tegelane, kes asjast eriti ei jaga ning suvalised jäigad vedru auto alla on pistnud. Paukuda võivad lisaks kerepatjadele ka amordipuksid ja lehtvedru tagumised kiige puksid. Lehtvedru eespoolsed puksid saavad otsa väga harva, aga igaks juhuks võid need ka üle kaeda.
Kui kerepadjad väsinud on ja kolisevad, kontrolli erilise hoolega kere esiosa kinnitused ja sisemised plekid üle. Pikemalt raamil lahti olnud kere kipub kere mootoriruumi plekke ja esimeste raamikinnituste ümbrust praguliseks väntsutama. Seda põhjusel, et enamasti väsivad esimesena ära juhi jalgade alused kinnitused ja edasi hakkab keret otsmiste kinnituste peal keskelt "läbi painutama".
Tjaaga on väga üldistatult silla diagonaalvarras. Lehtvedrudega patrolil seda ei ole.
