1. leht 1-st
UAZ 469 - roheline projekt
Postitatud: L Mär 28, 2015 4:04 pm
Postitas Praks1
villy kirjutas:Vägagi pooleliolev projekt.
UAZ 469B
Va: 1974
Mootor: diisel (Ford Transit 2,5 59kw)
Rehvid TSL Bogger 33x14,0x15
Uazi militaarsillad lukkudega
arvel sportautona (passis ümberehitus kirjas)
Kaasa: zil-i vints, gaz66 vahekast, paar Ford Transiti käigukasti.
Olemas ka uksed ja mingid muud plekid veel.
Kõik vaja ümber ehitada.. kaasaarvatud sillakinnitused.
Asukoht Valgamaa
Pildid:
http://forum.4x4.ee/download/file.php?id=4100
http://forum.4x4.ee/download/file.php?id=4099
Sildade kinnitamine on küll kõrgem pilotaaž
Kui muidu ei oska, võiks vähemalt mõne autopealt maha copida. Hetkel suht maha visatud aeg ja raha.
Re: M: UAZ 469
Postitatud: L Mär 28, 2015 9:40 pm
Postitas zeis
huvitav mis valemiga siia vahekast veel mahub(mõtlen tagasilla kardaaninurka)
Re: M: UAZ 469
Postitatud: L Mär 28, 2015 9:49 pm
Postitas Movistar
Sinna ei sobigi vahekast.Tagaveoliseks tuleb teha.
Lühidalt kokkuvõttes on keegi kõvasti vaeva näinud aga kahjuks ei ole teadnud mida ja kuidas teha tuleb.
Lõpptulemus kvalifitseerub värvitud vanarauaks.
Re: M: UAZ 469
Postitatud: L Mär 28, 2015 11:34 pm
Postitas monorobot
Loodame, et järgmiseks toonoriks ei võeta esimese pildi nurgas piiluvat unimogi

Re: M: UAZ 469
Postitatud: P Mär 29, 2015 11:50 am
Postitas villy
Väga austatud targad.
Esimeses postituses ma küll ei küsinud arvamust, et kui halvasti kõik on. Rubriik on ju ikka ost/müük, aga kuna te isa alustasite selle kommenteerimist kui halvasti kõik tehtud on siis milline oleks teie arvates parim lahendus. Kas pilt A, B või C.
Lõikan kõik maha ja alustan uuesti. Täpsustuseks mootori kinnitused ei ole veel paigas nii et küll see vahekast ka ära mahub. Selleni jõuame hiljem.
Moderaatorile: kuna peale neid kommentaare vaevalt õnnestub isegi juppidena seda müüa ja üleüldse pole enam müük ka primaarne (sain aru et kõik on valmis oma hea nõu ja positiivse suhtumisega mind aitama) siis võiks selle teema tõsta ära autoehituse alla.
Seal proovin jooksvalt kõiki kursis hoida, pilte teha. Siis saan õigeaegselt teada mida teen valesti.
Teie abiga saab tulemus kindlasti kunagi väga hea vaatamata minu vähestele mehaanilistele ja füüsikalistele teadmistele.
Lugupidamisega
Re: M: UAZ 469
Postitatud: P Mär 29, 2015 1:20 pm
Postitas Praks1
Miks sa vaevad oma pead 4 lingi ja muu sarnase lahendusega. Esiteks palju raskem ehitada ja palju ruumi nõudvam. Kuna vints, kastid jne tuleb kah kuhugi mahutada.
Võta mõne auto valmis lääbad, või tee nende järgi (kindlasti on puksid seal otsas üliolulused).
Teiseks viska vedrud raami alt minema (vajadusel lõika raam ringi)
Kolmandaks diagonaal võimalikult pikk ja mõistliku nurgaga.
Vaata mõnda tehase pilli, ega need asjad seal asjata pole nii.
NB esimene diagonaal peab jooksma sama pidi, kui roolivarras.
Ehitust alustad etteantud sõidu kõrgusega, vedrude kinnitused on viimased asjad üldse.