1. leht 3-st
Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Veebr 20, 2015 8:22 pm
Postitas Mr.Spurway
mazda 2,2 liitrine diiselmootor. hammasrataste märgid olid mööda, kuid mootor käis ringi peale ilusti keerates, panin märgid paika, enam ringi peale ajada ei saa, jooksevad vist klapid ja kolvid kokku. Rihm ka lõtv, pingutusrullik ei pinguta piisavalt rihma. Olgu, kuidagi ma leiaksin uuesti selle positsiooni kus nukkvõll ja väntvõll käivad õigesti, kuid mille järgi kõrgsurvepumba oma paika saaksin ? panen väntvõlli värgi järgi või nukkvõlli ? Ja üleüldse kuidas saab selline situatsioon olla võimalik ?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Veebr 20, 2015 9:08 pm
Postitas RistoRR
Kas rihmarattad on kiiluga? Kui jah, ka siis kiilud elus ka on?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Veebr 20, 2015 9:34 pm
Postitas totu
Arukas oleks spetsialist olukorda lahendama kutsuda. Siia laekuvatest soovitustest keeruline õiget leida.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: R Veebr 20, 2015 9:41 pm
Postitas Praks1
Päris paljudel japsidel on märgid rihma peal, ehk paned alumise paika ja teised rihmal.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Veebr 21, 2015 3:40 pm
Postitas Mr.Spurway
Einoh, jumalauta, viga oli selles, et käik oli sees ja tõkiskingad ratastel ees.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: L Veebr 21, 2015 9:53 pm
Postitas fanatt
Mr.Spurway kirjutas:Einoh, jumalauta, viga oli selles, et käik oli sees ja tõkiskingad ratastel ees.
Ma imestan, et sinu teemade peale ei ole veel ilkumiseks läinud. Mis on muidugi tore. Tolerantsuse poole!!
Võta kokku ennast.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:10 am
Postitas Mr.Spurway
Tänud heade sõnade eest, eks ta ole jah üleväsimus ja ülerabelemine. Ma ei tea kuidas see käik vahepeal sisse oli läinud, vb olla lapsed ronisid mängima autosse. Praegu panin hammasrattad märkide järgi paika ja pingutasin rihma korralikult ära, mootor hüppab kohe käima, kui võtit keerata.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:36 am
Postitas Praks1
Mida tähendab korralikult ära?
Rihm ei tohi väga pingul olla, lõppeb mootori remondiga varsti

Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 11:32 am
Postitas ibra
Rihma peab saama pöörata nimetissõrme ja pöidlaga 90kraadi.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 12:08 pm
Postitas tuningman
Ei tea küll kuda sel mazda 2,2diislil rihma pingutamine käib, aga isuzul
on näiteks pingutil väike konks, kuhu otsa riputad 9kg raskuse ja siis keerad rulli kinni.
Jääb kah suht prinni.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 3:14 pm
Postitas Mr.Spurway
mazda b2200 R2 diislil on vedruga süsteem,
http://autoosad.ee/pilt/029-63700.JPG kuid sellel on see vedru väsinud. tuli ise füüsilist abi osutada pingutamisel ja siis mutikas kinni keerata. Rihm on normaalselt pingul, nii nagu ülal märgitud, kannatab keerata küll 90 kraadi.
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 5:19 pm
Postitas e.p.
Rihma peab saama pöörata nimetissõrme ja pöidlaga 90kraadi.
selles valdkonnas oled küll jah võhik ...
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:22 pm
Postitas ibra
e.p. kirjutas:Rihma peab saama pöörata nimetissõrme ja pöidlaga 90kraadi.
selles valdkonnas oled küll jah võhik ...
Peale mind on ka veel võhikuid.
http://www.isham-research.co.uk/quattro ... 13-11.html
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: P Veebr 22, 2015 10:49 pm
Postitas tuningman
viimase pildi all on hea kommentaar
Regrettably Audi never divulged the calibration requirements for the said thumb and forefinger - Arnold Schwarzenegger or Mother Theresa?
Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: E Veebr 23, 2015 9:15 pm
Postitas kalle211
Tegelikult on päris palju vanemaid bensiinimootoreid millel rihma sedasi võib pingutada.Diislitel kindlasti rohkem pingul.Kui ise rihma vahetus ette võtta tuleks mõni info allikas nagu autodata, tolerance data ligi võtta.